Zmiana silnika z 2.0 na 2.5 v6

Postprzez Gib » 18 mar 2009, 19:32

odchodzicie troszkę od tematu
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez i9i » 20 mar 2009, 23:36

troszkę to mało powiedziane :D a wracając do wyżej wspomnianego tematu, to najpierw trzeba by zrobić kompletny kosztorys części i robocizny. Później można te koszta dodać do ceny jaką by się wzięło za samochód i wtedy pomyśleć czy warto się bawić czy nie. Ewentualnie jeśli masz możliwość nabycia angola albo rozbitka w dobrej cenie i większość rzeczy będziesz robił samodzielnie (i oczywiście jeśli masz na to czas) to uważam że warto spróbować.
Takie moje skromne zdanie. ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 lis 2008, 12:20
Posty: 27
Skąd: Oleśnica
Auto: Cronos FS/Astra 1.6 8V '95 LPG / Carisma GDI

Postprzez Raul1975 » 19 sie 2014, 16:47

Różne pomysły człowiekowi z zamianami po głowie chodzą. Niestety u mnie sytuacja wygląda katastrofalnie. Napaliłem się na 626 GE 2.5 i taką rok temu kupiłem za 3 tyś. Wpakowałem w nią kolejne 3 tyś + gaz i..... od wiosny wychodzi rdza praktycznie wszędzie. Nadkola, progi, elementy komory silnika podłużnice ogólnie załamać się można. Na dzień dobry kolejne 1,5 tyś do włożenia w blachę a końca nie widać :(
Opcje mam takie, żeby kupić 2.0 (2.5. w dobrym stanie w ogłoszeniach nie widziałem już długo)z dobrą blacharką – a jest tego trochę i przełożyć silnik skrzynie osprzęt i wszystko co w obecną wsadziłem albo może jakąś 2.5 po delikatnym dzwonie z papierami. Myśli o sprzedaży na chwilę obecną odrzucam ale powoli kończy mi się cierpliwość :(
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2013, 13:16
Posty: 7
Skąd: Zabrze
Auto: MAZDA 626 GE 2.5 93r.

Postprzez szumki44 » 20 sie 2014, 21:30

626 kupisz tanio :P z 2.5 :D wiec bral bym 2.5 i nie bawil sie w przekladke.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez dawid152020 » 12 wrz 2014, 20:03

Rożnia sie mcoowania silnika miedzy silnikeim 2.016v a 2.5 V6 ?
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 14:01
Posty: 48
Auto: Mazda MX-6
2.016V

Postprzez Eklerek323f » 12 wrz 2014, 20:56

Któraś poduszka się różni, nie chce strzelać ale wydaje mi się, że górna na skrzyni, reszta pasuje. Poza tym powinno już to być na forum.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6