Czesc,
Sprawdzilem co oznaczają odczytane przez nas kody:
15: Lewa sonda O2 (ta przy chlodnicy, bo prawa jest po stronie grodzi silnika) nie daje sygnalu odczytu napiecia lub napiecie jest za male. Powinno tam sie pojawic napiecie 500mV lub wyzsze w czasie do 100 sekund od momentu uruchomienia silnika.
41: Nie odpowiadajacy solenoid pierwszej przepustnicy systemu VRIS (komor rezonansowych). Jest to przepustnica po lewej stronie, patrzac od przodu. Druga jest umieszczona blizej przepustnicy. Same elektrozawory znajduja sie za dolotem. Numer pierwszy to ten po lewej stronie, patrzac od przodu. Zgodnie z opisem powinienes z powodu uszkodzenia odczuwac spadek mocy przy obrotach rzedu 3250 min^-1.
Pozdrawiam.
Odczyt kodów DTC u Mario (626 GE KL A/T Cronos)
Strona 1 z 1


Jutro zrobię rozeznanie w sprawie kosztów związanych z wymianą elektrozaworu.
Po pierwszej diagnostyce w ASO paręmiesięcy temu powiedziano mi, że uszkodzona jest sonda lambda od strony kierowcy (a nie od strony chłodnicy) i tą ostatnio wymieniłem ...
Co do utraty mocy – to nie jestem w stanie tego wyczuć ponieważ jeżdżę z tą usterką od momentu zakupu auta
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam, Mario.
- Od: 20 paź 2003, 17:25
- Posty: 20
Od siebie moge dodac, ze za kazdym razem jak wymienialem na sonde tzw. "uniwersalna", problem po jakims czasie powracal. Ostatnio do tego stopnia, ze PCM pokazywal uszkodzone obie sondy i EGR. Co dziwne, to ze wszystkie bledy zniknely tylko po wymianie lewej sondy (przod) na oryginalna.
- Od: 7 gru 2003, 23:39
- Posty: 308
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6