Skaczące, falujące obroty GE

Witam!!
Mam problem jak wielu innych uzytkownikow z wolnymi obrotami. Nie ma klopotow z ich stabilnoscia tylko z iloscia 500RPM (czuc delikatne drgania). Probowalem juz kasowania komputera i regulacji za pomoca srubki przepustnicy. Z ta regulacja sprawa miala sie tak: zwieralem w zlaczu diagnostycznym GND z TEN (na wylaczonym i rozgrzanym silniku). Pozniej odpalalem i w tej opcji obroty mialem na poziomie 1000 do 1050. Przy kreceniu srubki na przepustnicy moglem je zmniejszac (do 500 a moze i wiecej ale nie krecilem dalej) i zwiekszac (do 1100 max – przy czym mialem wrazenie ze zaraz srubka wykreci sie calkowicie). Po wylaczeniu silnika i zdjeciu zwory ze zlacza (GND i TEN).... nadal 500RPM niezaleznie czy pozostawilem przy regulacji na poziomie 500 czy 1100. Dodam ze jakiekilwiek wcisniecie pedalu gazu owocuje skokiem od razu do 1000RPM. Jakby miedzy 500 a 1000 byla dziura. Dodam (jesli to cos pomoze) ze filtr powietrza byl niedawno wymieniany. Prosze o podanie jakiegos sensownego wytlumaczenia (czytalem juz chyba wszystkie posty nt temat) i czego po kolei probowac lub prosze o adres jakiegos warsztatu w okolicach Gniezna, Poznania lub Swarzedza gdzie cos takiego usuna i nie zedra.
Pzdr
SHY
Mam problem jak wielu innych uzytkownikow z wolnymi obrotami. Nie ma klopotow z ich stabilnoscia tylko z iloscia 500RPM (czuc delikatne drgania). Probowalem juz kasowania komputera i regulacji za pomoca srubki przepustnicy. Z ta regulacja sprawa miala sie tak: zwieralem w zlaczu diagnostycznym GND z TEN (na wylaczonym i rozgrzanym silniku). Pozniej odpalalem i w tej opcji obroty mialem na poziomie 1000 do 1050. Przy kreceniu srubki na przepustnicy moglem je zmniejszac (do 500 a moze i wiecej ale nie krecilem dalej) i zwiekszac (do 1100 max – przy czym mialem wrazenie ze zaraz srubka wykreci sie calkowicie). Po wylaczeniu silnika i zdjeciu zwory ze zlacza (GND i TEN).... nadal 500RPM niezaleznie czy pozostawilem przy regulacji na poziomie 500 czy 1100. Dodam ze jakiekilwiek wcisniecie pedalu gazu owocuje skokiem od razu do 1000RPM. Jakby miedzy 500 a 1000 byla dziura. Dodam (jesli to cos pomoze) ze filtr powietrza byl niedawno wymieniany. Prosze o podanie jakiegos sensownego wytlumaczenia (czytalem juz chyba wszystkie posty nt temat) i czego po kolei probowac lub prosze o adres jakiegos warsztatu w okolicach Gniezna, Poznania lub Swarzedza gdzie cos takiego usuna i nie zedra.
Pzdr
SHY