Tco,jak chcesz to możemy zawsze zrobic stronkę szkoleniową z fotkami.....tak jak robiliśmy u Ciebie ze zbiornikiem.Szkoda, ze nie ma zdjec...
Jak uciszyć popychacze?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zdjęcia są w książce.
ale i tak nikt tego chyba sam nie będzie robić w KL.
Jestem
bo myślałem, że popychacze dadzą sie uciszyć. Tymczasem JEDEN na wałku ssącym w tylnej głowicy stuka przy zimnym starcie. Potem cichnie i co z tego. Nie tak to miało być. Jest to jeden z tych popychaczy, które dostałem (wyglądały jak nowe w porównaniu z moimi). Generalnie cała robota jest od nowa.
Przy okazji dziękuję wszystkim, zwłaszcza Jaksie za pomoc w tej naprawie. Niech moje doswiadczenia służą innym domowym mechanikom.
ale i tak nikt tego chyba sam nie będzie robić w KL.
Jestem
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
Przy okazji dziękuję wszystkim, zwłaszcza Jaksie za pomoc w tej naprawie. Niech moje doswiadczenia służą innym domowym mechanikom.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
Nightcomer,bo te popychacze z JC to szit ,mówiłem że tak bedzie.... ale co tam .....teraz już wiesz co i jak, więc zrobisz to w jedną nockę ... Jest to jeden z tych popychaczy, które dostałem (wyglądały jak nowe w porównaniu z moimi). Generalnie cała robota jest od nowa.
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wiesz, rozebralem stary silnik i stwierdziłem że w każdej V o przebiegu >150kkm klekoczą popychacze... W tamtym silniku na 24 sztuki mam około 15 dobrych więc sądzę że w KF jest podobnie, ma przecież podobny przebieg. A przy okazji wymienie sprężyny na wałkach. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Jak wymienisz blachy to bedzie cisza,w V6 nigdy nie wymieniałem szklanek tylko myłem.marek napisał(a):Zobaczymy jaki będzie efekt.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
przysłowiowa dycha minęła, więc pora na epitafium, tfuuu... epilog...
nadal jeden hla od Jaksy (darmowy szrot na moje ryzyko) klekocze, ale tylko przez maksymalnie minutę od uruchomienia. Napinacz od jaksy jest jak nowy. wszystkie hla JC wyraźnie głośniej pracują, ale nie można tego określić jako stukanie. trzeba porównać z oryginalnymi i wypłukanymi.
KL zużywało przed wymianą 3 – 4 l oleju na 10kkm,
po wymianie nie zużywa NIC.
Domniemane zużycie oleju było sumą 4-ch drobnych wycieków, które uszczelniłem. Wałki trochę stukają, jednak najgłośniejszy klekot został usunięty przez to co pisałem wcześniej. Uszczelki dekli są nadal stare, oryginalne.
Dla dociekliwych – drobne wycieki KL, które się sumują a nie dają plam oleju pod samochodem:
– simm wału korbowego;
– oring aparatu zapłonowego;
– napinacz paska rozrządu;
– uszcz dekli po wymianie paska w serwisie.
nadal jeden hla od Jaksy (darmowy szrot na moje ryzyko) klekocze, ale tylko przez maksymalnie minutę od uruchomienia. Napinacz od jaksy jest jak nowy. wszystkie hla JC wyraźnie głośniej pracują, ale nie można tego określić jako stukanie. trzeba porównać z oryginalnymi i wypłukanymi.
KL zużywało przed wymianą 3 – 4 l oleju na 10kkm,
po wymianie nie zużywa NIC.
Domniemane zużycie oleju było sumą 4-ch drobnych wycieków, które uszczelniłem. Wałki trochę stukają, jednak najgłośniejszy klekot został usunięty przez to co pisałem wcześniej. Uszczelki dekli są nadal stare, oryginalne.
