brak płynności przy przyśpieszaniu

Postprzez osdeb » 20 maja 2007, 20:43

Witam!
Problem jest następujący: jak sobie jadę spokojnie moją mazdą (około od 2000 obrotów) i dodam gwałtownie gazu to mi ją troche szarpie i dopiero po około 2 sec przyśpiesza płynnie.
Gdy mam na liczniku 3000 i więcej obrotów nie ma zarzutu do przyśpieszania po wdepnięciu gazu do dechy.
Co może być przyczyną?
Pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 20 maja 2007, 18:43
Posty: 26
Auto: mazda 626 2,5 v6

Postprzez BIGer » 20 maja 2007, 21:11

swiece i przewody
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2005, 19:59
Posty: 294
Skąd: Szczecin
Auto: Audi A4 B5 2.6 V6

Postprzez osdeb » 20 maja 2007, 21:31

A jakie świece najlepiej stosować ?
NGK czy Brisk bezelektrodowe, a może inne?
Są może NGK trzy elektordowe do mazdy 626 2.5 V6 z 92r.
Początkujący
 
Od: 20 maja 2007, 18:43
Posty: 26
Auto: mazda 626 2,5 v6

Postprzez tomekrvf » 20 maja 2007, 23:18

KL doskonale chodzi na normalnych, jednoelektrodowych świecach NGK takich jak przewidział producent
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez osdeb » 21 maja 2007, 00:27

A co powiecie na temat świec Brisk bezelektrodowych. Nadają się do mazdy no i oczywiści czy coś dają tzn. zwiększenie mocy, zmniejszenie zużycia paliwa.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 20 maja 2007, 18:43
Posty: 26
Auto: mazda 626 2,5 v6

Postprzez tomekrvf » 21 maja 2007, 11:05

osdeb, nie kombinuj z briskami Nie warto
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Redoo » 21 maja 2007, 22:49

tylko NGK
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez nor » 22 maja 2007, 07:15

A ja słyszałem że NGK spadły z jakością, ponieważ są u nas tylko podróby i nie warto wyrzucać na nie kasy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez osdeb » 22 maja 2007, 07:57

A jakie przewody najlepsze do Madzi 626. Oczywiście chodzi o sportowe kable.
Początkujący
 
Od: 20 maja 2007, 18:43
Posty: 26
Auto: mazda 626 2,5 v6

Postprzez Redoo » 22 maja 2007, 08:40

nor napisał(a):A ja słyszałem że NGK spadły z jakością, ponieważ są u nas tylko podróby i nie warto wyrzucać na nie kasy.
to dobrze słysałes ale i tak bija na łeb wszystkie inne


osdeb napisał(a):A jakie przewody najlepsze do Madzi 626. Oczywiście chodzi o sportowe kable.


a co na rajd sie wybierasz hahaha to wszystko to jest pic na wode
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez stynek2 » 22 maja 2007, 12:46

jaki jest koszt swiec i kabli <nauka> NGK
Początkujący
 
Od: 20 maja 2007, 18:28
Posty: 4

Postprzez deejaybialy » 22 maja 2007, 17:18

dzis qpowalem przewody bosha 215 pln swieczki ngk 13pln/szt

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2006, 13:54
Posty: 77
Skąd: chełm
Auto: BYLO – MX6 KL...

Postprzez Redoo » 22 maja 2007, 19:31

deejaybialy napisał(a):dzis qpowalem przewody bosha 215 pln swieczki ngk 13pln/szt

tos ładnie zapłacił!!!
deejaybialy napisał(a):bosha

teraz jest lepszy w kablach od NGK bo ciezko w Polsce dostac orginalny produkt tej marki
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez tomekrvf » 22 maja 2007, 19:37

nor napisał(a):A ja słyszałem że NGK spadły z jakością, ponieważ są u nas tylko podróby i nie warto wyrzucać na nie kasy.

Znowu jakaś teoria spiskowa. Ostatnio kupiłem kable NGK do min BG 1.3-1.8. Wykonanie perfekcyjne, produkcja japońska, wyglądają identycznie jak oryginały.
Może wystarczy kupować w dużych, uznanych hurtowniach, takich jak np Intercars, żeby ustrzec się podróbek?
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Redoo » 22 maja 2007, 19:50

tomekrvf napisał(a):Może wystarczy kupować w dużych, uznanych hurtowniach, takich jak np Intercars, żeby ustrzec się podróbek?

albo HART jedna znajwiekszych Hurtowni w polsce heeeeeh
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez deejaybialy » 23 maja 2007, 00:17

Redoo wydaje mi sie ze nie przeplacilem, kilka dni temu czytalem temat o cenach kabli wn i cos byly kolo tego albo lepiej a tu mialem na miejscu od reki wiec parafrazujac – jesli nie widac roznicy to po co przeplacac?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2006, 13:54
Posty: 77
Skąd: chełm
Auto: BYLO – MX6 KL...

Postprzez Redoo » 23 maja 2007, 08:45

deejaybialy ;) bosh robi teraz dobre kable :) niestety ze świecami nadal lipa :|
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez monter24 » 29 maja 2007, 14:37

-Sprawdz rure od przeplywki do przepustnicy, moze od byc gdzies popekana.
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2007, 20:06
Posty: 62
Skąd: Ostrzeszów
Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6