Układ Sterowania Vrisami. Prosze potwierdzać chęć zakupu

Postprzez tomekrvf » 4 lip 2006, 11:16

Polatam na pominiętym TPS a poóźniej porobię próby na podłączonym. Na razie jest spoko. Tak ustawiłem virusy że nie zamykają się do odcięcia.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez mbmaster » 4 lip 2006, 12:17

I jak? Bo ja mam wrazenie ze niepotrzebnie sie zamykaja u mnie. Jest sens dlubnac jez zeby dzialaly jak twoje?
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez tomekrvf » 4 lip 2006, 12:30

Wydaje mi się że nie zaszkodzi jak będzie otwarty przynajmniej 2 virus. Do 7000 rpm auto przyspiesza. Trzeba bedzie pojeździć i popróbować
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Puhcio » 4 lip 2006, 15:52

tomekrvf napisał(a): Samochód nie traci oddechu po przekroczeniu 4500 i ładniej brzmi.


Z tego co pamietam millenia dopiero wtedy dostawala mocy, i fkatycznie dzwiek byl fajny.

VRIS dzialal na postoaju, i wg. mnie TPS nie jest do tego potrzebny. Wystarczylo nacisnac lekko gaz, przejsc przez 3000 rpm i otwieral sie 1 VRIS, pozniej chzba kolo 4750 drugi. Zamykaly sie kolo 6000 – 6500 rpm.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Indi » 4 lip 2006, 19:05

tomekrvf napisał(a):Polatam na pominiętym TPS a poóźniej porobię próby na podłączonym. Na razie jest spoko. Tak ustawiłem virusy że nie zamykają się do odcięcia.



A może by inaczej(pomijając dywagacje czy z Tps czy bez) , była by możliwość sterowaniem potencjometrem punktu zapięcie wzależności od napięcia z tps-a np. 2.2V odpowiada połowie otwarcia przpustnicy, w tedy każdy by sobie mógł wysterować jak by chciał wzależnośći od własnych preferencji jazdy.
Da się to zrobić ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lut 2006, 16:32
Posty: 40
Skąd: Opole
Auto: Ford PROBE 2.5 V6

Postprzez tomekrvf » 4 lip 2006, 21:18

Właśnie dzisiaj sprawdziłem jak to działa w Milenii z KL. Wystarczy żeby silnik osiągnął odpowiednie obroty i działają virusy. Na 100% nie trzeba nawet dawać gazu do połowy
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Puhcio » 4 lip 2006, 21:26

Czyli tak jak mowilem ....
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Indi » 4 lip 2006, 21:57

Jaki jest rocznik tej mazdy chodzi mi głównie, czy ma OBD II, warto by sprawdzić w innych autach z KL-ami, J .
Druga sprawa to spalanie w tej mazdzie, np jazda na trasie przy prędkości 160 km/h, co w tedy ??
Tak do końca nie wiadomo, jak ecu steruje podczas jazdy Vrisami, zakładając że ecu bierze pod uwage tylko napięcie z tps-a i prędkoś obrt to zasada działania jest doś prosta , ale na 100% wiedzą to ludzie z mazdy którzy projektowali ten system i nie przyznali się do ewidentnego błędu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lut 2006, 16:32
Posty: 40
Skąd: Opole
Auto: Ford PROBE 2.5 V6

Postprzez Puhcio » 4 lip 2006, 22:04

Wszystkie Millebnie/Xedosy9 (niezaleznie od rocznika) mialy OBD II.

Indi napisał(a):zakładając że ecu bierze pod uwage tylko napięcie z tps-a i prędkoś obrt to zasada działania jest doś prosta


Chyba tak jednak prosto to nie dziala. Trzebaby wziac na testy jakis KL z OBD II. Moim zdaniem wiecej czynnikow niz tylko rpm i TPS steruja dzialaniem VRIS. Ale to tyklo moje zdanie ...
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Indi » 4 lip 2006, 22:20

Puhcio napisał(a):Wszystkie Millebnie/Xedosy9 (niezaleznie od rocznika) mialy OBD II.

Indi napisał:
zakładając że ecu bierze pod uwage tylko napięcie z tps-a i prędkoś obrt to zasada działania jest doś prosta


Chyba tak jednak prosto to nie dziala. Trzebaby wziac na testy jakis KL z OBD II. Moim zdaniem wiecej czynnikow niz tylko rpm i TPS steruja dzialaniem VRIS. Ale to tyklo moje zdanie ...



Właśnie oto chodzi, że ecu w właściwie program w jakimś stopniu analizuje różne parametry a kryterim bezwzględnym są parametry prędkość obrotowa i położenie przepustnicy( w przypadku aut z obd I), prawdopodobnie w samochodach z obd II jest wyeliminowany błąd.
Pytanie jak się zachowują vrisy w samochodach z OBD II podczas jazdy, bo tak naprawde to nas obchodzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lut 2006, 16:32
Posty: 40
Skąd: Opole
Auto: Ford PROBE 2.5 V6

Postprzez tomekrvf » 5 lip 2006, 00:40

Potrzebne jest auto ze sprawnymi VRIS i kierowca gotowy poświęcic godzinę. Trzeba wpiac diody w obwody virusów, obserwowac w jakich warunkach sa one strowane i juz wiadomo czego od VRIS chciała mazda.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Reagan » 5 lip 2006, 09:04

tomekrvf napisał(a):Potrzebne jest auto ze sprawnymi VRIS i kierowca gotowy poświęcic godzinę.


..... no to kiedy bo u mnie chyba wirusy działają <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2005, 16:39
Posty: 127
Skąd: Legionowo
Auto: millenia KL

Postprzez tomekrvf » 5 lip 2006, 09:08

Reagan napisał(a):no to kiedy bo u mnie chyba wirusy działają

Jak rozstrzygniesz te "chyba" to możemy ustawić się na jakiś dzień.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Reagan » 5 lip 2006, 09:09

tomekrvf napisał(a):Jak rozstrzygniesz te "chyba"


ok jutro dam Ci znać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2005, 16:39
Posty: 127
Skąd: Legionowo
Auto: millenia KL

Postprzez Bimbak » 8 lip 2006, 18:53

Jako że to bardziej dyskusja jak ogłoszenie, wiec dla dobra tematu przenosze do "Elektroniki" W Sprzedam jest skazany na Kosz
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3094 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez mbmaster » 17 sie 2006, 21:42

Smirnoff daj znac jak uklad dziala a tak w ogole to musze Ci kondenstaor wyslac bo jeden w ukladzie jest do wymiany
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Change » 18 sie 2006, 07:52

To ja bym też poprosił tego black magic boxa;) <jupi> <diabełek> <jupi> <jupi> <diabełek>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 gru 2005, 15:03
Posty: 7
Auto: 626 CRONOS 2.5 KL GE+LPG 93r

Postprzez slav » 3 wrz 2006, 00:11

tomekrvf napisał(a):Potrzebne jest auto ze sprawnymi VRIS i kierowca gotowy poświęcic godzinę.


u mnie sa sprawne i niedlugo bede u jaksy.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez slav » 15 wrz 2006, 15:04

sorki ze sie spytam , ale nigdzie nie widze ceny , wiec jak wyglada to cenowo?
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 23:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez deejaybialy » 26 wrz 2006, 13:45

caly komp do kl ja narazie nie mam kasy na to ale jak by ktos byl z okolic to moze by sobie qpil zaznaczam ze to nie moja aukcja

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=130095508

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2006, 13:54
Posty: 77
Skąd: chełm
Auto: BYLO – MX6 KL...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6