hej mam pytanko czy ktoś wie za co odpowiada elektrozawór ten nad kolektorem ssacym (zaraz przy znaczku V6) są tam takie dwa ze znaczkiem mitsubishi.
Bo moja mazda ma czasem objawy dławienia się przy przyspieszaniu lekko spadają jej obroty i pózniej znowu zalapuje. Po podpięciu pod kompa wyszedl wlasnie bląd tego zaworu przynajmniej mechanik mi tak powiedział:/
Za co odpowiada elektrozawór przy kolektorze ssącym?
Strona 1 z 1
czy to sa 24 zaworki?
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie 
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
Jestem za...MARRUD napisał(a):lub nieszczelność układu dolotowego
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
mialem dokladnie ten objaw, gdy po zlozeniu kolektora dolotowego nie podpiąłem jednego z weżyków do elektrozaworu sterującego pracą VRISa( u mnie to nie dokladnie VRIS tylko zęściowe domykanie zaworów ssących-rezultat zmiana długości dolotu), ale komputer wyrzucał wtedy kilka błedów na cyferblacie, związanych z układem podciśnienia
więc jeśli błędów nie ma stawiam na przebitą fajke na świecy- iskra zamiasta do swiecy trafia w blok silnika – zapal auto po ciemku, wyjmij fajke ze swiecy na pracującym, i przytknij ją do sinika, zobaczysz czy iskra nie ucieka bokiem fajki-czynnośc powtóz dla wszystkiech fajek.
więc jeśli błędów nie ma stawiam na przebitą fajke na świecy- iskra zamiasta do swiecy trafia w blok silnika – zapal auto po ciemku, wyjmij fajke ze swiecy na pracującym, i przytknij ją do sinika, zobaczysz czy iskra nie ucieka bokiem fajki-czynnośc powtóz dla wszystkiech fajek.
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie 
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
piotrek929 napisał(a):czy to sa 24 zaworki?
tak
MARRUD napisał(a):to mogą być objawy kończącego się aparatu zapłonowego lub nieszczelność układu dolotowego
aparat jest nowy a co do szczelności to chyba nie bo nawet jak go taśmą oblepiałem całego(oprócz wlotu
- Od: 27 gru 2006, 19:11
- Posty: 43
- Auto: mx-6, 2,5cm 1994r
piotrek929 napisał(a):czy to sa 24 zaworki?
tak
MARRUD napisał(a):to mogą być objawy kończącego się aparatu zapłonowego lub nieszczelność układu dolotowego
aparat jest nowy a co do szczelności to chyba nie bo nawet jak go taśmą oblepiałem całego(oprócz wlotu
- Od: 27 gru 2006, 19:11
- Posty: 43
- Auto: mx-6, 2,5cm 1994r
piotrek929 napisał(a):czy to sa 24 zaworki?
tak
MARRUD napisał(a):to mogą być objawy kończącego się aparatu zapłonowego lub nieszczelność układu dolotowego
aparat jest nowy a co do szczelności to chyba nie bo nawet jak go taśmą oblepiałem całego(oprócz wlotu
- Od: 27 gru 2006, 19:11
- Posty: 43
- Auto: mx-6, 2,5cm 1994r
piotrek929 napisał(a): stawiam na przebitą fajke na świecy- iskra zamiasta do swiecy trafia w blok silnika – zapal auto po ciemku, wyjmij fajke ze swiecy na pracującym, i przytknij ją do sinika, zobaczysz czy iskra nie ucieka bokiem fajki-czynnośc powtóz dla wszystkiech fajek.
wlasnie nastala ciemnosc sprawdzilem kable i na wszystkich iskra ucieka bokiemtylko czy to mozliwre ze padly kable ktore maja przejechane moze ze 2000 km (janmor)??

- Od: 27 gru 2006, 19:11
- Posty: 43
- Auto: mx-6, 2,5cm 1994r
sprawdź czy czy czasem w kanale świecowym nie ma oleju, może dekiel zaworowy puszcza do wewnątzr i stąd zaczynają sie problemy ze świecami, klękają kable, kopólki aparatu etc.
i zrób prosty sprawdzian, załóż cienki gumowy wąż na kazdą fajke( od jej polowy do konca-przy świecy), tak zeby weszly do kanału świecowego, i sprawdź czy wtedy iskra nie ucieka, jak nie ucieka to zaloz to do silnika i jeździj
i zrób prosty sprawdzian, załóż cienki gumowy wąż na kazdą fajke( od jej polowy do konca-przy świecy), tak zeby weszly do kanału świecowego, i sprawdź czy wtedy iskra nie ucieka, jak nie ucieka to zaloz to do silnika i jeździj
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie 
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6