Strona 1 z 4

Gaśnie po pierwszym odpaleniu. 626 GE

PostNapisane: 13 wrz 2009, 15:18
przez angelhod
hejka
mazda 626 cronos 1995
zawsze jak sie ja zapala to najpierw zgasnie i dopiero za drugim razem jest ok
auto jest zgazowane ale odpala tylko na pb

co moze byc tego przyczyna?
sprawdzalem kopolke i palec... troche przeczyscilem na dniach wymienie kable, kopolke i palec
czy moze to byc wina swiec?
wywalilem filtr powietrza ale nic to nie zmienilo....
myslalem jeszcze nad pompa paliwa ale tak sobie mysle ze jakby cos bylo nie tak to na paliwie by nie chodzil....
jeszcze chodzi mi po glowie znalezienie jakiegos bezpiecznika/przekaznika od pompy paliwa zeby wymusic start na gazie i wtedy chociaz zobacze czy to pompa paliwa...

jesli ktos mialby inne pomysly lub temat przerabial bede wdzieczny za podpowiedzi

PostNapisane: 13 wrz 2009, 15:36
przez PLaster
angelhod napisał(a):mazda 626 cronos 1995

jaki silnik, jaka instalacja LPG?
angelhod napisał(a):auto jest zgazowane ale odpala tylko na pb

a czy zawsze jest gaszone na PB?
angelhod napisał(a):sprawdzalem kopolke i palec...

i?
angelhod napisał(a):troche przeczyscilem na dniach wymienie kable, kopolke i palec
czy moze to byc wina swiec

może


ps. uzupełnij profil, popraw temat

PostNapisane: 13 wrz 2009, 15:38
przez angelhod
nigdy nie jest gaszone na pb ale chyba to znaczenia nie ma

co do palca i kopolki to tak jak napisalem przeczyscilem delikatnie ale na dniach wymienie na nowe wiec juz wiecej przy tym nie robie

jaki twoim zdaniem powinien byc temat to poprawie

PostNapisane: 13 wrz 2009, 15:42
przez PLaster
angelhod napisał(a):nigdy nie jest gaszone na pb ale chyba to znaczenia nie ma

a może byś tak spróbował robić? co by się stało?

angelhod napisał(a):jaki twoim zdaniem powinien byc temat to poprawie

moim i nie tylko zdaniem powinien wyglądać zgodnie z regulaminem regulaminem

PostNapisane: 13 wrz 2009, 15:51
przez angelhod
a może byś tak spróbował robić? co by się stało?


wciaz zdaje mi sie ze to nie ma znaczenia ale sprawdze


PLaster napisał(a):moim i nie tylko zdaniem powinien wyglądać zgodnie z regulaminem regulaminem


czy teraz lepiej?

jaki silnik, jaka instalacja LPG?


silnik 2.0 nie wiem jakis symbol jeszcze ale dojde
co do instalacji to jest lovato i juz 7 lat na ale kilka dni temu wymienilem reduktor na BRC
jak pisalem auto odpala zawsze na pb wiec tu instalacja gazu ma chyba nie wielkie znaczenie...
do tego nawet jakby lpg zostawalo w kolektorze to przez noc na 10000% by odparowalo wiec zdaje mi sie ze gdzies indziej lezy problem

PostNapisane: 13 wrz 2009, 16:31
przez wolly1987
Witam.
Miałem to samo. Z rana zawsze odpalała i po chwili gasła. Zdarzało sie nawet ze tak kilka razy potrafiła zdechnąć :D I w moim przypadku był to przepływomierz. I obstawiam ze u ciebie również. Zacznij od sprawdzenia błedów.
pozdrawiam

PostNapisane: 14 wrz 2009, 20:23
przez radost
99,9% na padniętą przepływkę w wyniku strzału gazu (którego mogłeś nawet nie usłyszeć). Strzał gazu w wyniku inastalacja II generacji (na mikserze) + stare przewody wn i świece. Niech zgadnę... na benzynie strasznie muli w stosunku do gazu?

PostNapisane: 15 wrz 2009, 14:58
przez angelhod
kod 8 czyli sie przeplywomierz
dzieki za pomocne odpowiedzi szczegolnie wolly1987 za wskazanie linku jak to cholerstwo sprawdzic

a ze sie jeszcze spytam czy te rzeczy drogie sa?

PostNapisane: 15 wrz 2009, 14:58
przez angelhod
albo czy to idzie jakos samemu naprawic?

PostNapisane: 15 wrz 2009, 17:48
przez radost
Raczej tego nie naprawisz. Ja mam na pozbyciu właśnie taką przepływkę jak chcesz. Jak byś był zainteresowany to daj znać na pw.

PostNapisane: 15 wrz 2009, 19:50
przez angelhod
czy praca tego przyplywomierza na spalanie moze miec wplyw?
i czy jak mi ten kod pokazuje numer 8 to na bank jest to walniete? czy tez lambda moze byc?