Dla dociekliwych – drobne wycieki KL, które się sumują a nie dają plam oleju pod samochodem:
– simm wału korbowego;
– oring aparatu zapłonowego;
– napinacz paska rozrządu;
– uszcz dekli po wymianie paska w serwisie.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
Będzie napewno latać jeszcze ładnych parę tysi......nightcomer napisał(a):Napinacz od jaksy jest jak nowy.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
czesc u mnie tez wala te popychacze
kurde nie wiem jak to zrobic
przeszukalem cale forum wszedzie po trochu jest napisane
ale czym wiecej przeczytam tym bardziej glupi jestem
moj motor to 2,0 v6
nie wiem od czego zacząc renimacje
objawy sa takie ze na zimnym silniku tego nie slychac tylko jak sie zagrzeje wtedy zaczynaja grac
nie wiem moze to byc za slabe cisnienie oleju
nie wiem co robic
mam nadziej ze ktos cos napisze bo ja
sluchalem przez sluchawkami to slychac to wszedzie
nie wime czego dolac : cos co wypluka silnik czy jakiegos doktora
kolega powiedzial mi zebym nalal doktora ale narazie tego nie zrobilem
a najbardfziej jestem ciekaw jaki olej mam mu wlac
kurde nie wiem jak to zrobic
przeszukalem cale forum wszedzie po trochu jest napisane
ale czym wiecej przeczytam tym bardziej glupi jestem
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
moj motor to 2,0 v6
nie wiem od czego zacząc renimacje
objawy sa takie ze na zimnym silniku tego nie slychac tylko jak sie zagrzeje wtedy zaczynaja grac
nie wiem moze to byc za slabe cisnienie oleju
nie wiem co robic
mam nadziej ze ktos cos napisze bo ja
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
sluchalem przez sluchawkami to slychac to wszedzie
nie wime czego dolac : cos co wypluka silnik czy jakiegos doktora
kolega powiedzial mi zebym nalal doktora ale narazie tego nie zrobilem
a najbardfziej jestem ciekaw jaki olej mam mu wlac
- Od: 13 paź 2005, 16:56
- Posty: 62
- Auto: mx6 v6
A były takie...Grzyby napisał(a):grzmot napisał(a):mój motor, to: 2,0 V6Nie wiem o czym piszeszAuto: MX-6
Ew. popraw profil
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Czasowo zapomnij o MotoDoktorze. Nie jest to zły środek, ale jest to jedynie tabletka przeciwbólowa na dziurawy ząb.kolega powiedzial mi zebym nalal doktora ale narazie tego nie zrobilem
a najbardfziej jestem ciekaw jaki olej mam mu wlac
Po pierwsze zerknij, jaki masz zalany olej. Jeśli 0W-30 lub 5W-30, to proponuję go zmienić na jakiś 5W-40 lub 10W-40, 10W-50 – przy czym po takiej zmianie napewno trochę wzrośnie Ci spalanie paliwa (większy opór).
Dlaczego zacząć od oleju? Ponieważ HLA zazwyczaj dzwonią na zimnym silniku a na rozgrzanym się wyciszają. U Ciebie jest odwrotnie – jak olej jest rozgrzany i rzadziutki, to dzwonią...
Jeśli to nie pomoże, to możesz przeprowadzić interwencję chirurgiczną, polegającą na "umyciu szklanek" i ewentualnym rozciągnięciu/wymianie sprężyn.
MotoDoktora radzę stosować w ostateczności. Jest to preparat uszczelniający silnik, który również wycisza popychacze, ale to jest wyłącznie półśrodek.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
– w silnikach V6 w glowicy (w komorze spalania) i na denku tloka osadza sie nagar, ktory nabudowujac sie zaczyna w pewnym momencie zderzac sie ze soba (tłok uderza w glowice). Efektem tego jest charakterystyczne klekotanie. Sa jednak sposoby odroznienia tego od klekotu popochaczy. Po pierwsze klekot powstaly w wyniku osadzenia sie nagaru jest zalezny od nagrzania silnika, a zaczyna zupelnie zanikac przy wyzszych obrotach (2500-3000 rpm).
kurcze bo u mnie wlasnie w okolicach tych obrotów przestaje to stukac i slychac sam silnik
a stukajace popychacze tez sie uciszaja w zakresie wyszych obrotów??
a dzisaj jeszcze rozmawialem z innym wlascicielem mazdy i on powiedzial mi ze
mozna to tez zlikwidowac przy wymianie filtra oleju trzeba kupic "filtr z zaworkiem"
pierwszy raz sie z tym spotykam z takim pojeciem
kurcze bo u mnie wlasnie w okolicach tych obrotów przestaje to stukac i slychac sam silnik
a stukajace popychacze tez sie uciszaja w zakresie wyszych obrotów??
a dzisaj jeszcze rozmawialem z innym wlascicielem mazdy i on powiedzial mi ze
mozna to tez zlikwidowac przy wymianie filtra oleju trzeba kupic "filtr z zaworkiem"
pierwszy raz sie z tym spotykam z takim pojeciem
- Od: 13 paź 2005, 16:56
- Posty: 62
- Auto: mx6 v6
Grzmot – filtr z zaworkiem podobno moze pomoc – Smirnof takie sprzedaje :–)
Ostatnio edytowano 28 kwi 2006, 09:38 przez Marcin L, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Marcin L napisał(a):filtr z zaworkiem podobno moze pomoc
Do V6 tylko filtr oleju w ASO albo zamiennik Knecht.
Czesto w zamiennikach nie ma rozróżnienia na filtr do V6 i do innych benzyn
Koszt ori filtra 27 PLN, Knecht 21
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Ja ostatnio robiłem fotki przy wymianie sprężyn i szklanek więc jak wywołam film i zeskanuję to gdzies wrzucę fotorelację. Teraz madzia tylko szumi. Paski chodzą głośniej od silnika ![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6