Witam
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem:
wskazówka obrotomierza od czasu do czasu wariuje – skacząc chaotycznie mimo iż obroty silnika nie ulegają zmianie – czasem intensywniej, czasem raz i spokój – w każdym razie przy intensywnej wariacji silnik zaczyna się dławić.
Problem zaczął się nagle 2 dni temu – bez ingerencji w nic.
Reset komputera załatwia problem na jakiś czas.
Ktoś ma jakieś pomysły?
Pozdrawiam
"lewe" obroty – problem
Strona 1 z 1
cze
polecam temat czysczenie przepustnicy lub falujące obroty jest tego mnustwo na forum....
z tego co widze masz pierwsze objawy przypchanej przepustnicy dokładne czysczenie pomoże opis masz na forum..... ale poszukaj sobie..........
!!!!!!
Pozdrawiam
Karol
polecam temat czysczenie przepustnicy lub falujące obroty jest tego mnustwo na forum....
z tego co widze masz pierwsze objawy przypchanej przepustnicy dokładne czysczenie pomoże opis masz na forum..... ale poszukaj sobie..........
!!!!!!
Pozdrawiam
Karol

- Od: 23 lut 2006, 14:50
- Posty: 106
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 GE DX 2.0i Cronos 95' LPG
kzh600 co ma przepustnica, do wskazówki od obortów...
Jacek_CK jeżeli oborty silnika się trzymają idealnie, to mogą być 3 rzeczy:
1) mechaniczne uszkodzenie obrotomierza
2) przetarty kabel sygnałowy (daje impulsy, i może gdzieś mieć przebicie...
3) gubisz masę na obrotomierzu
ale jak teraz doczytałem, że przy dużych wariacjach silnik zaczyna się dusić, czyli obroty spadają... to sprawdzić przepustnicę możesz, ale wg mnie na bank coś nie tak z czujnikiem wała
albo na kablach (mogą mieć przebicia od np. kabli WN, albo sam czujnik...) jak sprawdzisz błędy, komputer powinien to pokazać 
Jacek_CK jeżeli oborty silnika się trzymają idealnie, to mogą być 3 rzeczy:
1) mechaniczne uszkodzenie obrotomierza
2) przetarty kabel sygnałowy (daje impulsy, i może gdzieś mieć przebicie...
3) gubisz masę na obrotomierzu
ale jak teraz doczytałem, że przy dużych wariacjach silnik zaczyna się dusić, czyli obroty spadają... to sprawdzić przepustnicę możesz, ale wg mnie na bank coś nie tak z czujnikiem wała
albo na kablach (mogą mieć przebicia od np. kabli WN, albo sam czujnik...) jak sprawdzisz błędy, komputer powinien to pokazać 
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven
Początkowo miałem nadzieję właśnie na kable ale niestety po wizycie u mechanika okazało się, że to jednak czujnik. Aktualnie autko praktycznie stanęło (ledwo co się doturlałem).
Szukam teraz czujnika wśród używek ponieważ nigdzie nie mają go nowego.
dziękuję i pozdrawiam
Jacek
Początkowo miałem nadzieję właśnie na kable ale niestety po wizycie u mechanika okazało się, że to jednak czujnik. Aktualnie autko praktycznie stanęło (ledwo co się doturlałem).
Szukam teraz czujnika wśród używek ponieważ nigdzie nie mają go nowego.
dziękuję i pozdrawiam
Jacek

- Od: 29 mar 2008, 16:59
- Posty: 76
- Skąd: Kielce
- Auto: 626 Cronos LX 1993r.
nie jestem pewnien, czy na allegro za 200 zł nie naprawiają... warunek, żeby był to czujnik halla a nie opltyczny 

- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Jacek_CK no tak, ale używkę to ty już masz 

- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6