Immobilaizer, pompa paliwowa czy moduł? (626 GE KL)

Postprzez Długi » 18 sty 2004, 19:00

kurde nie zwróciłem uwagi! na kiego ciu..a dwa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez newbie » 18 sty 2004, 19:10

S. do jakiej grupy nas "przywiążecie" na lutowe spotkanie?
Katowickiej czy do DC?

Są już jakieś planidła?

A i jeszcze chciałem zapytać jak tam "piratowanie" płytek dla mnie?

Wyzdrowiałeś?
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez Długi » 18 sty 2004, 19:16

Myśle że będzie to zależało od was, no chyba że najwyższy MS zdecyduje inaczej ja tylko wypełniam jego wolę :)
jeszcze leżę w łóżku ale jutro wracam do tyry i spiratuje ci to co mówiłem i wyśle
wskocze na czata ok, czekam tam na ciebie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Nightdream » 18 sty 2004, 19:40

Dzieki za rady. A cene modułu sprawdzilem raz jeszcze...dokładnie 295 złtych polskich!!! (az sie wierzyc nie chce). W Poznaniu, u Leszczynskiego (ul Skarbka) koszt wymiany modulu razem z nim i badaniem na kompie to uwaga...750,–!!! Tez niewiele.
jeszcze raz dzieki za pomoc. Oby bylo wiecej takich fachowców jak WY, Panowie:)
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez Długi » 18 sty 2004, 19:46

usługa troche droga, ale cena modułu rewela. Wytargaj pudełko albo zapisz firmę która to produkuje i napisz :)
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Nightdream » 18 sty 2004, 19:49

Ok. Dostarcze wszystko, co uda mi sie zdobyc. W poniedzialek postaram sie o namiary na firme.
ps. a moze ktos z Was ma gdzies fotke modułu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez newbie » 18 sty 2004, 21:03

Ja mam "moduł", ale z jednym nadajnikiem (ten nowszy). Mogę "sfocić".
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez Nightdream » 18 sty 2004, 21:05

Ok, sfoć go;) bede wdzieczny. Wprawdzie to ten nowszy, ale troche wiedzy nie zaszkodzi. Dzieki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez newbie » 18 sty 2004, 22:05

OK...

Poniżej płyta z generatorem impulsów i widocznym tranzystorem mocy wydłubana z dystrybutora Forda Probe KL. (tranzystor uszkodzony).

1. Widok z góry
Obrazek

2. Widok od strony cewki
Obrazek

A to płyta z generatorami i power transistorem z silnika FP/FS. (tranzystor uszkodzony)

1. Widok z góry
Obrazek

2. Widok od strony cewki
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez Nightdream » 18 sty 2004, 22:29

Dzieki dzieki dzieki:) Wzbogacam wlasnei swoja wiedze:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez marek » 19 sty 2004, 03:09

Ja miałem takie objawy (w silniku KF)jak u Ciebie tzn gasł mi nagle silnik i potem dało się go zapalić, aż pewnego razu już nie zapalił.. :(
No i metodą dedukcji doszedłem do wniosków jakie napisał a@tech, tzn. paliwo dochodzi, iskra jest biedna ale jest cały czas nieprzerwanie (iskra była blada i miała 1-2mm), no więc myślę cewka..., kupiłem nową za 700PLN (mam aparat KL01, płytka jest taka sam jak na fotkach), wstawiłem i nic, iskra dalej tak sama!. No i okazała się że cewka ok, tylko moduł padnięty, wstawiłem nowy i od razu zapalił.
Tak więc kolejny przypadek o jakim pisze Długi!
Przypuszczam że u Ciebie też tak będzie!
PS. A jak cewka to ja mam starą do opchnięcia ;) b. tanio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez HERCIK » 19 sty 2004, 10:41

Witam

Wszystko sie zgadza co do objawow i tez stawialbym na modol.

Ale wypowiedz co do imobilaizera jest troche dziwna bo ja w swojej madzi mam imobilaiser originalny + alarm fabryczny z tym ze to jest amerykaniec i jak dzwonilem do servisu to nawet tam nie wiedzieli co jest wsadzone heheheeheh hahaha

Pozdrawiam
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez Nightdream » 19 sty 2004, 19:56

Ok, jestem. Próbowałem sie dzis wypytac goscia, ktory ma sklep z czesciami, skad ma taka firme z tymi tanimi modulami (cena jest wrecz niewiarygodna – pewnie wiekszosc z was sie ze mna zgodzi). Powiedzial, ze hurtowni mi nie poda, bo w koncu to jego biznes i nie chce niepotrzebnej konkurencji. Wiem, ze zamawia czesci z hurtowni we Wrocławiu, Warszawie i w Gdańsku. Walcze z nim teraz, zeby mi podal namiar na producenta...mam nadzieje, ze sie uda. W koncu zobowiazalem sie Wam podac namiary na tą firme i mam nadzieje, ze slowa dotrzymam.
Pozdrawiam wszystkich, którzy są chetni do pomocy w tym temacie:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez Nightdream » 19 sty 2004, 20:18

