Immobilaizer, pompa paliwowa czy moduł? (626 GE KL)
S. do jakiej grupy nas "przywiążecie" na lutowe spotkanie?
Katowickiej czy do DC?
Są już jakieś planidła?
A i jeszcze chciałem zapytać jak tam "piratowanie" płytek dla mnie?
Wyzdrowiałeś?
Katowickiej czy do DC?
Są już jakieś planidła?
A i jeszcze chciałem zapytać jak tam "piratowanie" płytek dla mnie?
Wyzdrowiałeś?
Dzieki za rady. A cene modułu sprawdzilem raz jeszcze...dokładnie 295 złtych polskich!!! (az sie wierzyc nie chce). W Poznaniu, u Leszczynskiego (ul Skarbka) koszt wymiany modulu razem z nim i badaniem na kompie to uwaga...750,–!!! Tez niewiele.
jeszcze raz dzieki za pomoc. Oby bylo wiecej takich fachowców jak WY, Panowie:)
Pozdrawiam.
jeszcze raz dzieki za pomoc. Oby bylo wiecej takich fachowców jak WY, Panowie:)
Pozdrawiam.
Ok. Dostarcze wszystko, co uda mi sie zdobyc. W poniedzialek postaram sie o namiary na firme.
ps. a moze ktos z Was ma gdzies fotke modułu?
ps. a moze ktos z Was ma gdzies fotke modułu?
Ja mam "moduł", ale z jednym nadajnikiem (ten nowszy). Mogę "sfocić".
Ok, sfoć go;) bede wdzieczny. Wprawdzie to ten nowszy, ale troche wiedzy nie zaszkodzi. Dzieki
OK...
Poniżej płyta z generatorem impulsów i widocznym tranzystorem mocy wydłubana z dystrybutora Forda Probe KL. (tranzystor uszkodzony).
1. Widok z góry
2. Widok od strony cewki
A to płyta z generatorami i power transistorem z silnika FP/FS. (tranzystor uszkodzony)
1. Widok z góry
2. Widok od strony cewki

Poniżej płyta z generatorem impulsów i widocznym tranzystorem mocy wydłubana z dystrybutora Forda Probe KL. (tranzystor uszkodzony).
1. Widok z góry

2. Widok od strony cewki

A to płyta z generatorami i power transistorem z silnika FP/FS. (tranzystor uszkodzony)
1. Widok z góry

2. Widok od strony cewki

Dzieki dzieki dzieki:) Wzbogacam wlasnei swoja wiedze:)
Ja miałem takie objawy (w silniku KF)jak u Ciebie tzn gasł mi nagle silnik i potem dało się go zapalić, aż pewnego razu już nie zapalił..
No i metodą dedukcji doszedłem do wniosków jakie napisał a@tech, tzn. paliwo dochodzi, iskra jest biedna ale jest cały czas nieprzerwanie (iskra była blada i miała 1-2mm), no więc myślę cewka..., kupiłem nową za 700PLN (mam aparat KL01, płytka jest taka sam jak na fotkach), wstawiłem i nic, iskra dalej tak sama!. No i okazała się że cewka ok, tylko moduł padnięty, wstawiłem nowy i od razu zapalił.
Tak więc kolejny przypadek o jakim pisze Długi!
Przypuszczam że u Ciebie też tak będzie!
PS. A jak cewka to ja mam starą do opchnięcia
b. tanio
No i metodą dedukcji doszedłem do wniosków jakie napisał a@tech, tzn. paliwo dochodzi, iskra jest biedna ale jest cały czas nieprzerwanie (iskra była blada i miała 1-2mm), no więc myślę cewka..., kupiłem nową za 700PLN (mam aparat KL01, płytka jest taka sam jak na fotkach), wstawiłem i nic, iskra dalej tak sama!. No i okazała się że cewka ok, tylko moduł padnięty, wstawiłem nowy i od razu zapalił.
Tak więc kolejny przypadek o jakim pisze Długi!
Przypuszczam że u Ciebie też tak będzie!
PS. A jak cewka to ja mam starą do opchnięcia
Witam
Wszystko sie zgadza co do objawow i tez stawialbym na modol.
Ale wypowiedz co do imobilaizera jest troche dziwna bo ja w swojej madzi mam imobilaiser originalny + alarm fabryczny z tym ze to jest amerykaniec i jak dzwonilem do servisu to nawet tam nie wiedzieli co jest wsadzone heheheeheh
Pozdrawiam
Wszystko sie zgadza co do objawow i tez stawialbym na modol.
Ale wypowiedz co do imobilaizera jest troche dziwna bo ja w swojej madzi mam imobilaiser originalny + alarm fabryczny z tym ze to jest amerykaniec i jak dzwonilem do servisu to nawet tam nie wiedzieli co jest wsadzone heheheeheh

