Strona 2 z 2

PostNapisane: 7 lis 2018, 10:27
przez Płomień
Swap millera nie będzie jakiś mega skomplikowany, o ile zostajesz przy A/T.

Problemem jest sterowanie i kompresor na elektrosprzęgle. Tak jak skrzynia dopasowuje się do zapotrzebowania na moc, redukując lub podbijając biegi, tak elektrosprzęgło załącza bądź odłącza kompresor. Trzeba by zrobić do tego autorskie sterowanie jakimś stand-alonem.

PostNapisane: 7 lis 2018, 11:43
przez marcinowozniako
Plus ogólnie z tego co ja wiem To miller jest trochę większy i możliwe że trzeba by ciąć ściane grodziową aby to tam się zmieściło, przynajmniej w mx3 tak trzeba zrobić, plus wszystkie poduszki ogólnie masa, masa rzeźby.

PostNapisane: 7 lis 2018, 11:57
przez Bo_Lo
No w Poznaniu taki projekt sie robił/robi
Mx3 z millerem i napędamiz celiki gt4,podobno kiedyś nawet już na drogę wyjechał,ale to podobno...ja go niewidziałem....

PostNapisane: 7 lis 2018, 13:26
przez Płomień
Ponad 200 w lekkiej budzie i czterobucie... Ale bym rzeźbił :D

Z drugiej strony Japończycy co chwila pokazują, że dla FWD nie jest straszna ani dwójka, ani trójka z przodu – 3MPS, Civic X gen. Przynajmniej póki jedzie po asfalcie :D

PostNapisane: 7 lis 2018, 13:37
przez Bo_Lo
Pierwszy zdaje sie pokazał to ford ;) ;–)

PostNapisane: 7 lis 2018, 15:00
przez marcinowozniako
Płomień napisał(a):Ponad 200 w lekkiej budzie i czterobucie... Ale bym rzeźbił


Bezsens. Żeby to się odpychało jak należy musiałby mieć ponad 300 czy nawet jeszcze więcej.

PostNapisane: 7 lis 2018, 15:26
przez Płomień
Czyli jak rozumiem, Twojej brakuje 120 żeby się odpychała jak należy? <rotfl>

PostNapisane: 7 lis 2018, 15:30
przez marcinowozniako
Nie, ja mam ośkę która przy suchej nawierzchi klei tak że właściwie nie można mieć większych zastrzeżeń. Naped to nie dość że dodatkowa masa to jeszcze dodatkowe obciążenie i straty w przeniesieniu napędu. Auta 4x4 które mają poniżej 300KM dają głównie przewagę na mokrym śliskim, śniegu błocie itp itd.

PostNapisane: 7 lis 2018, 16:20
przez Bo_Lo
Niby tak,do czasu kiedy zaczynają się zakręty :)

Dopisano 07 lis 2018 16:23:

Oczywiście z dobrą szpera i elektronika ta przewaga cztero buta się zaciera,a wręcz jak pokazują czasy na ringu nawet odwraca na korzyść fwd.
Ale porównując wrażenia z takiego bezszperowego mocnego fwd a czterołapa o podobnej lub ciut wyższej mocy to np wyjście z zakrętu pełnym ogniem bez porównania .

PostNapisane: 7 lis 2018, 16:24
przez marcinowozniako
Do przedniego napędu można włożyć szperę i też będzie już lepiej.

PostNapisane: 7 lis 2018, 17:42
przez Płomień
Poniżej 300km FWD jest dobre i wystarcza, o ile masz zaspawaną kolumnę kierowniczą. :D

Też nie przesadzajmy z tą masą i stratami, wszystko zależy od mocy. Jeśli napęd na drugą oś wygeneruje stratę do 15km, to dla auta 130km będzie to ogromna różnica, a dla auta 230 ledwo odczuwalna.

Do daily, nawet jeśli miało by 200km to rzeczywiście, nie pomoże Ci to lepiej zahamować ani lepiej ominąć dziecka które wybiegło na ulicę. Ale do auta do upalania które ma dwójkę z przodu, to super sprawa.

PostNapisane: 7 lis 2018, 18:31
przez szpynda
A jakby wsadził Milera i ręczną skrzynię od niego? No ale to tylko sztuka dla sztuki by była.

PostNapisane: 7 lis 2018, 19:48
przez Płomień
Miller jest dobry jako dawca korbowodów do KLa. Albo do konwersji na turbo/większy kompresor.

PostNapisane: 7 lis 2018, 21:53
przez Bo_Lo
Z tym turbo i zmiana kompresora to chyba nie taka prosta sprawa.Gdyby tak było to koledzy zza wielkiej wody pewnie dawno by to już rzeźbili a nie regenerowali Lysholma za tauzena dolców.

PostNapisane: 6 sty 2019, 11:13
przez Kociak500
Bo_Lo napisał(a):Bo to zupełnie inny silnik,ale podstawowy problem – Miller wychodził tylko w A/T a dzwoń skrzyni jest inny niż w M/T i nie pasuje.Jesli się mylę niech mnie ktoś poprawi

Mylisz się Dzwon skrzyni jest taki sam jak w KL także dało by się to ogarnąć jeżeli dobrać by jakieś połosie do tego
Jedynym problemem umieszczenia Millera w mx6/mx3 itp jest to że ten silnik jest wielki Ma inny kąt rozwarcia głowic przez co mało jest miejsca nawet jak jest on w xedosie A co dopiero w mx3