Pukanie w silniku Mx6 2.5

Postprzez Macko » 11 cze 2013, 21:10

Witam! Jestem tutaj nowy więc mam nadzieję, że nie popełnię zbyt dużo błędów. Ale okej wróćmy do tematu. 2 dni temu coś w mojej Madzi zaczęło niesamowicie pukać w silniku. Dźwięk( stukot) metaliczny, bardzo głośny, przy zwiększaniu obrotów coraz głośniejszy i szybszy. Olej wymieniony. Myślałem, że to to może napinacz hydrauliczny bo już raz tak miałem, lecz to niestety nie to. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?? Czy to może być przestawiony rozrząd, a może szukać głębiej, mam na myśli popychacze. Proszę o pomoc! dziękuje i pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 11 cze 2013, 21:00
Posty: 5
Auto: Mx6 2.5 v6 GE
1992

Postprzez MX6-CZARNY » 11 cze 2013, 21:34

masz możliwość dać posłuchać? jakieś nagranie, żeby się upewnić. a teraz i ja bym popychacze obstawiał.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez noxes » 11 cze 2013, 22:00

Panewka?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Macko » 11 cze 2013, 22:07

Jak nagram filmik to gdzie go mogę wrzucić? Czy wysyłać prywatnie?? Też było obstawiane, że panewka...
Początkujący
 
Od: 11 cze 2013, 21:00
Posty: 5
Auto: Mx6 2.5 v6 GE
1992

Postprzez MX6-CZARNY » 11 cze 2013, 22:18

na jakiś hosting plików i dac link
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez noxes » 11 cze 2013, 22:23

na you tube wstaw lub gdzie kolwiek, aby można było tego posłuchać.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 11 cze 2013, 22:33

Możliwe, że poszła panewka z powodu dostającego się paliwa do oleju bo to się zdarza w tych silnikach.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Macko » 11 cze 2013, 22:50

Początkujący
 
Od: 11 cze 2013, 21:00
Posty: 5
Auto: Mx6 2.5 v6 GE
1992

Postprzez noxes » 11 cze 2013, 23:20

To będzie raczej panewka.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez MX6-CZARNY » 12 cze 2013, 07:43

Panewka
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez Bartosz_ » 12 cze 2013, 22:18

Miałem tak samo do momentu aż silnik po prostu się zblokował. wiec zrób to póki się jeszcze nie rozleciało :/
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez Macko » 13 cze 2013, 18:46

A powiedz mi co dolegało?? Ile zapłaciłeś za naprawę? Jesteście pewni, że to panewka?? Dziękuję oczywiście za odpowiedzi!!

Dopisano 13 cze 2013, 20:01:

Wróciłem przed chwilą od Madzi. Wykręciłem wszystkie świece i obracałem kołem od rozrządu i nic nie puka w trakcie. kręciłem autem bez świec tez nic nie puka. lecz gdy odpaliłem ze świecami puka. Rozrząd wygląda jakby był przestawiony o jeden ząbek. W ogóle ostatnio jak to się stało auto zrobiło się o wiele słabsze, straciło trochę obroty no i gasło. Podaję te informacje bo mam nadzieję, że może to jednak zmieni wasz pogląd, że to panewka( nadal wierze, że jednak nie) Pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 11 cze 2013, 21:00
Posty: 5
Auto: Mx6 2.5 v6 GE
1992

Postprzez kamilspider » 13 cze 2013, 20:10

W takim razie sprawdź czy się rozrząd nie przestawił i wszystko będzie jasne.
A tu masz moją, gdybyś chciał mieć 2 MXy ;)
http://tablica.pl/oferta/mazda-mx-6-v6- ... 52aff681d9
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Macko » 13 cze 2013, 21:33

No dzięki za odpowiedź, muszę sprawdzić. Nie dziękuję ale mam sentyment do mojej Madzi :D
Początkujący
 
Od: 11 cze 2013, 21:00
Posty: 5
Auto: Mx6 2.5 v6 GE
1992

Postprzez Martin1987 » 13 cze 2013, 21:59

sprawdz panewki najprawdopodobniej ta od skrzyni biegówwykręć świece i kręć kluszem wał żeby pokolei ustawićtłoki w najwyższej pozycji potem śrubokrętem każdy pokolei spróbuj docisnąć w dół sprawdzisz czy ma luz na panewce w ten sposób
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 mar 2009, 23:31
Posty: 27
Skąd: Płońsk
Auto: ex-Mazda mx6 kl 2,5 v6 165KM(już niema;()
Mazda 626 GF fs 2,0 136KM
ex-Mazda 323 bg 1.6(skończyła tragicznie "złom)
ex-Mazda 626 GW fs 2,0 116KM
ex-Mazda 626 fl GW fs2 2,0 136KM-RIP
Mazda 6 Sport Wagon GY 2.0 citd szaraczek

Postprzez Bartosz_ » 13 cze 2013, 22:58

Macko napisał(a):A powiedz mi co dolegało?? Ile zapłaciłeś za naprawę? !
zaczęło pukać w silniku coś tak jak u Ciebie. Przy wyższych obrotach pukało bardziej aż wkońcu zablokowało silnik. Ja kupiłem drugi silnik i wymieniłem. całośc wyszła mnie coś koło 2300zł. Radziłbym troche dołożyć i wyremontować obecny silnik na jajko :)
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez Szyna » 14 cze 2013, 18:54

Sprawa wyjaśniona ?
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6