Brak mocy (626 GE KL)

Postprzez gloglo » 27 wrz 2009, 09:49

wlozylem silnik 2,5 v6 KL do mazdy mx3.. mam pare pytań/problemów

– nie rusza mi sie jeden vris(ten blizej przepływki), na poczatku oba nie dzialaly ale podlaczylem to inaczej i jeden działa – tutaj pytanie jak mam podlaczyc te wszystkie węzyki od vrisów

– czy sondy lambda sa identyczne w mx3 1,8 v6 (zostawilem z mx3 bo wygladały na nowsze a pozatym mx3 na nich dobrze działał)



gg 1920442
Ostatnio edytowano 29 wrz 2009, 23:25 przez gloglo, łącznie edytowano 2 razy
http://www.klub-nocny.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2008, 23:27
Posty: 27
Skąd: skoczów
Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE

Postprzez gloglo » 29 wrz 2009, 23:21

filmiki pokazujące jak idzie moja mx3 z silnikiem kl

http://www.youtube.com/watch?v=VPeGZdpxjIg
http://www.youtube.com/watch?v=nA7IhmQAlg4

coś to nie chce jechać tak jak powinno....

po zablokowaniu vris2 auto jedzie lepiej (tak jak na filmikach powyżej) ale to nie jest jeszcze to..

gdzie moge szukac przyczyny...??
http://www.klub-nocny.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2008, 23:27
Posty: 27
Skąd: skoczów
Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE

Postprzez bazyl wspaniały » 30 wrz 2009, 07:32

Faktycznie zmulona, moja 626 lepiej idzie :|
Na forum jest sporo materiału którego szukasz. Pomęcz szukajkę.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535


Postprzez gloglo » 2 lis 2009, 22:24

podcisnienia opanowane. autko jedzie juz lepiej ale to jeszcze nie jest to..

samochod przyspiesza nierownomiernie, czuc falowanie podczas przyspieszania...

na co jeszcze mam zwrócic uwage..?
http://www.klub-nocny.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2008, 23:27
Posty: 27
Skąd: skoczów
Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE

Postprzez Hazu » 2 lis 2009, 22:37

jaki sterownik masz do tego silnika
jaki osprzęt

wszystko masz od tego silnika czy coś jeszcze z K8 Ci podpasowało?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez gloglo » 3 lis 2009, 09:20

z k8 jest tylko koło zamachowe, sondy lambda i filtr paliwa.
sterownik do silnika to kl07...
http://www.klub-nocny.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2008, 23:27
Posty: 27
Skąd: skoczów
Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE

Postprzez gloglo » 22 mar 2010, 13:31

problem polegał na źle podłączonych VRIS'ach
http://www.klub-nocny.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2008, 23:27
Posty: 27
Skąd: skoczów
Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron