Mazda mx-6 2.5 v6 klekot silnika przy pokrywie zaworów

Postprzez mark.87 » 6 lis 2012, 17:40

biorac pod uwage stan techniczny i mechaniczny i jesli nic zlego sie nie wydarzy to planuje gdzies zrobic jeszcze z 80-120tys,olej leje dobry Mobil 1 10w40 polsyntetyk
No chyba ze wygram w lotto dzis 50mln to sprawy inaczej sie potocza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez kamilspider » 6 lis 2012, 18:11

To albo czekaj aż silnik będzie klepał głośniej i rób remont, albo jak padnie całkiem ;) Jeżeli nie kopci i nie bierze oleju to chyba nie masz się co przejmować.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez mark.87 » 6 lis 2012, 18:18

To albo czekaj aż silnik będzie klepał głośniej i rób remont, albo jak padnie całkiem

Jak to remont niby czego?? dopiero co niedawno silnik po remoncie jest,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez kamilspider » 6 lis 2012, 19:27

To nie wiem co Ci powiedzieć :/
Niech ktoś inny się wypowie...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez mark.87 » 6 lis 2012, 19:46

Za remont silnika dalem prawie 2.5tys zl a zrobilem dopiero 15-20tys km wiec remont odpada, predzej silnik wymienie ale to dopiero gdy ten padnie, moze ktos inny sie wypowie tez
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez szumki44 » 9 lis 2012, 15:04

chyba ze :P wlasnie :) pytanie ?
Jak ci skladali silnik to dawali klej na gwint ? czy na pale przykrecili bez kluczy dynanometrycznych oraz kleju na gwint :) moze gdzies jakas sie poluzowala minimalnie od wibracji i mamy pozamiatane:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez mark.87 » 9 lis 2012, 16:44

szumki44 napisał(a):chyba ze :P wlasnie :) pytanie ?
Jak ci skladali silnik to dawali klej na gwint ? czy na pale przykrecili bez kluczy dynanometrycznych

skladala to jedna osoba , co do kleju nie jestem pewny ale kluczem dynanometrycznym napewno skrecal bo robi duzo aut i numer bez klucza by nie uszedl dlugo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez szumki44 » 9 lis 2012, 17:48

jestes pewien czy to z silnika ?? bo moze nosic sie dzwiek :) np pompa wspomagania alternator itp td... jak chcesz sie pobawic :) zdejmij paski i sprawdz ... przez 10 sekund nic nie zaszkodzi przeciez :) a tyle ci wystarzcy do upewnienia sie czy to osprzet czy cos w silniku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez mark.87 » 9 lis 2012, 19:01

ewidentnie z silnika , <glupek2> nie jestem i troche pojecia mam
alternator odpada bo nie taki glos daje a pompa wspomagania buczy jakby ktos nie wiedzial a nie klekocze jak tutaj.wiec sciaganie paskow jest zbyteczne, tylko czy da jakos sie ten klekot uciszyc?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez kamilspider » 10 lis 2012, 00:11

Możesz pokombinować z innymi olejami, rzadszymi lub gęstszymi, ale nie ma co przesadzać.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez mark.87 » 10 lis 2012, 16:46

dzisiaj wymienilem olej na nowy i na chwile obecna klekot ustal, wiec pewnie klekotal ktorys zawor, zobaczymy jak bedzie gdy olej sie troszke przepracuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6