PostNapisane: 15 wrz 2009, 21:19
przez wolly1987
Co do spalania to wydaje mi sie a wrecz jestem przekonany ze ma. Do pb napewno bo sam sprawdziłem a z gazem nie zauwazyłem różnicy. Jesli pokazuje Ci kod 8 to napewno przepływka. Naprawic jej jeszcze podobno nikomu sie nie udało. Pora na wymiane przepływki :P I problem zniknie :D
pozdrawiam

PostNapisane: 15 wrz 2009, 21:48
przez angelhod
no to sie musze nad tym zastanowic.... bo w sumie auto ma glownie na lpg jezdzic.... to ze kontrolka sie pali mi nie przeszkadza.... jedynie to zapalanie..... jak sie go dziada zdazy przegazowac to nie zgasnie a jak sie nie zdazy to zgasnie ;)

PostNapisane: 20 wrz 2009, 23:12
przez Redoo
angelhod napisał(a):jak sie go dziada zdazy przegazowac to nie zgasnie

no!tylko nie dziada!!!! hahaha

PostNapisane: 30 wrz 2009, 16:57
przez angelhod
heh wczoraj wypialem przeplywomierz i w sumie pierwsze 5 odpalen dzis nie zgasl na benzynie.....
dzis odpalana byla ok 10 razy i 3 razy zgasla... nie wiem czy to przypadek czy moze lepiej jak jest wypiety...
ciekawe czy jakos daloby sie to zblokowac/ustawic zeby nie gasl bez tego ustrojstwa...

PostNapisane: 1 paź 2009, 07:55
przez Grzyby
angelhod napisał(a):czy jakos daloby sie to zblokowac/ustawic zeby nie gasl bez tego ustrojstwa

nie dałoby się
Nie jesteś pierwszym z tymi problemami – przed Tobą to samo przeżywało dziesiątki innych użytkowników tego silnika ze zwykłą instalacją LPG.
Zrób porządne zabezpieczenie antywybuchowe (były na forum szeroko opisywane), jak masz stare przewody (z przebiciami) to je wymień, świece nowe i załóż przepływkę.
Jej uszkodzenie MA wpływ na pracę również na LPG. Sprawdzone na tym forum lata temu.

Poszukaj info w dziale LPG

PostNapisane: 2 lis 2009, 23:33
przez dasko2410
Witam.Mam problem ze swoją mazdą.Po odpaleniu na zimno obroty spadają do zera i silnik gaśnie.Dopiero jak troche się rozgrzeje i przełączy sie na gaz to jest ok.Czym to może byc spowodowane?Dodam że instelke LPG mam sekwencyjną i zawsze odpala na PB.

PostNapisane: 3 lis 2009, 13:09
przez krawczak6
Jak gaśnie na benzynie jest spora szansa że jest to wina przepływomierza, parownika (już teraz nie pamiętam) po prostu (po zgaszeniu samochodu na gazie w przepływomierzu (parowniku) zostaje reszta gazu) i przy ponownym odpaleniu on gaśnie, bynajmniej tak było u mnie w 323f, zresztą dobry gazownik od razu będzie wiedział o co kaman. Dodam że miałem zwykłą instalacje w 323 f.

Prosze o pomoc !! gasnie na zimnym silniku...

PostNapisane: 6 wrz 2010, 19:27
przez Pilarek
Witam serdecznie mam Mazdę 626 z 96 roku 1.8 Benz+gaz

i mój problem wygląda następująco...

na zimnym silniku gdy odpalam auto i jadę to w pewnym momencie zaczyna szarpać traci moc... i gaśnie podczas jazdy... dzieje się to na gazie... na benzynie nie sprawdzałem jeszcze... 3 raz pod rząd mi sie stało coś takiego... chce go odpalić na benzynie i po odpaleniu trzymam go na obrotach wysokich... po czym puszczam i gaśnie... na wysokich obrotach pojawia się czarny dym... a gdy zgaśnie i chce go odpalić ponownie to pojawia się biały... jak roszę i przycisnę go to już jest si... mogę jechać i na gazie i na benzynie... dzieje się to tylko podczas odpalania zimnego silnika...
a Dzis gdy go potrzymałem troche aby spokojnie pochodził rano było wszystko dobrze..


Ja tematu mechaniki kompletnie nie ogarniam... wiec licze na wasza pomoc, moze ktos miał juz cos takiego...


Pozdrawiam serdecznie !

Re: Prosze o pomoc !! gasnie na zimnym silniku...

PostNapisane: 7 wrz 2010, 22:23
przez BILON
Witam
Miałem podobny problem jak miałem 323f. U mnie skończyło się to tylko czyszczeniem silniczka krokowego i przepustnicy.
Zacznij od tego bo od nich zależy utrzymanie na niskich obrotach.
Pozdro