Strona 1 z 1

w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 7 mar 2010, 13:25
przez radecki
Dzień dobry wam wszystkim . Msam pewien dylemat, albowiem z powodu uszkodzenia silnika ( pokrzywione zaworki i obrócone panewki oraz rozwalonego układu rozrządu) jestem zmuszony do wymiany silnika. Temu pomyślałem by przy okazji moje autko wzmocnić . Znalazłem tu na forum ofertę sprzedaży całego silnika z osprzętem od Forda Probe 2,0 Silnik FS. Teraz mam pytanko czy wystarczy tylko wyjąc cały środek Madzi i wstawić całość od forda czy tez także i konieczna byłaby wymiana wiązki elektrycznej na tą od forda . Dodam że silnik jaki do tej pory w niej siedzi to 1,8 16v

Re: Zgodnośc podzespołów Mazdy 626 GE i Forda Probe 2,0 FS

PostNapisane: 7 mar 2010, 16:26
przez Ania69
Goly silnik mozesz przelozyc ale osprzet przepustnice kompletny aparat zaplonowy musisz przelozyc od swojego silnika.U mnie w cronosie z osprzetem fordowskim byl wkladany silnik od mazdy europejskiej.Byl goly silnik ,przelozony caly kolektor razem z przepustnica,aparat zaplonowy. Nie bylo problemu to te same silniki tylko uklad zaplonu sie rozni

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 8 mar 2010, 00:44
przez radecki
aha . czyli to należy zaznaczyć dla majstra ? By przełożył z mego silnika aparat zapłonowy ? a jak z wiązką przewodów elektrycznych ?

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 8 mar 2010, 10:46
przez Ania69
Przekladasz goly silnik podpinasz go pod swoj osprzet dlatego musisz przelozyc swoj aparat zaplonowy,i przepustnica moze byc inna ale nie koniecznie,inne sa przeplywomierze.U mnie byl przelozony caly kolektor z przepustnica ale dlatego ze byl w idealnym stanie.Tak niema zadnego problemu z elektryka ,wiazka po podpinasz wszystko pod swoj uklad zaplonowy.Silnik z probe masz tainiej ze taki chcesz kupic?

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 8 mar 2010, 21:39
przez radecki
silnik z osprzętem i skrzynią biegów bez przepływomierza za 1050 zł :) to raczej nie drogo :) choć jeszcze nie kupiony :) siedzi jeszcze w fordzie znajomka ..

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 8 mar 2010, 21:44
przez radecki
Mam od razu jeszcze 2 sprawy Pierwsza tyczy się użytkownika Ania69 chciałbym wiedzieć co zawierała ta wiadomość która miała do mnie dotrzeć o 10.25 dzisiejszego dnia :) a została wykasowana tuż przed wysłaniem :)? A druga sprawa znacie porządny warsztat który za niedużą cenę by gotów przełożyć silnik mieszczący sie w Białymstoku ?:) czekam na kontakt :) na priw lub mailem :)

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 8 mar 2010, 21:52
przez wojtek79
to cena super bierz i sie nie zastanawiaj. ja rowniez wymieniam silnik tylko ze na ten sam i robie to sam i chyba szubciej jest i prosciej odpiac przewod od komputera i reszty i wycagnac silnik z wiazka niz bawic sie w odpinanie kazdej kostki i rozkrecanie przewodow. przy zmianie calego silnika z wiazka podpinasz tylko kostki pod komputer immo i juz a takto masakta jest chyba z milion kostek przewodow do podłaczenia. tylko w takim przypadku musisz miec tez komputer i reszte od silnika z forda.

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 8 mar 2010, 22:41
przez Ania69
Wiadomosc sie wykasowala bo mialem problem z zasiegem byla tam odpowiedz na pytanie Co do pomyslu kolegi z przepinaniem wiazki to nie jest to dobry pomysl i przedewszystkim kosztowny .Szybciej bedzie i latwiej przelozyc silnik niz bawic sie z calym zaplonem.Potrzebny by byl wtedy komputer ,przeplywomierz ,aparat,modul i zabawa z wiazka do tego.U mnie wrzucenie uzbrojenie podpiecie zajelo 1 dzien ,i to w domowych warunkach,a nie zajmuje sie zawodowo takmi sprawami.Pozdrawiam

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 9 mar 2010, 22:18
przez zibi626
A ja mam następujące pytanie – Czy silnik FS z wersji Euro/JDM podejdzie bez problemu do Cronosa? Czy będę musiał zmieniać coś w instalacji? Proszę o odpowiedź bo sprawa jest dość pilna..

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 9 mar 2010, 22:29
przez Ania69
O jakim silniku mowa europejskim tym co mial okolo 115 koni czy tym nowszym i mocniejszym

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 9 mar 2010, 22:45
przez zibi626
W aucie siedzi 2.0 16V 115HP

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 10 mar 2010, 08:55
przez Speed
zibi626 napisał(a):A ja mam następujące pytanie – Czy silnik FS z wersji Euro/JDM podejdzie bez problemu do Cronosa? Czy będę musiał zmieniać coś w instalacji? Proszę o odpowiedź bo sprawa jest dość pilna..


Silnik FS jest taki sam , wiazka moze byc inna ale wiadomo po innej stronie kiera . Różnica jest dopiero w FS-ZE ale raczej niewielkie inny komp itd

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 10 mar 2010, 11:15
przez zibi626
Speed napisał(a):
zibi626 napisał(a):A ja mam następujące pytanie – Czy silnik FS z wersji Euro/JDM podejdzie bez problemu do Cronosa? Czy będę musiał zmieniać coś w instalacji? Proszę o odpowiedź bo sprawa jest dość pilna..


Silnik FS jest taki sam , wiazka moze byc inna ale wiadomo po innej stronie kiera . Różnica jest dopiero w FS-ZE ale raczej niewielkie inny komp itd



No tak to fakt,ze kiera jest "po złej stronie",ale to chyba jest do obejścia bez wiekszych problemów??

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 10 mar 2010, 12:17
przez Ania69
co ma kierownica do rzeczy bierzesz sam silnik

Re: w sprawie przekładki (Mazda 626 1,8 16v GE i Ford probe 2,0)

PostNapisane: 10 mar 2010, 14:09
przez Bartek1986
Instalacja od silnika od RHD ( w przeciwieństwie do tej od reszty auta :D )