Dymienie po kapitalce

Postprzez waldii » 4 mar 2008, 00:03

promil69 napisał(a):dostarczałem mu komplet pierścieni

to powinien 3 komplety oddac i wał niedlugo powie pa pa albo na starej uszczelce zlozyl druga glowice.Tak czy siek pozdrow go :|
waldii
 

Postprzez Widelec » 4 mar 2008, 00:57

waldii napisał(a):Tak czy siek pozdrow go

kijem...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez waldii » 4 mar 2008, 00:59

Widelec napisał(a):waldii napisał:
Tak czy siek pozdrow go

kijem...

dokladni i to w <dupa>
waldii
 

Postprzez qbass » 4 mar 2008, 07:23

promil69 napisał(a):Z tego co wiem, druga głowica wogóle nie była zdejmowana,

I Ty go "mechanikiem" nazywasz? hahaha To się w głowie nie mieści :| A może on myślał, że to rzędówka trzycylindrowa? hahaha
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez pawelc » 4 mar 2008, 08:23

myślę że nikt przy zdrowych zmysłach nie zakłada starej uszczelki,a z drugiej strony zabierasz się za remont silnika i kupujesz jedną uszczelkę? a może kupiłeś pierścienie tylko na trzy gary? coś mi tu nie gra,chyba ktoś tu próbuje zaoszczędzić a później całą winę zrzucić na mechanika ,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Bodek » 4 mar 2008, 09:56

U mnie po remoncie też dymił przez jakiś czas. Nawet dzwoniłem do Wieska z Dębicy dlaczego tak się dzieje, bo przecież miało być dobrze. Wiesiek troche mnie uspokoił i powiedział że to minie jak się wszystko poukłada i troche się dotrze. I po jakimś czasie dymienie ustało. A na poczatku dymił tak samo jak przed remontem. Może poczekaj jeszcze troche .......
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez promil69 » 4 mar 2008, 13:45

Nie prubuje oszczędzać!!! Kupowałem wszystko co mi powiedział, i to jeszcze starałem się nie kupować najtańszych części tylko te co polecaliście na forum. Był komplet pierścieni na 6 "garów" Drugiej nie kupowałem, bo powiedział, że nie będzie zdejmował drugiej głowicy.

Z drugiej strony i tak zaczołem szukać innego silnika, bo już mam dosyć problemów z tym. Pojeżdże na tym ile sie da, i mam nadzieję, że do tego czau znajde już inny i, że będzie wszystko ok.
Samopoczucie 200% :) kolejny dzionek z serii.... ŻYCIE JEST BOSKIE :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 lip 2007, 12:44
Posty: 13
Skąd: Leszno WLKP
Auto: MX-6 V6 2,5 :D

Postprzez realski » 4 mar 2008, 17:52

bardzo ciekawe co tutaj naklepales :)
wiec spalilo panewke na korbowodzie ...
pytanie czemu ?)) czujnik oleju cieknie ? i oleju temu silnikowi brakowalo .. a moze olej lipny i katy oster byly tam to wcale takie mocne nie jest na dole :)
juz nie jeden silnik v6 polecial na zlom z powodu niedopilnowania wyciekow z tego czujniczka .
ale mniejsza o to
pan kowal zdja jedna glowice by wyrwac korbowodzik ujarany .. wiec co tam
jak juz 1 glowica sciagnieta to i zmienil pierscionki :)
a co z 2 glowica i 3 tlokami ?) tuleje pewnie sa fioletowe miales tak slabe cisnienie oleju ze zapewne brak smarowania sie uklonil na tamta czesc bloku :) zreszta wszedzie ;)
to ze dymi w tej chwili (niewspominajac glowicy niezdejmowanej ) to pewnie masz elipse na tulejach jesli byly male odchylenia byc moze dojda pierscionki jak byly slabe :)
ale fakt jest faktem ze tego kowala to powinienes poprostu lomem w glowe :)
zabieraj kase i niech ci zwraca za czesci na dodatek bo naprawde niewie co z nimi robic
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez promil69 » 4 mar 2008, 18:26

Już kupiłem ze stukającą panewką,(Byłem poinformowany przed kupnem, że to panewka. Zoriętowałem sie, że koszt takiej naprawy to około 3500-4500 więc się zdecydowałem na to ze względu na stan techniczny autka (poza silnikiem), ten "mechanik" stwiedrzoił, że to popychacz – po wymianie jednego popychacza tego który był podejrzewany o stukanie auto pochodziło jeszcze pare dni i na biegu jałowym silnik poprostu stałął.
Poprostu mogłem oddać autko do kogoś kto się naprawde zna na japończykach, i tu tkwi mój błąd.
Samopoczucie 200% :) kolejny dzionek z serii.... ŻYCIE JEST BOSKIE :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 lip 2007, 12:44
Posty: 13
Skąd: Leszno WLKP
Auto: MX-6 V6 2,5 :D

Postprzez realski » 4 mar 2008, 18:30

A PYTANKO ILE CI ZASPIEWAL ZA ROBOTE ?
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez qbass » 4 mar 2008, 18:34

promil69 napisał(a): Był komplet pierścieni na 6 "garów" Drugiej nie kupowałem, bo powiedział, że nie będzie zdejmował drugiej głowicy.

