Witam.
Kupiłem za grosze Cronos'a w automacie, pali się check engine, jakiś kretyn w Warszawie naprawiał wyciek z pompy i w jakiś czarodziejski sposób uszkodził przepustnice, a to co zrobił z przepływką, to już technologia NASA (wspomnę tylko – pręt wewnątrz przykręcony na wkręt), urwany przewód od czujnika temperatury itp., oczywiście auto nie odpalało, a jak już coś tam się udało, to jakby miał się zaraz rozlecieć, po wymianie przepływki odpalił normalnie, obroty 2000tyś, po wymianie przepustnicy wszystko ok., ale nie mogę skasować błędów, jak podłącze zworkę, to check nie mruga, jak dodam diode, to ta pali się na stałe, może ktoś wie o co chodzi?? W xedzie dioda zworka i mrugał, ten sposób tu nie działa.
Problem z diagnozą ECU CRONOS 2.5 V6
Strona 1 z 1
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
A jak w tym wypadku sprawdzić czy nie ma innych błędów?
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
Wie ktoś może dlaczego dioda pali się na stałe po zmostkowaniu GND i TEN, dioda na FEN I B+, CHECK ENGINE też nie reaguje.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
Sprawa się wyjaśniła, mam OBD II.
Nic nie starzeje się tak szybko jak nowoczesność.
- Od: 19 gru 2008, 18:46
- Posty: 82
- Skąd: Poznan
- Auto: Xedos 2.0 V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6