Parametry cewki zapłonowej

Postprzez Nightdream » 23 mar 2004, 11:58

Witam.
Gdzies juz to widzialem, ale jakos nie moge znalezc. Potrzebuje parametry cewki, ktore powinna miec, zeby ocenic, czy jest sprawna i nie uszkodzi modulu. Chce ja "zmierzyc", ale musze miec dane. Wiem,z e je gdzies widzialem. Chodzi oczywiscie o cewke z aparatu do 626 GE KL, czyli KL01.
Pozdrawiam.
Artur
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez marek » 23 mar 2004, 20:32

Witam!
Tą cewkę mierzyłem omomierzem i mierzyłem też cewkę nową którą do siebie wstawiłem i uzwojenie wtórne i piertwotne ma takie same opory. Najciekawsze jest to że nowa (oryginalna) cewka ma inny opór obu uzwojeń niż piszą w instrukcji!? Nie wiem dlaczego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Nightdream » 23 mar 2004, 20:55

Marek...po prostu troche sie boje, ze zalicze "wtope" jesli z cewka cos jest nie tak i uszkodzi mi sie nowy modul. NIe chodzi o to, zebym Ci nie wierzyl, ale wiesz...wole byc pewny. Podaj mi wartosci jakie powinna miec cewka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez marek » 23 mar 2004, 21:01

Uzwojenie pierwotne 0,49-0,73Ohma, wtórne 20-31 Ohma, dane dla temp 20 C
Wysłałem Ci to mailem, masz tam na rysunku opisane styki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Nightdream » 23 mar 2004, 21:25

Wielkie dzieki :) To teraz moge dzialac ;)
Pozdrawiam.
Artur
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez Nightdream » 23 mar 2004, 21:58

Patrze sobie na ten rysunek i cos nie bardzo to mi przypomina moją cewke, ale moze wyobraznia szwankuje. Wiem, ze to ten sam aparat (K8=KL01), ale jakos inaczej mi to wyglada ta cewka, chyba, ze to taki tylko rysunek. Na pewno, ta, ktora dostalem od Ciebie jest od mojego aparatu, tyle tylko, ze mi ten rysunek nie bardzo pasuje. No, ale nie jestem fachowcem, wiec moze sie myle...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez marek » 24 mar 2004, 00:49

Ten rysunek to cały aparat, a te trzy styki na rysunku to styki w tej płytce
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Nightdream » 6 kwi 2004, 22:20

I w koncu wyjechalem. Modul juz wymieniony, cewka tez nowa. W niedziele testowalem moja madzie, ale droga byla raczej malo odpowiednia. Dobilem 220km/h i mi sie droga skonczyla, chociaz pozostal jeszcze jakis zapas pod pedalem gazu :) Idzie jak burza :) Super sie ciesze :)
Dzieki wszystkim za rady. Teraz to i na spota przyjade na bank – tego mini we Wroclawiu:)
Pozdrawiam
Artur
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, Xedos 9 TA KL jako daily

Postprzez marek » 6 kwi 2004, 22:36

Gratuluje!
I pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6