Szarpanie na benzynie KL.

Postprzez GabeekKL » 12 mar 2010, 19:25

Witam. Przewertowalem troche forum i nie znalazlem takiego problemu a nie wierze ze nikt z V6 nie mial z tym do czynienia bo mialem 3 mazdy V6 i w kazdej bylo to odczuwalne, ale do rzeczy. Gdy silnik sie nagrzewa tzn jak wskazowka od temperatury drgnie wtedy podczas jazdy czuc w przedziale od 1500 do 2000 obrotow lekkie poszarpywanie. Czuc to gdy jedzie sie np na 4 biegu stala predkoscia z obrotami w okolicy 1800. Nie jest to uciażliwe, w zadnym stopniu nie przeszkadza w jeździe tylko jest odczuwalne. Czasami obroty na wonych spadaja na ok 450-500 wtedy podczas jazdy czuc to najbardziej. Gdy silnik juz sie nagrzeje czesciowo to zanika i obroty sa idealne ok 700. Bledow zadnych komp nie wywala, czujnik temperatury mam nowy. Moze ktos z was wie co to moze byc?? Pytam z ciekawosci bo z wczesniejszymi autami dawalem sobie na luz bo to naprawde jest malo istotne lecz bardzo denerwujace ;) i dlatego postanowilem sie dowiedziec czy tez tak macie??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Postprzez pawelc » 13 mar 2010, 09:33

Nie wydaję mi się że to normalny objaw -u mnie czegoś takiego na dwóch mx-6 nie ma ,jest tylko jedna przypadłość jak silnik jest totalnie zimny po całej nocy stania to przeciągnięcie go na obrotach powoduję szarpnięcie ale o to na prawdę trzeba się postarać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez GabeekKL » 13 mar 2010, 10:48

Wiem ze to nie jest normalny objaw, szarpanie jest tak delikatne ze jadac z boku jest to nie do wylapania. Tylko siedzac za kierownica to czuc. Jak juz wiem ze to jest to czuje za kazdym razem i mnie denerwuje ;) Zrobi sie cieplej to moze sobie poczyszcze przepu i EGR, poki co autko smiga cacy a to raczej jest usterka ktorej nikt oprocz mnie jadac tym autem nie wylapuje, moze sie czepiam, ale nie lubie jak z autem jest cos nie tak, misi byc tip top nawet jak ma 18 lat :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Postprzez Hugo » 13 mar 2010, 11:53

Może coś nie tak z poduszkami silnika?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez acristo » 13 mar 2010, 13:16

Może to być ten sam problem co tutaj.
W każdym bądź razie też to w mojej madzi zauważyłem, niskie/stałe obroty, wysoki bieg i minimalne szarpnięcia. Chociaż dość dawno już nie zwracałem na to uwagi (może problem sam sie rozwiązał :) ).
Dodam, że drgania były najbardziej wyczuwalne (lub było ich najwięcej) przy 5ciu osobach w samochodzie + pełny bagażnik.
Obrazek
Początkujący
 
Od: 6 gru 2009, 20:05
Posty: 10
Skąd: Kozy
Auto: 626 GE FP 96r (1.8i 16v – 90KM)

Postprzez bazyl wspaniały » 13 mar 2010, 15:45

U mnie tak jest kiedy jest bardzo wilgotno, czyli ciepło i w czasie lub po deszczu. Tyle że ja wiem, że u mnie są winne przewody.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez acristo » 13 mar 2010, 16:15

Właśnie sobie przypomniałem, że ostatnio przecież wymieniałem przewody (przebicia były ogromne) i może dlatego problem z szarpaniem przestał mnie drażnić :) (sam zniknął)
Obrazek
Początkujący
 
Od: 6 gru 2009, 20:05
Posty: 10
Skąd: Kozy
Auto: 626 GE FP 96r (1.8i 16v – 90KM)

Postprzez bazyl wspaniały » 13 mar 2010, 16:37

acristo napisał(a):Właśnie sobie przypomniałem, że ostatnio przecież wymieniałem przewody (przebicia były ogromne) i może dlatego problem z szarpaniem przestał mnie drażnić :) (sam zniknął)

amen :)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez lukkas_kg » 13 mar 2010, 18:33

podłącze się do tematu

jak mam problem zawsze na zimnym silniku, najczesciej z rana, po przejechaniu parunastu metrów, przy dodawaniu gazu szarpie mi auto niemiłosiernie
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez GabeekKL » 13 mar 2010, 21:44

Jak az tak mocno szarpie to tez sprawdz przewody. U mnie poszarpywanie czuc gdy silnik sie nagrzewa jak juz bardzo nagrzany to nie czuc prawie wogole. Jak zdejme noge z gazu i hamuje silnikiem to tez nie schodzi plynnie w okolicach 1500 2000 obrotow tylko czuc lekie drgania. Moze mi sie moduł zaplonowy konczy, bo przewanie wadliwy modul daje znać o sobie podczas nagrzewania silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Postprzez lukkas_kg » 14 mar 2010, 03:08

przewody były sprawdzane jakies pol roku temu i byly ok
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 05:16
Posty: 171
Auto: 626 GE 1.8 96'

Postprzez GabeekKL » 20 mar 2010, 20:35

Dzisiaj przeczyscilem przepustnice podmienilem przeplywomierz powietrza i poki co drgania ustaly. Nie czuc juz absolutnie zadnej nieprawidlowosci w obrotach. Zobaczymy jak dlugo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2010, 17:17
Posty: 72
Auto: Mazda 626 GE KL 2,5 V6

Postprzez bazyl wspaniały » 20 mar 2010, 21:56

GabeekKL napisał(a):Dzisiaj przeczyscilem przepustnice podmienilem przeplywomierz powietrza i poki co drgania ustaly. Nie czuc juz absolutnie zadnej nieprawidlowosci w obrotach. Zobaczymy jak dlugo ;)

3mam kciuki aby to było to :)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez batigol66 » 29 gru 2013, 13:55

Mam nietypowy problem auto na postoju ładnie wkręca sie na obroty na benzynie i na LPG tylko podczas przyspieszania powyzej 3 tys auto szarpie tak jakby mu paliwa brakowało ale tylko na benzynie na LPG przyspiesza.Czym to może być? Vrisy działaja,cisnienie paliwa 3 bar,tylko zastanawia mnie ten elektrozawor regulatora cisnienia kiedy on sie otwiera?Bo jak dam napiecie na niego to cyka i cisnienie paliwa spada do 2.4 bara.
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 11:38
Posty: 73 (2/0)
Auto: Mazda MX-6 2.5 165KM 1993

Postprzez MX6-CZARNY » 29 gru 2013, 17:29

Jak dla mnie to objawy zatykającego się filtra paliwa.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez noxes » 29 gru 2013, 18:31

ewentualnie niedomagającej pompy paliwa
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez batigol66 » 30 gru 2013, 10:28

Wymienie filtr i zobaczymy co bedzie.
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 11:38
Posty: 73 (2/0)
Auto: Mazda MX-6 2.5 165KM 1993

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6