Regulacja obrotów poprzez "śrubę przepustnicy"

Jak to jest....wiem że obroty w stanie serwisowym i normalnym powinny być w miarę jednakowe..ale w moim przypadku okazało się że po zrównaniu były troszę za niskie. Zabrałem się za regulację , stosując oczywiście wszelkie zasady tzn. "mostek GND TEN" kasowanie błędów itd. itp. Po kilkunastu próbach udało mi się go tak wyregulować że było powiedzmy "dobrze" tzn. wysokość była prawidłowa , podczas opadania obrotów występowało to tzw. "podbicie" itd. Byłem zadowolony. Dodam że było na dworze około 5 stopni celsjusza , a silnik byl rozgrzany. Ostatnio zrobilo się 15 stopni i auto stało na słońcu bylo rozgrzane i ku mojemu zdziwieniu wszystko co udało mi się ustawić czyli i obroty i podbicie troszkę zanikły, tzn. obroty opadły do około 600-700 obr. a podbicie znacznie sie zmniejszyło , czy ten objaw to norma czy może soft mojego kompa tak ma...