Pozdrawiam
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
- Od: 20 paź 2003, 15:28
- Posty: 214
- Skąd: KOSZALIN
- Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA
Ok, jestem. Próbowałem sie dzis wypytac goscia, ktory ma sklep z czesciami, skad ma taka firme z tymi tanimi modulami (cena jest wrecz niewiarygodna – pewnie wiekszosc z was sie ze mna zgodzi). Powiedzial, ze hurtowni mi nie poda, bo w koncu to jego biznes i nie chce niepotrzebnej konkurencji. Wiem, ze zamawia czesci z hurtowni we Wrocławiu, Warszawie i w Gdańsku. Walcze z nim teraz, zeby mi podal namiar na producenta...mam nadzieje, ze sie uda. W koncu zobowiazalem sie Wam podac namiary na tą firme i mam nadzieje, ze slowa dotrzymam.
Pozdrawiam wszystkich, którzy są chetni do pomocy w tym temacie:)
Pozdrawiam wszystkich, którzy są chetni do pomocy w tym temacie:)
Wiem tyle póki co:
Producent to..UE – czyli nic nam to nie mowi, poza krajem Unii Europejskiej. Tyle powiedzial mi gosc ze sklepu. Dowiedzialem sie za to, ze seriws Bosh'a podaje dokładnei taką samą cene na modul -czyli 295,–. Szok sie powieksza. Moze macie mozliwosc sprawdzenia gdzies seriwsu Bosha u siebie, bo nadal mi to smierdzi?
Pozdrawiam:)
Producent to..UE – czyli nic nam to nie mowi, poza krajem Unii Europejskiej. Tyle powiedzial mi gosc ze sklepu. Dowiedzialem sie za to, ze seriws Bosh'a podaje dokładnei taką samą cene na modul -czyli 295,–. Szok sie powieksza. Moze macie mozliwosc sprawdzenia gdzies seriwsu Bosha u siebie, bo nadal mi to smierdzi?
Pozdrawiam:)
No to się sprawy pokomplikowaly chyba. Musze sie wstrzymac z kupnem modulu, bo cos mi tu nie pasuje i to dosc powaznie. Zajrzalem dokladnei pod maske i przyjrzalem sie kopulce. Wychodzą z niej 3 gniazda od góry i 3 od dolu. Wszystkie ida do kabli wn tych do fajek. Ale od góry jest jeszcze jedno gniazdo i z niego wychodzi kabel, laczący kopulke z cewka! (ta jest pod akumulatorem)I tu sie zdziwilem, bo nie znalazlem nigdzie takiego rozwiazania. CZy jest mozliwe, ze w moim aucie jest jakis starszy typ rozwiazania? A moze ktos sobie po prostu zmienil czesc aparatu zaplonowego na taki, jaki mial?! Zastanawai mnie fakt, ze auto jest z '92 wiec moze nie wszystkie rozwiazania byly jak w '93 juz? Moze akurat ten problem jest rozwiazany jak w autach w starszej "budzie"? Zglupialem...Ma ktos jakis pomysl?
Witam
Ja także posiadam 2.5 z 1992 roku ale cewka jest w aparacie zapłonowym i we wszystkich jakie widziałem tak było ,jedyny raz taki montaż jak u ciebie widziałem w 929 3.0 24V 1993 w dystrybutorze były tylko czujniki i palec rozdzielacza a cewka razem z modułem zamontowany był pod akumulatorem (rozwiązanie fabryczne )
Pozdrawiam ZBYSZEK
