Strona 10 z 10

PostNapisane: 10 maja 2006, 20:30
przez Jaksa
tomekrvf napisał(a):Dużo części do mazdy jest w dobrych cenach
To prawda , nie zawsze opłaca sie kupować zamienniki.
tomekrvf napisał(a):4 lata temu kosztowały 265 za sztukę
Tak było
tomekrvf napisał(a): Nie ma to jak robić rozrząd w KL co dwa tygodnie.
Trening czyni mistrza <lol> mistrzu......

PostNapisane: 11 maja 2006, 08:48
przez tomekrvf
Jaksa napisał(a):Trening czyni mistrza mistrzu......

Bomba. Wolałbym co innego potrenować:)

PostNapisane: 17 sie 2006, 10:42
przez egzi
moja madzia to 626GE 1994r i tez czasem klekocze (nie zawsze, brak klekotania jest zazwyczaj po powrocie z trasy)

Odkrecalem pokrywe i 2 popychacze sa miekkie tzn moge je bez problemow wciskac palcem na pare ladnych mm tak jak by byly zapowietrzone. czy to by znaczylo ze to wlasnie one klekocza? czy wystarczy wymiana tych dwoch i czy srednio sie znajac dal bym rade je wymienic czy lepiej dac do jakiegos mechanika?

PostNapisane: 17 sie 2006, 11:57
przez tomekrvf
egzi, proszę... Temat tak przewałkowany jak paciorek przez siostry zakonne. Wymień zaworek i sprężynę w pompie i będzie git. Zacznij od tego zanim pójdziesz w grubsze tematy.

PostNapisane: 18 sie 2006, 22:44
przez jarmol
Hej,
nie wiem czy jeszcze kto pisze i czyta ten wątek. Jednak mam Mazde, która sobie pracuje jak rasowy diesel. Aktualnie mam olej Platinium 10W40 i czas na wymianę. Moje stuki słychać po odpaleniu, potem cisza, a jak odpale znowu pare razy to już walą cały czas. Może strzele sobie jakiś inny olej. Co wybrać Mobil 1 czy coś innego? Może mineralny?

PostNapisane: 18 sie 2006, 22:54
przez tomekrvf
jarmol, przeczytaj posta wyżej. Użyj opcji szukaj itp itd

PostNapisane: 10 lip 2007, 19:42
przez MadziaForever
Temat jest stary jak świat.. 13 stron wsumie pisania o niczym, bo jak szukam tego waszego oil boostera PROTEX To jedyne co w wyszukiwarkach znajduje to te forum!
Chce uciszyś Madzie i co mam? nic............................................................
Prosze o link do strony z tym produktem, jeżeli on istnieje

PostNapisane: 10 lip 2007, 20:19
przez nemi
MadziaForever napisał(a):Temat jest stary jak świat.. 13 stron wsumie pisania o niczym, bo jak szukam tego waszego oil boostera PROTEX To jedyne co w wyszukiwarkach znajduje to te forum!
Chce uciszyś Madzie i co mam? nic............................................................
Prosze o link do strony z tym produktem, jeżeli on istnieje

Ale po co?
Jeśli przeczytałeś wszystkie strony, to dowiesz się, że gwarancję powodzenia daje
tomekrvf napisał(a):Wymień zaworek i sprężynę w pompie i będzie git.


Zaoszczędzisz trochę kasy – lepiej wymienić zaworek, niż wlać jakiś specyfik i potem wymienić zaworek.

PostNapisane: 10 lip 2007, 20:38
przez Bodek
Dokładnie, ja wlałem specyfik, potem wymieniłem olej na nówkę MOBIL 1, a teraz i tak czeka mnie wymiana zaworka :))

Szkoda, że od razu od zaworka nie zacząłem, ale – mądry Polak po szkodzie.... Trzeba słuchać co fachowcy mówią i piszą, własne eksperymenty mogą tylko zaszkodzić.

Pozdrawiam !!!!

PostNapisane: 16 sie 2007, 11:47
przez komarbzz
MadziaForever napisał(a):
Chce uciszyś Madzie i co mam? nic............................................................
Prosze o link do strony z tym produktem, jeżeli on istnieje


zajrzyj sobie na tą stronkę: <a href="http://www.ceramizer.pl">CERAMIZER</a> :D podobno rewelacja, za jakieś 5k km będę to testował (następna wymiana oleju), więc jeśli się wahasz, daj mi trochę czasu to napisze jakie "rewelacje" wynikają z tego produktu ;) POZDRAWIAM :)

PostNapisane: 18 sie 2007, 21:48
przez MadziaForever
komarbzz napisał(a):
zajrzyj sobie na tą stronkę: <a href="http://www.ceramizer.pl">CERAMIZER</a> :D podobno rewelacja, za jakieś 5k km będę to testował (następna wymiana oleju), więc jeśli się wahasz, daj mi trochę czasu to napisze jakie "rewelacje" wynikają z tego produktu ;) POZDRAWIAM :)


Nie kolego.. niekupuj tego z myślą o popychaczach.. Byćmoże koledzy mają racje że zaworek itd..