Wiem tyle póki co:
Producent to..UE – czyli nic nam to nie mowi, poza krajem Unii Europejskiej. Tyle powiedzial mi gosc ze sklepu. Dowiedzialem sie za to, ze seriws Bosh'a podaje dokładnei taką samą cene na modul -czyli 295,–. Szok sie powieksza. Moze macie mozliwosc sprawdzenia gdzies seriwsu Bosha u siebie, bo nadal mi to smierdzi?
Pozdrawiam:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez Nightdream » 25 sty 2004, 14:51

No to się sprawy pokomplikowaly chyba. Musze sie wstrzymac z kupnem modulu, bo cos mi tu nie pasuje i to dosc powaznie. Zajrzalem dokladnei pod maske i przyjrzalem sie kopulce. Wychodzą z niej 3 gniazda od góry i 3 od dolu. Wszystkie ida do kabli wn tych do fajek. Ale od góry jest jeszcze jedno gniazdo i z niego wychodzi kabel, laczący kopulke z cewka! (ta jest pod akumulatorem)I tu sie zdziwilem, bo nie znalazlem nigdzie takiego rozwiazania. CZy jest mozliwe, ze w moim aucie jest jakis starszy typ rozwiazania? A moze ktos sobie po prostu zmienil czesc aparatu zaplonowego na taki, jaki mial?! Zastanawai mnie fakt, ze auto jest z '92 wiec moze nie wszystkie rozwiazania byly jak w '93 juz? Moze akurat ten problem jest rozwiazany jak w autach w starszej "budzie"? Zglupialem...Ma ktos jakis pomysl?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez zbyniu » 25 sty 2004, 15:23

Witam

Ja także posiadam 2.5 z 1992 roku ale cewka jest w aparacie zapłonowym i we wszystkich jakie widziałem tak było ,jedyny raz taki montaż jak u ciebie widziałem w 929 3.0 24V 1993 w dystrybutorze były tylko czujniki i palec rozdzielacza a cewka razem z modułem zamontowany był pod akumulatorem (rozwiązanie fabryczne )


Pozdrawiam ZBYSZEK
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2003, 16:07
Posty: 122
Skąd: myszków
Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V

Postprzez Nightdream » 25 sty 2004, 15:36

[tiiit]!!! Rozwiązywacze problemów finansowych!!! Włąśnie wrocilem z garażu. Rozkrecilem aparat zaplonowy i zobaczylem co i jak:
w aparacie nie ma cewki, a byc powinna. Jest po niej tylko puste miejsce. Ponadto, nie wiem jak sie ten element nazywa, ale chyba byly na nim dwa styki do wlasnie cewki – wyglada to jak dwie kreski pionowe- zostal sciety i usunieto z niego to, co mysle, ze bylo stykiem do cewki. Kopulka zostala przerobiona. Jest to oryginalna kopulka, ale zostal w niej wydrązony otwór i zamontowane gniazdo do kabla idacego do cewki, ktora wyglada mi na wlozona od jakiegos gównianego auta, a jest pod akumulatorem. Calosc zalano jakims distalem albo innym gównem i zadzialalo. Tyle tylko, ze chyba nie do konca tak, jak pownno:( Teraz sprawa wyglada tak, ze wymianie podlegac bedzie cewka najprawdopodobniej i ta "plytka" z ktorej jakis pierd.... wynalazca usunal nozem po chamsku styki:(
Rece opadają:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez Paweł » 25 sty 2004, 18:27

No coz... "Dziekujemy ci OMO – tfu ASO" <lol>

U mnie cewka fabrycznie jest oddzielona od rozdzielacza (ale to FS 2.0 USA) i jest zamocowana przy lewym kielichu kolumny McPhersona.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Nightdream » 25 sty 2004, 18:32

Wielka to pociecha :( Mam nadzieje, ze cos mi sie uda kupic. A moze wiecie czy cewka w mx3 2.0 V6 jest taka jak u mnie (626 2,5 V6 24V)? Moze jakies namiary, gdzie to moge sprawdzic? Help :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez GrzegorzSz » 25 sty 2004, 19:59

Jest taka sam. Mialem w jednym 2.5 zalozony caly aparat zapl. od 2.0V6. Znajac zycie bedziesz musial kupic caly aparat (uzywany), bo z tego co sam szukalem, nikt nie mial cewki, ani nowej, ani uzywanej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6