Ja także posiadam 2.5 z 1992 roku ale cewka jest w aparacie zapłonowym i we wszystkich jakie widziałem tak było ,jedyny raz taki montaż jak u ciebie widziałem w 929 3.0 24V 1993 w dystrybutorze były tylko czujniki i palec rozdzielacza a cewka razem z modułem zamontowany był pod akumulatorem (rozwiązanie fabryczne )
Pozdrawiam ZBYSZEK
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
[tiiit]!!! Rozwiązywacze problemów finansowych!!! Włąśnie wrocilem z garażu. Rozkrecilem aparat zaplonowy i zobaczylem co i jak:
w aparacie nie ma cewki, a byc powinna. Jest po niej tylko puste miejsce. Ponadto, nie wiem jak sie ten element nazywa, ale chyba byly na nim dwa styki do wlasnie cewki – wyglada to jak dwie kreski pionowe- zostal sciety i usunieto z niego to, co mysle, ze bylo stykiem do cewki. Kopulka zostala przerobiona. Jest to oryginalna kopulka, ale zostal w niej wydrązony otwór i zamontowane gniazdo do kabla idacego do cewki, ktora wyglada mi na wlozona od jakiegos gównianego auta, a jest pod akumulatorem. Calosc zalano jakims distalem albo innym gównem i zadzialalo. Tyle tylko, ze chyba nie do konca tak, jak pownno:( Teraz sprawa wyglada tak, ze wymianie podlegac bedzie cewka najprawdopodobniej i ta "plytka" z ktorej jakis pierd.... wynalazca usunal nozem po chamsku styki:(
Rece opadają:(
w aparacie nie ma cewki, a byc powinna. Jest po niej tylko puste miejsce. Ponadto, nie wiem jak sie ten element nazywa, ale chyba byly na nim dwa styki do wlasnie cewki – wyglada to jak dwie kreski pionowe- zostal sciety i usunieto z niego to, co mysle, ze bylo stykiem do cewki. Kopulka zostala przerobiona. Jest to oryginalna kopulka, ale zostal w niej wydrązony otwór i zamontowane gniazdo do kabla idacego do cewki, ktora wyglada mi na wlozona od jakiegos gównianego auta, a jest pod akumulatorem. Calosc zalano jakims distalem albo innym gównem i zadzialalo. Tyle tylko, ze chyba nie do konca tak, jak pownno:( Teraz sprawa wyglada tak, ze wymianie podlegac bedzie cewka najprawdopodobniej i ta "plytka" z ktorej jakis pierd.... wynalazca usunal nozem po chamsku styki:(
Rece opadają:(
No coz... "Dziekujemy ci OMO – tfu ASO"
U mnie cewka fabrycznie jest oddzielona od rozdzielacza (ale to FS 2.0 USA) i jest zamocowana przy lewym kielichu kolumny McPhersona.

U mnie cewka fabrycznie jest oddzielona od rozdzielacza (ale to FS 2.0 USA) i jest zamocowana przy lewym kielichu kolumny McPhersona.
the right man in the wrong place...
Wielka to pociecha
Mam nadzieje, ze cos mi sie uda kupic. A moze wiecie czy cewka w mx3 2.0 V6 jest taka jak u mnie (626 2,5 V6 24V)? Moze jakies namiary, gdzie to moge sprawdzic? Help 
Jest taka sam. Mialem w jednym 2.5 zalozony caly aparat zapl. od 2.0V6. Znajac zycie bedziesz musial kupic caly aparat (uzywany), bo z tego co sam szukalem, nikt nie mial cewki, ani nowej, ani uzywanej.
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6