Silnik nie pracuje na wszystkich tłokach
Strona 1 z 1
Witam posiadam mx-6 KL wczoraj podczas jazdy silnik nagle przestał pracować na wszystkich tłokach. Rano gdy go odpaliłem przez chwilę było wszystko dobrze, jednak po jakimś czasie problem powrócił. Zaniepokoił mnie kolor płynu chłodniczego gdyż przybrał on kolor brunatno-rdzawy wcześniej był niebieski (zaglądałem do niego jakieś 2 miesiące temu). Nie wygląda, żeby to był olej (nie unosi się na wodzie). Jednak obawiam się najgorszego. Czy to uszczelka pod głowicą?
- Od: 25 cze 2008, 23:07
- Posty: 55
- Skąd: EPI
- Auto: mx-6 KL
Prawdopodobnie jeden z kabli ma duże przebicie, dlatego nagle zaczął Ci pracować jakby nie palił na jeden gar.
noxes napisał(a):zalej układ do pełna wodą odkręć korek i patrz czy lecą bańki jeśli tak to uszczelka/głowica. pod korkiem ''majonezu'' nie ma?
Bańki nie lecą na szczęście majonezu też nie ma. Chyba coś z kablami dzisiaj jak jechałem było wszystko dobrze.
- Od: 25 cze 2008, 23:07
- Posty: 55
- Skąd: EPI
- Auto: mx-6 KL
ja tak mialem rdzawy kolor w chlodnicy u nie byl spsowodowany tym ze poprzedniw lasciciel chcial zaoszczedzic na plynie i w lato jezdzil na wodzie ja nieswiadom tego wlalem plyn borygo na zime i tak jezdzilem do lata wkoncu sie okazalo ze leci rdzawy nalot po rozgrzaniu silnika....Kupilem nowa chlodnice zalalem woda odpalilem do rozgrzania jak sie nagrzala to wyplukalem caly uklad i tak ze 3 razy zalalem G12 i teraz jest wszystko pieknie...Moja mazda stala ponad pol roku poniewaz skasowalem jej przod ale wkoncu stwierdzilem ze czas ja zrobic po odpaleniu nie chodzila na wszystkich garach sprawdz u Siebie czy wszystkie swiece Ci chodza ja bym tutaj raczej stawial na wyczyszczenie swiec albo wymiana kabli
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 1 gru 2010, 13:51
- Posty: 9
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 2.0 16v B+LPG
Sprawdź także kopułkę,od wewnątrz i zobacz czy nie ma nagaru na palcu rozdzielacza oraz styków w kopułce.
Zobacz także czy nie masz wycieku oleju spod pokryw zaworowych i nie zalewa ci przewodów WN w głowicy .
Zobacz także czy nie masz wycieku oleju spod pokryw zaworowych i nie zalewa ci przewodów WN w głowicy .

- Od: 11 mar 2009, 20:21
- Posty: 30
- Skąd: Aloha Hawaii
- Auto: Probe GT'93&16v/byłyTeż Madzie
Prędzej zaleje świece. Jeśli chcesz sprawdzić przewody to otwórz maskę jak jest ciemno i popsikaj je wodą i będziesz wiedział co z nimi. Kiedy były wymieniane przewody palec kopułka i świece?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
U mnie taki efekt nie na wszystkie gary był jak świeca się kończyła. Raz dawała iskrę raz nie, i takie dziwne szarpanie bardzo specyficzne. Nowe NGK załatwiły sprawę, dla świętego spokoju nowe kable dałem również i nie ma najmniejszego problemu.
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
Znalazłem przyczynę (bardzo boleśnie), jeden przewód ma przebicie. Jak mnie pi.... to się od ściany odbiłem 
- Od: 25 cze 2008, 23:07
- Posty: 55
- Skąd: EPI
- Auto: mx-6 KL
2Ya napisał(a):Zaleje świece ale nie zaleje kabli wewnątrz głowicy![]()
A jakim cudem ?
Proste i logicznie, ze najpierw olej będzie się zbierał w gnieździe świecy zalewając ją. Aby przewód zalało to musialo by się tam ostro lać.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Nie musi się ostro lać,wystarczy nieszczelność na uszczelce pod deklem między kanałem świecy w głowicy i ot,przewód tez będzie zalany z czasem – prosto i logicznie,bo praktycznie cała świeca jest zakryta przewodem WN w owym kanale/gnieździe,a świecy de facto odkrytej jest tam tyle co nic 
Rozumiem,że miałeś do czynienia z takimi przypadkami i wyciągając przewód wn był suchutki,a świeca mokra,od oleju
A w gnieździe świecy,jak już mamy konkretyzować,to nie ma co się zbierać,ponieważ świeca tam jest osadzona

Rozumiem,że miałeś do czynienia z takimi przypadkami i wyciągając przewód wn był suchutki,a świeca mokra,od oleju
A w gnieździe świecy,jak już mamy konkretyzować,to nie ma co się zbierać,ponieważ świeca tam jest osadzona

- Od: 11 mar 2009, 20:21
- Posty: 30
- Skąd: Aloha Hawaii
- Auto: Probe GT'93&16v/byłyTeż Madzie
mentos189 napisał(a):Znalazłem przyczynę (bardzo boleśnie), jeden przewód ma przebicie. Jak mnie pi.... to się od ściany odbiłem
nie ma za co
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6