biorac pod uwage stan techniczny i mechaniczny i jesli nic zlego sie nie wydarzy to planuje gdzies zrobic jeszcze z 80-120tys,olej leje dobry Mobil 1 10w40 polsyntetyk
No chyba ze wygram w lotto dzis 50mln to sprawy inaczej sie potocza
Mazda mx-6 2.5 v6 klekot silnika przy pokrywie zaworów
1, 2
To albo czekaj aż silnik będzie klepał głośniej i rób remont, albo jak padnie całkiem
Jeżeli nie kopci i nie bierze oleju to chyba nie masz się co przejmować.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
To albo czekaj aż silnik będzie klepał głośniej i rób remont, albo jak padnie całkiem
Jak to remont niby czego?? dopiero co niedawno silnik po remoncie jest,
To nie wiem co Ci powiedzieć :/
Niech ktoś inny się wypowie...
Niech ktoś inny się wypowie...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Za remont silnika dalem prawie 2.5tys zl a zrobilem dopiero 15-20tys km wiec remont odpada, predzej silnik wymienie ale to dopiero gdy ten padnie, moze ktos inny sie wypowie tez
chyba ze
wlasnie
pytanie ?
Jak ci skladali silnik to dawali klej na gwint ? czy na pale przykrecili bez kluczy dynanometrycznych oraz kleju na gwint
moze gdzies jakas sie poluzowala minimalnie od wibracji i mamy pozamiatane:)
Jak ci skladali silnik to dawali klej na gwint ? czy na pale przykrecili bez kluczy dynanometrycznych oraz kleju na gwint
szumki44 napisał(a):chyba zewlasnie
pytanie ?
Jak ci skladali silnik to dawali klej na gwint ? czy na pale przykrecili bez kluczy dynanometrycznych
skladala to jedna osoba , co do kleju nie jestem pewny ale kluczem dynanometrycznym napewno skrecal bo robi duzo aut i numer bez klucza by nie uszedl dlugo
jestes pewien czy to z silnika
bo moze nosic sie dzwiek
np pompa wspomagania alternator itp td... jak chcesz sie pobawic
zdejmij paski i sprawdz ... przez 10 sekund nic nie zaszkodzi przeciez
a tyle ci wystarzcy do upewnienia sie czy to osprzet czy cos w silniku.
ewidentnie z silnika ,
nie jestem i troche pojecia mam
alternator odpada bo nie taki glos daje a pompa wspomagania buczy jakby ktos nie wiedzial a nie klekocze jak tutaj.wiec sciaganie paskow jest zbyteczne, tylko czy da jakos sie ten klekot uciszyc?

alternator odpada bo nie taki glos daje a pompa wspomagania buczy jakby ktos nie wiedzial a nie klekocze jak tutaj.wiec sciaganie paskow jest zbyteczne, tylko czy da jakos sie ten klekot uciszyc?
Możesz pokombinować z innymi olejami, rzadszymi lub gęstszymi, ale nie ma co przesadzać.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
dzisiaj wymienilem olej na nowy i na chwile obecna klekot ustal, wiec pewnie klekotal ktorys zawor, zobaczymy jak bedzie gdy olej sie troszke przepracuje
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6