Strona 2 z 2

PostNapisane: 18 mar 2009, 19:32
przez Gib
odchodzicie troszkę od tematu

PostNapisane: 20 mar 2009, 23:36
przez i9i
troszkę to mało powiedziane :D a wracając do wyżej wspomnianego tematu, to najpierw trzeba by zrobić kompletny kosztorys części i robocizny. Później można te koszta dodać do ceny jaką by się wzięło za samochód i wtedy pomyśleć czy warto się bawić czy nie. Ewentualnie jeśli masz możliwość nabycia angola albo rozbitka w dobrej cenie i większość rzeczy będziesz robił samodzielnie (i oczywiście jeśli masz na to czas) to uważam że warto spróbować.
Takie moje skromne zdanie. ;)

Re: Zmiana silnika z 2.0 na 2.5 v6

PostNapisane: 19 sie 2014, 16:47
przez Raul1975
Różne pomysły człowiekowi z zamianami po głowie chodzą. Niestety u mnie sytuacja wygląda katastrofalnie. Napaliłem się na 626 GE 2.5 i taką rok temu kupiłem za 3 tyś. Wpakowałem w nią kolejne 3 tyś + gaz i..... od wiosny wychodzi rdza praktycznie wszędzie. Nadkola, progi, elementy komory silnika podłużnice ogólnie załamać się można. Na dzień dobry kolejne 1,5 tyś do włożenia w blachę a końca nie widać :(
Opcje mam takie, żeby kupić 2.0 (2.5. w dobrym stanie w ogłoszeniach nie widziałem już długo)z dobrą blacharką – a jest tego trochę i przełożyć silnik skrzynie osprzęt i wszystko co w obecną wsadziłem albo może jakąś 2.5 po delikatnym dzwonie z papierami. Myśli o sprzedaży na chwilę obecną odrzucam ale powoli kończy mi się cierpliwość :(

PostNapisane: 20 sie 2014, 21:30
przez szumki44
626 kupisz tanio :P z 2.5 :D wiec bral bym 2.5 i nie bawil sie w przekladke.

swap

PostNapisane: 12 wrz 2014, 20:03
przez dawid152020
Rożnia sie mcoowania silnika miedzy silnikeim 2.016v a 2.5 V6 ?

Re: swap

PostNapisane: 12 wrz 2014, 20:56
przez Eklerek323f
Któraś poduszka się różni, nie chce strzelać ale wydaje mi się, że górna na skrzyni, reszta pasuje. Poza tym powinno już to być na forum.