Ale z wszelkich informacji jakie uzyskałem ceramizacja niewyciszy HLSów...
Za to mimo wszystkich sceptycznych głosów ludzi któtrzy niestosują dodatków uszlachetniających, ceramizery ładnie polerują i wydłużają żywotność silnika.....

Ja też sie wachałem.. jedni piszą tak, inni tak.. ale metoda jest prosta.. wejdź na allegro i popatrz na komentarze tych którzy na ceramizer pieniądze wydali.. TO POPROSTU DZIAŁA!

ale nie na popychacze :)
ja ostatecznie zalałem olej Valvoline MaxLife (po mobilu silnik poprostu odżył) i to http://www.allegro.pl/item221643305_liq ... html#photo[/b]

PostNapisane: 18 sie 2007, 21:53
przez MadziaForever
Już sam Valvoline ładnie sie spisał... Mobil jakby to powiedzieć... olej drogi a rozlewany w polsce <lol> rozumiemy sie :D

PostNapisane: 18 sie 2007, 21:54
przez egzi
...TO POPROSTU DZIAŁA!


przedstawiciel handlowy, cy co? :)

PostNapisane: 18 sie 2007, 22:27
przez MadziaForever
egzi napisał(a):przedstawiciel handlowy, cy co? :)

tak, tylko nr telefonu zapomniałem zostawić

:P
mówie jak jest.. nie ja jeden zresztą, ale w kwestii popychaczy szkoda kasy..

PostNapisane: 18 sie 2007, 23:09
przez tomekrvf
MadziaForever napisał(a):Byćmoże koledzy mają racje że zaworek itd..

Nie być może tylko napewno

PostNapisane: 12 lis 2018, 18:32
przez szpynda
Kuźwa 10 stron tematu ale NIKT nie napisał JAK się fachowo nazywa ten zaworek i sprężynka do pompy oleju i o co pytać w sklepie. Ktoś wie?

PostNapisane: 12 lis 2018, 19:10
przez Bo_Lo
Stary pisałem Ci przecież na PW.Wystarczy że powiesz "zaworek" pompy olejowej i będą wiedzieć.To jest zwykły tłoczek i sprężyna.
Poszukaj w temacie mojej turbo Beaty chyba robiłem fotkę opakowania z numerami

Re: Jak uciszyć popychacze?

PostNapisane: 12 lis 2018, 19:49
przez KrzyzakMitsu
z mojego doświadczenia jest tak, że popychacze trzeba sprawdzić przed montażem
odpowietrzyć w oleju napędowym aż komora wysokiego ciśnienia będzie twarda, nie będzie można ścisnąć takiego popychacza i wtedy można go montować; jeśli jest miękki jest do wyrzucenia
brak odpowietrzenia może skutkować zabiciem nowego popychacza
jeśli po odpaleniu będzie klawiatura cicho, to znaczy, że popychacze są ok
jeśli po czasie zacznie znów cykać to może być kwestia kiepskiego oleju lub niskiej wydajności pompy oleju lub magistrali olejowej

PostNapisane: 12 lis 2018, 20:01
przez Bo_Lo
5 minut szukania w google.
https://www.fox.rzeszow.pl/sprezyna-zaw ... 994,243064


https://www.fox.rzeszow.pl/trzpien-pomp ... 714,243063

Zadzwonić,upewnić się że pasuje do KLa (na 99% tak) i tyle.
Co do HLA to można je np w 1.6 MX5 rozebrać i wyczyścić i poskładać ,jest nawet tutorial na YouTube,tyle że po angielsku.
Być może w innych silnikach mazdy też tak jest,w końcu silniki z tamtej epoki były konstrukcyjnie bliźniacze.

PostNapisane: 12 lis 2018, 22:18
przez szpynda
Dziękuje bardzo. Miałem chyba pecha, bo wyslalem zapytanie do 2 sklepów i nikt nie wiedział tam o co mi chodzi :P I straciłem cierpliwość. Dziekuje bardzo za podpowiedź i linki.