Przegrzewanie się silnika

Witam serdecznie!
Jestem nowym uzytkownikiem, ale juz od dluzszego czasu przegladam to forum i nie moge znalezc interesujacej mnie odpowiedzi.
Otoz mam problem ze swoim autem. Posiadam mazde 626 GE 2.0 z napedem na 4 kola z 93 roku.
Moj problem polega na tym, ze silnik dostaje strasznie duzej temperatury. Na kontrolce wskazowka jest na czerwonym polu po zrobieniu moze 5 km.
Zostal wymieniony termostat oraz chlodnica. Nadal nie pomaga.
Brak mi pomyslow juz na to wszystko. Co moze byc tego przyczyna ?
Zostala wymieniona uszczelka pod glowica a ona sama zostala zplanowana.
Dla testu zostal wyjety bezpiecznik od wentylatora – Temperatura spada podczas bardziej dynamicznej jazdy (paradoks).
Przy jezdzie na 5-tym biegu i przy 2 000 obrotow po kilku minutach jak wspomnialem wczesniej temperatura jest bardzo wysoka.
Po wkreceniu auta na obroty 4-5 tysiecy temperatura spada do polowy.
Czy moze to byc wina pompy wody ? Pracuje po prostu moze lepiej jak auto ma wyzsze obroty ?
Brak mi pomyslow, mechanicy nie wiedza za bardzo co zrobic (jak zawsze zreszta...)
Dlatego prosze o pomoc.
Auto jest zagazowane, ale nie jezdzone na gazie nic a nic.
Jestem nowym uzytkownikiem, ale juz od dluzszego czasu przegladam to forum i nie moge znalezc interesujacej mnie odpowiedzi.
Otoz mam problem ze swoim autem. Posiadam mazde 626 GE 2.0 z napedem na 4 kola z 93 roku.
Moj problem polega na tym, ze silnik dostaje strasznie duzej temperatury. Na kontrolce wskazowka jest na czerwonym polu po zrobieniu moze 5 km.
Zostal wymieniony termostat oraz chlodnica. Nadal nie pomaga.
Brak mi pomyslow juz na to wszystko. Co moze byc tego przyczyna ?
Zostala wymieniona uszczelka pod glowica a ona sama zostala zplanowana.
Dla testu zostal wyjety bezpiecznik od wentylatora – Temperatura spada podczas bardziej dynamicznej jazdy (paradoks).
Przy jezdzie na 5-tym biegu i przy 2 000 obrotow po kilku minutach jak wspomnialem wczesniej temperatura jest bardzo wysoka.
Po wkreceniu auta na obroty 4-5 tysiecy temperatura spada do polowy.
Czy moze to byc wina pompy wody ? Pracuje po prostu moze lepiej jak auto ma wyzsze obroty ?
Brak mi pomyslow, mechanicy nie wiedza za bardzo co zrobic (jak zawsze zreszta...)
Dlatego prosze o pomoc.
Auto jest zagazowane, ale nie jezdzone na gazie nic a nic.