Strona 1 z 1

Problem z obiegiem wody w układzie chłodzenia.

PostNapisane: 24 gru 2004, 00:09
przez hubal
Witam jechałem sobie mazdą (626 GE 2,0) i w pewnym momencie zaczęła temperatura wody rosnąć a w nawiewie zimne powietrze lecieć mimo iż ustawione było na maxa na gorące autko zaczęło przerywać (na LPG) i w końcu zgasło pierwsza myśl siadł termostat wyszedłem (o 19:00 godzinie w środku lasu) wykręciłem termostat i go od razu wywaliłem w las odczekałem aż silnik ostygnie i dolałem płynu z myślą że będzie ok ruszyłem dalej ale myliłem się a zjawisko było następujące silnik grzał sie na maxa wentylator kręcił jak głupi i chłodził zimną chłodnicę piekarnik od instalacji gazowej z 1 cm lodu (zamarznięty)w pewnym momencie przeszedłem na PB z myślą poprawy sytuacji ale wręcz przeciwnie było to samo. Włączyłem nawiew na ciepłe powietrze z myślą iż pomoże to wypuszczając ciepłe powietrze a tu zjawisko było następujące leci gorące powietrze z nagrzewnicy i temperatura jest normalna nagle zaczyna lecieć prawie zimne powietrze mimo iż nic nie przełączałem automatycznie temperatura rosła do 90stopni? i znów odblokowanie – leci ciepło i temperatura wraca do normy ale tylko na moment i tak w koło – i jestem na stopie wojennej z moją mazdą kto pomoże mi się z nią pogodzić co to moze być? –(zapowietrzenie?)

PostNapisane: 24 gru 2004, 01:32
przez GofNet
Zapowietrzony układ chłodzenia, albo uszczelka pod głowicą i w związku z tym równiez zapowietrzony układ chłodzenia.

PostNapisane: 24 gru 2004, 02:34
przez Globy
Zgadzam sie z GofNet'em.

PostNapisane: 24 gru 2004, 03:30
przez Smirnoff
Hubal – prosze dodać opis tematu – jakiego auta dotyczy. (przeczytaj regulamin)
Pozdr
SM

PostNapisane: 24 gru 2004, 06:58
przez nightcomer
Dotyczy auta bez uszczelki pod głowicą :|

PostNapisane: 24 gru 2004, 11:08
przez hubal
jak sie odpowietrz układ? i jakie prawdopodobieństwo że to uszczelka?

PostNapisane: 24 gru 2004, 12:44
przez Globy
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=7081 => tutaj jest o odpowietrzeniu ukladu; moim zdaniem objawy wskazuja na uszczelke.

PostNapisane: 24 gru 2004, 13:19
przez hubal
[b]Z tego wszystkiego poniosły mnie nerwy i skopałem lewy błotnik który teraz powiększy moje wydatki <glupek2> a propo ile może kosztować taka uszczelka? :(

PostNapisane: 24 gru 2004, 15:24
przez GofNet
O otpowietrzanu znajdziesz tutaj (Globy już o tym wspomniał):
Silnik stygnie, zimno w środku. Co jest?
Natomiast jeśli pytasz o cenę takowej uszczelki, to zerknij na to:
KIOTO
Hipol
Choć dokładnie do Twojego modelu nie znalazłem, to np. do:
– MAZDA 626 GE 1.8I 16V (FP), 2.0I 16V (FS) 91 (AJUS) – kosztuje ok. 175zł
– MAZDA 626 GD 2.0I 16V DOHC 87-92 (AJUS) – kosztuje ok. 108zł
– MAZDA 626 1.8I/2.0/2.0I (8V I 12V) 87-91 2.2I OHC GD/GV 88- (Stone/kgk – japonia) kosztuje ok. 66zł
– MAZDA 626 2.0D GC (RF) -87 (AJUS) – kosztuje ok. 63zł
– MAZDA 626 2.0,2.0I GC (FE) -87 (AJUS) – kosztuje ok. 61zł
– MAZDA 626 GD/GV 2.0D 87-92 METAL-MI (AJUS) – kosztuje ok. 169zł

Powodzenia.

PostNapisane: 24 gru 2004, 18:34
przez Globy
Do Hubala idzie ta pierwsza. Trzeba tez wymienic olej i doliczyc robocizne.

PostNapisane: 24 gru 2004, 19:54
przez hubal
Wiem wiem ale plus taki że robocizna mam gratis <jupi> ale pewno musze splanować głowice

PostNapisane: 25 gru 2004, 16:29
przez GofNet
A co – odkształciła Ci się (przegrzana była), czy chcesz lekko poprawić osiągi swojego autka ??

PostNapisane: 25 gru 2004, 16:31
przez Globy
Chyba nie trzeba planowac, jesli nie jezdziles z ta uszkodzona uszczelka.

PostNapisane: 25 gru 2004, 17:09
przez hubal
Wiesz ale jak już jest rozebrane wszystko to chyba nie zaszkodzi splanować a i może przy okazji popychacze wymienie? tylko muszę się zorientować cenowo