No to jak on chciał wymienić pozostałe pierścienie na 3 tłokach? :|
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez kemot » 4 mar 2008, 18:38

Wyją najpierw wał a potem tłoki :P
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 09:54
Posty: 101
Skąd: Lublin
Auto: 626 1999r 2.0 16v 115km

Postprzez Hazu » 4 mar 2008, 18:50

Dajcie juz spokój temu mechanikowi.

Kolega sam robił remont zrobił jedna część a reszte zostawił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez waldii » 4 mar 2008, 22:46

Hazu napisał(a):Kolega sam robił remont zrobił jedna część a reszte zostawił.

a czy Ty wiesz jakie przeciazenia sa na wale z tego powodu???3 gary normalne cisnienie a 3 zupelnie inne???Masakra,do sadu z takim mechanikiem.Znajac sie na swoim nie powinien podejmowac sie takiego remontu robiac polowe silnika.A moze w 4cyl rzedowce wymienia dwa tloczki z pierscionkami a reszte zostawia.To jest karygodne!!!!Sam sobie mozesz tak zrobic ale on bierze za to kase,zeby bylo oki.Cos nie halo.A jesli ktos mi wmowi,ze wkladal tloki z dolu to powodzenia :|
waldii
 

Postprzez qbass » 4 mar 2008, 23:32

kemot napisał(a):Wyją najpierw wał a potem tłoki

W KL'u nie da się wyjąć tłoków od spodu...

Hazu napisał(a):Dajcie juz spokój temu mechanikowi.

Kolega sam robił remont zrobił jedna część a reszte zostawił.

To mechanik robił remont, nie kolega, więc skoro to jego fach, to niech to robi dobrze, albo w ogóle :|
waldii napisał(a):Masakra,do sadu z takim mechanikiem.
Dokładnie. Szczególnie z tym, że wymienił popychacz zamiast rozebrać silnik i zrobić panewki :|

waldii napisał(a):Sam sobie mozesz tak zrobic ale on bierze za to kase,zeby bylo oki.Cos nie halo
Zgadzam się.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez promil69 » 5 mar 2008, 10:17

Wiem, wiem, no przyznaje się mój błąd. Trzebabyło poszukać kogoś kto się na tym zna. Teraz już można tylko "gdybać". Niemniej jednak dymienie cały czas ustaje, zauważyłem, że "zaworek" (nie wiem jak to się fachowo nazywa) który znajduje się na pokrywie zaworów i jest połączony z kolekrorem ssącym przepuszcza w obie strony :| Po odłączeniu go i zaślepieniu w kolektorze dymienie ustaje. Nie wiem co z tym zrobić. Jeszcze raz soory wszystkich za moją niewiedzę i za "trucie".
Samopoczucie 200% :) kolejny dzionek z serii.... ŻYCIE JEST BOSKIE :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 lip 2007, 12:44
Posty: 13
Skąd: Leszno WLKP
Auto: MX-6 V6 2,5 :D

Postprzez qbass » 5 mar 2008, 11:20

promil69 napisał(a):Wiem, wiem, no przyznaje się mój błąd. Trzebabyło poszukać kogoś kto się na tym zna.

Otóż nie- to nie jest Twój błąd, tylko tego, któremu zaufałeś :|
promil69 napisał(a):zauważyłem, że "zaworek" (nie wiem jak to się fachowo nazywa) który znajduje się na pokrywie zaworów i jest połączony z kolekrorem ssącym przepuszcza w obie strony

Tak nie może być, musisz kupić drugi. Aha, i nie zaślepiaj go! ;)
promil69 napisał(a): Jeszcze raz soory wszystkich za moją niewiedzę i za "trucie".

Po to jest to Forum, żeby sobie pomagać. Na Twoim miejscu podjechalbym do tego partacza na małą wymianę słów. Niech odda pieniądze za "robotę". Ile wziął za tą wymianę pierścieni na 3 tłokach? <killer>
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6