Strona 1 z 2

Bezkolizyjność silników FP, FS, KL – GE

PostNapisane: 24 sty 2005, 23:26
przez sanders
Czy mazda z 1993 1,8 GE 16V ma silnik bezkolizyjny?? Czy kolizyjny?? Moze ktos mial juz pecha i pekl mu pasek???

PostNapisane: 24 sty 2005, 23:49
przez b2
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zkolizyjny
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zkolizyjny

zdania są podzielone. nikt głowy nie da, bo jak strzeli i akurat okaże się, że cosik się zepsuło?
na pewno KF jest bezkolizyjny <lol>

PostNapisane: 25 sty 2005, 01:49
przez Redoo
sanders20 napisał(a):Moze ktos mial juz pecha i pekl mu pasek

mi kiedys pekł w spodnniach hahaha hahaha
a tak serrio to lepiej sobie zmien po co masz sie shizowac :P

PostNapisane: 25 sty 2005, 11:23
przez nemi
Pytałem o to na amerykańskim forum mazdy 626 /z tym, że dotyczyło to silnika FS, ale FP to ta sama konstrukcja/ i bez wahania ktoś mi odpowiedział, że na pewno jest bezkolizyjny.

PostNapisane: 25 sty 2005, 11:26
przez b2
no spoko. ale co to za jazda, gdy do auta nie masz zaufania? wyjedziesz 50 km za miasto, nagle pyk, sinik zgaśnie i juz nie ruszy. że nie wspomnę o dalszych trasach.

PostNapisane: 25 sty 2005, 11:29
przez nemi
Dokładnie – ja bym zmieniał i nie liczył, że jak już pęknie to tylko pod serwisem :)

PostNapisane: 25 sty 2005, 12:18
przez Redoo
Ja kiedys tak miałem w mojej Granadzie wybrałem sie na Ukraine i czasnoł paseczek he ugrzazłem tam na kilka dni bo nieszło tego kupic dobze ze jeszcze miałem pojecie i sam sobie go zmieniłem!!Wiec lepiej zmienic :D

PostNapisane: 25 sty 2005, 17:18
przez navroth
sanders20 napisał(a):ktos mial juz pecha i pekl mu pasek?


Wielu tak miało i mówią że to pech, ale to po prostu niedbalstwo właścicieli i tyle.

PostNapisane: 26 sty 2005, 22:06
przez rendex
Mnie strzelił pasek rozrządu w ubiegłym roku, mimo że był wymieniany jakieś 30 kkm wczesniej (więc niekoniecznie niedbalstwo). Na szczęście nic nie zostało uszkodzone. Dowiedziałem się wtedy, że silnik V6 jest bezkolizyjny, czy to prawda? Co ile kkm należy wymieniać pasek, obecnie przyjąłem że co 80 kkm.

PostNapisane: 26 sty 2005, 22:21
przez rendex
Właściwie to poniekąd odpowiedż na moje pytanie jest zawarta w temacie http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=7757

PostNapisane: 27 sty 2005, 01:29
przez Globy
Silniki serii K – Mazdowskie V6-tki – sa bezkolizyjne (Twoj jest KL), pasek nalezy wymieniac co 100k km.

PostNapisane: 27 sty 2005, 07:09
przez sanders
a jaki mam typ silnika??

PostNapisane: 27 sty 2005, 08:26
przez nemi
Seria F, a dokładnie FP
FS – to większy brat – 2.0

Czy V6 2.5 to silnik bezkolizyjny ?

PostNapisane: 2 mar 2006, 19:55
przez sarsaparilla
Witam. Mam pytanko, czy 626 V6 2.5 ma bezkolizyjny silnik? Wydatek za cały zestaw napinaczy, rolek itd. to niezły wyrok. Poza tym chciałbym jeszcze parę rzeczy zrobic, tak, że wymieniłbym sam pasek. Co Wy na to?

Pozdro.

PostNapisane: 2 mar 2006, 20:03
przez Puhcio
Teoretycznie jest bezkolizyjny, jednak praktycznie wolałbym tego nie sprawdzać :D

[ w razie ewentualnych zniszczeń spoowdowanych zerwaniem paska, tudzież kolizyjności Twojego silnika nie biorę odpowiedzialności za to ]

PostNapisane: 2 mar 2006, 23:35
przez xXx
Bezkolizyjny teoretycznie oraz praktycznie.....

PostNapisane: 3 mar 2006, 00:09
przez LukasKK
A w xedosie 2.0 V6 jest bezkolizyjny silnik bo tez mam podobny proble na pewno wymienie ale jeszcze nie teraz bo mam inne wydatki

PostNapisane: 4 mar 2006, 12:29
przez bajer0
LukasKK napisał(a):A w xedosie 2.0 V6 jest bezkolizyjny silnik bo tez mam podobny proble na pewno wymienie ale jeszcze nie teraz bo mam inne wydatki

z tego co pamietam to B2 zerwal u siebie pasek i nic nie pokrzywil ;p

PostNapisane: 5 mar 2006, 13:47
przez xXx
Wally, jak zdejmiesz pasek to przekręć wałem i okaże się wtedy czy jest bezkolizyjny czy nie...

PostNapisane: 5 mar 2006, 16:19
przez Smirnoff
2.5V6 jest na 100% bezkolizyjny – sprawdzone w praktyce :P