Strona 1 z 1
Nowy akumulator, wymieniony rozrusznik a dalej nie pali na d

Napisane:
27 paź 2009, 23:27
przez lukkas_kg
Witam, moje problemy nie maja końca
2 miesiące temu wymieniłem akumulator na Centre+, dzisiaj jestem po wymianie rozrusznika (na używkę w lepszym stanie)
i dalej zapalenie auta trwa chwilę, nie pali tak, ze przekręcam kluczyk trutru i już
moze pomoglaby wymiana świec? kupiłem klucz do świec ale nie pasował


Napisane:
28 paź 2009, 00:31
przez prezes83
Ja bym sprawdził stan świec, przewodów WN, ewentualnie palec i kopułka... ale zacznij od świec – najtańsze rozwiązanie. Przy okazji jak już będziesz zaglądał zobaczy czy nie ma tam oleju... mi się właśnie takie coś przydarzyło że uszczelka pod pokrywą zaworów puściła i powolutku leje na "fajki" przewodów. Póki co nie sprawia to problemów, ale również uważam że auto powinno palić na dyg a bywa różnie, raz po kilku obrotach łapie raz od razu. Mnie czeka wymiana świec, przewodów i uszczelki.

Napisane:
28 paź 2009, 00:42
przez Siw-y
A tak samo pali na zimno jak i na ciepło? bo może pompa paliwa albo regulator się kończy i przy rozruchu musi najpierw nabić ciśnienie.
U mnie tak się dzieje jak jest mało paliwa to pompa musi pod pompować, przy stanie jakiś 15 litrów już raczej odpala na dotyk

Napisane:
28 paź 2009, 00:43
przez lukkas_kg
olej w swiecach jest, wnioskuje po tym, ze po odlaczeniu przewodow WN na koncowkach jest jednak troche oleju
no fakt, tez prawda, ostatnio cisne ciągle na rezerwie...
jutro rano bedzie silnik zimny po 9 godzinach i bedzie mial klarowniejszy poglad

Napisane:
28 paź 2009, 01:09
przez prezes83
Siw-y napisał(a):A tak samo pali na zimno jak i na ciepło?
u mnie bez różnicy. a na rezerwie raczej nie jeżdżę. Sądzę że gdyby nie uszczelka pokrywy to wymiana samych świec załatwiła by sprawę.
Daj znać
lukkas_kg jak coś się wyjaśni.

Napisane:
28 paź 2009, 01:12
przez Siw-y
Nie chodziło mi o rezerwę a o stan powiedzmy 15-20% na wskaźniku


Napisane:
28 paź 2009, 01:21
przez prezes83
No też nie mówię o oparach

nie no tak serio... ręki nie dam sobie uciąć, ale podejrzewam elektrykę. Jak tylko wymienię to się zamelduję jednak nieprędko bo funduszy brak ( tyle co lpg założyłem

) a przewody WN to ponad 200zl ;/
a z drugiej strony V6 a R4 chyba trochę inaczej działają ? chociaż na dyg każde powinno odpalać


Napisane:
28 paź 2009, 01:36
przez lukkas_kg
aha no i na ciełym silniku ładnie pali, nie wiem czy o tym wspominałem ?

Napisane:
28 paź 2009, 01:40
przez Siw-y
Zatankuj do pełna i ponów próbę następnego dnia


Napisane:
28 paź 2009, 13:54
przez lukkas_kg
no i rano nie odpalila za pierwszym razem
rozrusznik krecil a nie zaplail
za drugim razem odpalil
potem po paru godzinach odpalil za 4 razem

Napisane:
28 paź 2009, 13:59
przez Redoo
nie masz czegoś takiego ze ci odpala i zaraz gaśnie?!Przyczyn może być wiele Świece,kable,Zapłon,pompa paliwa.

Napisane:
28 paź 2009, 14:00
przez lukkas_kg
nie, jak juz odpali to chodzi

Napisane:
28 paź 2009, 14:01
przez lukkas_kg
stawiam na swiece jednak chyba, no i moze to, ze jest dno rezerwy

Napisane:
28 paź 2009, 14:04
przez prezes83
lukkas_kg używaj edycji postu
i zacznij od najtańszych rozwiązań... czyli świece i dotankuj


Napisane:
29 paź 2009, 21:45
przez lukkas_kg
troche dotankowałem, przeczyściłem świece i przewody WN z oleju, dzis odpalał za 1. razem
ohmowość przewodów ok. 8
wniosek moj, ze musze wymienic uszczelke pod pokrywą zaworów, wymienie świece i nie pownno byc wiecej problemów

Napisane:
29 paź 2009, 23:30
przez Redoo
no to gitara!Swiece i przewody WN to podstawa

Napisane:
29 paź 2009, 23:36
przez steven
lukkas_kg napisał(a):ohmowość przewodów ok. 8
mam nadzieję, że 8kOhmów.. bo jak 8Ohmów, to wymień czym prędzej


Napisane:
29 paź 2009, 23:40
przez lukkas_kg
8,31k jakoś, nie pamietam dokladnie

Napisane:
30 paź 2009, 10:24
przez steven
no to 8k – czyli 8000

a to rochę więcej niż 8
w każdym razie na pół metra przyjmuję się, że powinno być właśnie około 8k
