Podsumowanie z tego, co wyczytałem:
1. powinienem wymienić komplet (pasek, rolki, napinacz, pompę)
2. mogę wymienić sam pasek jeśli rolki i napinacz są OK
3. nie kupować paska JC
4. sprawdzenie rolki – ma się dać rozkręcić ręką (w sensie obracać a nie na elementy) i zaraz zatrzymać
5. sprawdzenie napinacza – pasek ma poruszać się płynnie
6. sprawdzenie nie daje gwarancji, nawet wykonane przez fachowca
7. niesprawny napinacz spowoduje przeskoczenie paska
Pytania:
1. czy poradzę sobie z wymianą na parkingu pod blokiem? (mam narzędzia i potrafię ich użyć
2. co może złego zrobić rolka, jeśli jej nie wymienię a padnie za 20kkm?
3. pompę wymieniłem w kwietniu, pasek "wyglądał ładnie" – czy taka ocena jest podstawą do niewymieniania?
Autko ma 190 tysięcy, kupiłem pięć lat temu w Szwajcarii jak miało 155 tysięcy. Rozrząd wtedy Jaksa ocenił na dobry więc nie wymieniałem.