Problem z obrotami
Strona 1 z 1
Witam i proszę o pomoc mam mazde 626 92r. i problem polega na tym że podczas jazdy gdy wrzuce "luz" bądz troszke gwałtownie przychamuje odrazu spadają obroty do 300 i albo gaśnie albo wzrastają stopniowo do 800
Byłem u gaziarza pogibał sie wokół niego wymienił filtr i niby git powiedział że będzie dobrze ale już w drodze o do domu znowu to samo .Prosze o pomoc , pomysły cokolwiek . 
Ostatnio edytowano 19 cze 2007, 11:50 przez savege, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 18 cze 2007, 20:17
- Posty: 5
savege – podobne tematy były już na forum, podpowiem Ci żebyś sprawdził "poziom płynu w układzie chłodniczym"
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje 
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Wybaczcie ale dopiero zaczynam swoją przygode na tym forum i jak i z autem moja pierwsza mazda która kupiłem miesiąc temu ,
Misiek-Bełchatów – płyn sprawdzony i wszystko jest git
Porek – sprawdzałem już na forum i wymieniłem świece , przewody , filtr powietrza a teraz poprostu już nie mam pomysłow co dalej robić .
Misiek-Bełchatów – płyn sprawdzony i wszystko jest git
Porek – sprawdzałem już na forum i wymieniłem świece , przewody , filtr powietrza a teraz poprostu już nie mam pomysłow co dalej robić .
- Od: 18 cze 2007, 20:17
- Posty: 5
buba74 możesz rozwinąć skrót TPS? bo nie mogę namierzyć tego na stronie...
i jeszcze pytanko – mam podobne objawy – nawet gdy samochód stoi, trzyma wolne obroty na poziomie 600 nacisnę pedał hamulca obroty samoczynnie spadają do jakiś 400 i autem zayczna telepać – jaki jest tu związek?
i jeszcze pytanko – mam podobne objawy – nawet gdy samochód stoi, trzyma wolne obroty na poziomie 600 nacisnę pedał hamulca obroty samoczynnie spadają do jakiś 400 i autem zayczna telepać – jaki jest tu związek?
- Od: 18 sie 2006, 11:08
- Posty: 29
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 GE FS Cronos 2.0i 95
dl00gi napisał(a):obroty na poziomie 600
na poziomie 800 to jeszcze są obroty...ale 600...przecież to zaczyna być zabójstwo dla silnika....
dl00gi napisał(a):nacisnę pedał hamulca obroty samoczynnie spadają
1.Znajdź ślimak przepustnicy do którego zamocowana jest linka pedału gazu.
2.Na ślimaku odszukaj małą śrubkę na kluczyk ampulowy zapierający o odbojnik.
3.Wkręć śrubkę minimalnie, aby przepustnica delikatnie wychyliła sie na zewnątrz i nie zakleszczała w obudowie.
4.W gnieździe DIAGNOSIS odszukaj 2 styki TEN i GND.
5.Zmostkuj styki – ECU Tryb testu.
6.Szczelinomierz (SZ) – listki 0,10 i 0,50.(wartości dla FS'a)
7.SZ wkłada się pomiędzy śrubę odbojnikową a odbojnik.
8.Druga strona przepustnicy patrząc od ślimaka – małe pudełeczko przykręcone 2 śrubami do przepustnicy to jest TPS.
9.Odkręć te śrubki, aby umożliwić delikatne obracanie TPS.
10.Uruchom silnik.
11.Ustaw czujnik położenia przepustnicy TPS w takiej pozycji, aby podczas, gdy pomiędzy śrubą odbojnikową a odbojnikiem znajduje się SZ 0,50 pracował wentylator, a po włożeniu SZ 0,10 wentylator przestawał pracować.
12.Przykręć TPS. Uwaga!!! Nie może się poruszyć.
13.Odszukaj śrubę Bypass. Znajduje się zazwyczaj na górze przepustnicy. Wkręcając lub wykręcając ustaw obroty (minimalnie nad kreską 750RPM)
14.Po ustawieniu obrotów wyjąć mostek TEN+GND
15.Sprawdź, czy obroty po wyjęciu zworki nie zmieniły się, a jeżeli tak, to powtórz czynność ustawienia prędkości obrotowej w TRYBIE TESTU TEN+GND.
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
dl00gi napisał(a):Poszukam w jakichś manualach gdzie możę być przepustnica
Przepustnica jest na końcu układu dolotowego a na początku kolektora ssącego...
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6