Jak uciszyć popychacze?

Postprzez KamRom » 23 sie 2004, 11:01

Jaksa napisał(a):oczyścić z nagaru i po bólu,zalać nowym olejem i ma być ok. Silnik ma pracować jak pszczola.

Witam
A czy nie da się tego zrobić jakimś dodatkiem do oleju rozpuszczajacym nagar,żeby tego jeszcze raz nie rozbierać. Efekt powinien być ten sam przynajmniej teoretycznie :D
Pozdr
KamRom
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 14:12
Posty: 32
Skąd: Rzeszów
Auto: była Mazda 626 2.0

Postprzez Jaksa » 23 sie 2004, 20:12

Efekt powinien być ten sam przynajmniej teoretycznie
Teoretycznie tak ,Ja jednak zawsze wolę zrobic to tradycyjną metodą ( 100% pewna,bo widzę w jakim stanie jest szklanka )ale zawsze mozesz wlać jakis preparat......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez BigBlack » 23 sie 2004, 21:02

Co z GD FE '90 ... jakies patenty na klekotanie w tym silniku? Takie jak do nowszych (oleje, specyfiki, rozrzad ...) ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez Jaksa » 23 sie 2004, 21:31

Co z GD FE '90
A jaki tam motorek ? bo jest parę sztuk....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez BigBlack » 23 sie 2004, 22:00

2.0i, 8 zaworow i 66kW mocy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez Jaksa » 23 sie 2004, 22:32

2.0i, 8 zaworow i
Bez hydrauliki ,to co stuka? Zawory są regulowane.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez BigBlack » 24 sie 2004, 08:44

O widzisz, a myslalem ze hydraulicznie ... zaczelo jak przejechalem ~1kkm po zalozeniu LPG i sie nasililo po wymianie oleju :/ ale, ze bede wymienial rozrzad to sie zobaczy luzy :] Czy tam powinna byc jakas konkretna odleglosc na popychaczach czy jakas standardowa (nie wiem, nie znam sie to sie pytam)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez Jaksa » 24 sie 2004, 19:10

Czy tam powinna byc jakas konkretna odleglosc na popychaczach czy jakas standardowa (nie wiem, nie znam sie to sie pytam)
Zrób wszystkie na 0,25. ( a wiesz jak? ) Heh...zawsze możesz przyjechać do mnie ,Otwock to nie Koszalin.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez BigBlack » 24 sie 2004, 19:25

Jaksa napisał(a): Zrób wszystkie na 0,25. ( a wiesz jak? ) Heh...zawsze możesz przyjechać do mnie ,Otwock to nie Koszalin.....


Sam sie chyba w to nie bede bawil :| bo nie wiem jak :D No daleko nie jest ... wiec kto wie ;)
Wielkie dzieki za info :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2004, 23:01
Posty: 80
Skąd: Otwock
Auto: 626 GV FE '90

Postprzez Jaksa » 24 sie 2004, 19:39

Proszę bardzo.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez nightcomer » 25 sie 2004, 03:24

Jaksa: rozebrałem i oczyściłem te HLA od ciebie. 12 z osiemnastu jest w stanie idealnym, po rozebraniu od razu widać, który pracował z za niskim ciśnieniem. To niesamowite – taki niepozorny element składa się z ośmiu dających się wyjąć części. Przepłukałem rozpuszczalnikami na bazie toluenu, poskładałem po zalaniu olejem i na dniach będę je montować. Jestem ostroznym optymistą co do efektów ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Jaksa » 25 sie 2004, 20:08

Jaksa: rozebrałem i oczyściłem te HLA od ciebie. 12 z osiemnastu jest w stanie idealnym,
Myślałem że dostały kosza..... <lol> ...
na dniach będę je montować
Ciekawy jestem czy bedzie cicho,jak będziesz rozbieral to odrazu wymien sobie spreżyny na wałkach bo one tez są powodem klekotania.POzdrawiam i życzę przyjemnej pracy.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez nightcomer » 25 sie 2004, 20:45

Jaksa napisał(a):wymien sobie spreżyny na wałkach bo one tez są powodem klekotania
Gdzie je najlepiej kupić?
Właśnie uświadomiłem sobie następny problem – nie mam ściągacza do kół pasowych. Nie wiesz gdzie można go kupić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Jaksa » 25 sie 2004, 21:00

Spręzyny kupisz tylko na Rydygiera koszt 50-60 zl szt. Powinni mieć od ręki tak jak uszczelki dekli zaworowych i kolektora ssącego,( czasem nie kupuj w JC bo bedziesz robił jeszcze raz ) Sciągacz do koł pasowych kupisz ( moze ) na Wojcickiego tam jest taki sklep z narzędziami , na tyle V6 które robilismy praktycznie nie ma problemu ze zdemontowaniem kół.Czasami jest problem z odkręceniem śrub mocujących te koła.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez nightcomer » 25 sie 2004, 21:10

Kiedyś zdejmowałem koło pasowe pompy wspomagania i niestety je uszkodziłem (wygięło się). Potem je prostowałem cały dzień.

Czy założenie paska rozrządu JC to oczywiste samobójstwo? Koszt tylko 90 zł. Domyślam się, że okres do wymiany należałoby dwukrotnie skrócić, ale chyba nie zerwie się po paru tysiącach. nie wiem co robić a muszę już się za to zabrać by do niedzieli skończyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Jaksa » 25 sie 2004, 21:20

ale chyba nie zerwie się po paru tysiącach
Myślę że te 50 tyś to spoko, a jeśli nawet to padniesz ( lub nie ) na koszty holowania do domu motor jest bezkolizyjny.
Kiedyś zdejmowałem koło pasowe pompy wspomagania i niestety je uszkodziłem (wygięło się). Potem je prostowałem cały dzień.
Tych koł raczej nie pogniesz.... <lol> Bądz dobrej mysli to same spadną.. ;)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez nightcomer » 25 sie 2004, 21:29

Jaksa napisał(a):Myślę że te 50 tyś to spoko
Wiesz, normalnie nie zawracał bym ci głowy tym paskiem, ale we wrześniu jadę do... no bardzo daleko i jak tam mi się zerwie pasek, to chyba mazda już do pl nie wróci. Miałeś przypadek zerwania lub ścięcia zębów paska JC po niedużym przebiegu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Jaksa » 25 sie 2004, 21:36

Słuchaj,nie wiem jak te paski się spisują zawsze zakladam japonczyki ( róznica 100 zł ) jak bedziesz w JC dostaniesz pewnie rabat jak wszyscy ludzie z twojej branzy więc kup japonca.Raz tylko był przypadek że z paska ( GUTES ) zrobil się sznurek po 115 tyś.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez nightcomer » 25 sie 2004, 21:39

Ogromne dzięki za pomoc. Idę dłubać. Może do rana przynajmniej rozmontuję co trzeba. Najgorzej jak się wywale na tych kołach pasowych, wtedy jutro będę szukać ściągacza.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez Jaksa » 25 sie 2004, 21:42

Teraz będziesz to robil? Całą noc? Chłopie daj spokuj ...... jak będziesz chcial pogadac to pisz ,dzwon ,miłej pracy życzę.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6