Strona 1 z 1

Jak umyc i zweryfikowac HLA w silniku KL 2,5?

PostNapisane: 28 kwi 2005, 19:59
przez tremba
Witam
Jako ze jestem nowy mam kilka pytan. Studiujac od jakiegos czasu archiwalne posty znalazlem juz kilka rozwiazan moich bolaczek. Jednak ciagle w pewnych sprawach jestem laikiem. Jestem przekonany ze klekocza mi HLA, a czy moga to byc sprezyny walka przekonam sie przy robocie-i tak wymienie, i mysle ze lozyskowanie walkow tez sprawdze. Nie wiem jednak jak zweryfikowac i oczyscic HLA bo jeszcze nie mialem okazji sie tym bawic. Stosowalem juz "cuda" do oleju ale wciaz klepia, moze wymycie pomoze. Wyczytalem tez tutaj ze przyczyna moze tez byc zaworek upustowy na pompie olejowej, jednak bez odpowiedniej dokumentacji to moge sobie go szukac :D, a Madzie posiadam od bardzo niedawna ale juz ja polubilem i mam zamiar ja dopiescic :D. Moja prosba jest zatem taka: potrzebuje porady w tej kwestii (zeby nie pisac instrukcji). Mam nadzieje ze ktos moglby tez podzielic sie ze mna manualem do MX-6 92`V6 2,5, nie jestem pewien chyba GE, ale postaram sie dopisac pozniej VIN, moze ktos pomoze mi zidentyfikowac moje cacko. Bylbym tez wdzieczny za namiary na katalog czesci. Z gory dzieki.

PostNapisane: 28 kwi 2005, 20:41
przez Paweł
tremba napisał(a):Wyczytalem tez tutaj ze przyczyna moze tez byc zaworek upustowy na pompie olejowej

Nie czytales do konca. Tylko dla FS.

PostNapisane: 28 kwi 2005, 21:55
przez waldii
Tremba,zrob malutki tescik.Wlej olej do silnika do max na bagnecie.Moze pomoc.Ja czyscilem hla i mialem spoko na 5000km i nagle cyk,cyk.Sprawdzilem olej,dolalem do max i mijaja kolejne 4000 i cisza jak makiem zasial.Sprobuj dolac a jak nie pomoze do wal do mnie i Ci postaram sie pomoc.POZDRO Jak cos to mozemy sie nawet spotkac,bo jestem z Gdanska.

PostNapisane: 29 kwi 2005, 17:45
przez tremba
Serdeczne dzieki, sprobuje. Niestety testy przeprowadze dopiero w lipcu bo na razie zarabiam sobie na papu :| . Znalazlem VIN i wyglada on tak JMZGE16F201128150, z czego wnioskuje ze mam model GE. Tyle ze w dokumentach znalazlem takie oznaczenie GA5V EA7 no i mam rebusa. Mam nadzieje ze ktos znajacy ten temat lepiej moglby mi pomoc. W obecnej sytuacji nie majac pewnosci co do modelu i bez zadnej literatury trudno jest mi cokolwiek grzebac w Madzi.

PostNapisane: 30 kwi 2005, 09:08
przez Waclaw_Szubert
tremba napisał(a):Znalazlem VIN i wyglada on tak JMZGE16F201128150, z czego wnioskuje ze mam model GE. Tyle ze w dokumentach znalazlem takie oznaczenie GA5V EA7 no i mam rebusa.

A tak przy okazji moze odwiedzisz ASO i tam popytaj :)
Ostatnio jak kupowalem czesci to mi jeden gosc w sklepie wszystko tlumaczyl co jest co – i tak nie zapamietalem jakie oznaczenie co oznacza ale wszystko sie zgadzalo :)
pozdrawiam

PostNapisane: 30 kwi 2005, 20:07
przez tremba
Pewnie o tym pomysle, jednak jakos nie mam do nich zaufania. Wprawdzie po trzeciej wizycie brali juz ode mnie pieniadze tylko za czesci, ale bryczki zdiagnozowac i naprawic nie umieli. W koncu to autoryzowany serwis :] he,he. Moze jednak literature beda mieli...