Strona 1 z 1

Czujnik sterownia listwy wtryskowej???

PostNapisane: 10 gru 2008, 18:32
przez kzh600
Historia mojej mazdy zaczeła sie w piątek Od piątku auto odzwiedzilo chyba 10 mechaników.... co jeden to modzrzejszy....chodzi na wysokich obrotach na b/lpg ok 2000 wymieniłem uszczelke pod kol.ssącym, oringi na wtryskach,filtr powietrza,przepustnice komletna,przepływomierz,kupe oringów...itd ci snienie na tłkach ok 14-13,kopulka ok,swiece nowe,przewody now eauto teraz niechce wogóle chodzic na bezynie na niskich obrotach gasnie na lpg chodzi na 2000-3000tyś i sie gotuje płyn !!!

może ktos ma jakis pomysł????

osatni mechanik stwierdził,ze to Czujnik sterownia listwy wtryskowej???na koncu listwy ta puszeczka???

Nie wiem co robić???wydałem już kupe kasy i nic....

PostNapisane: 10 gru 2008, 23:09
przez Hugo
Jest odpowiedni poziom płynu w układzie chłodzenia?

PostNapisane: 11 gru 2008, 10:55
przez żubr
Czy badanie komputerem wykazało jakieś błędy?

PostNapisane: 11 gru 2008, 16:12
przez kzh600
z tym płynem są cyrki jak chodzi na wysokich obrotach to go ubywa....Zmieniłem ten zaworek na listwie na lpg był ok przez godz max 2 ... teraz chodzi jak wcześnieś... ale na rozgrzanym czy zimnym chodził tak samo !!!a odnośnie komputera żaden mechanik nie ma wtyczki do 626 aby zgrać błędy w Siedlcach. !!!!!!A wiekszość mechaników zaczyna rozmowe ma gas i to na 100% przepływomierz..... z takimi już nawet nie gadam
jak miałem walnieta przełyke na lpg latał jak rakieta....


ps na bezynie teraz wogóle niechodzi dusi się a na wolnych obrotach gaśnie....
problem tkwi w doborze mieszani ewentulnie jakiś czujnik temperatury... sam nie wiem ten samochód mnie dobija.....

PostNapisane: 11 gru 2008, 16:29
przez Tygrysek21krk
No wlasnie panowie zauwazylem ten sam problem tylko ze u mnie obroty oscylują na Pb 1500obr/ a pozniej trzymaja sie na wysokosci 1800obr/min przeplywka zmieniona obroty nie faluja a na Pb jak i na Lpg to samo na poprzednim silniku sie utrzymywaly na poziemie 800obr/min .Plyn chodzacy ma stan max uklad odpowietrzony .Przepustnica wyczyszczona .Po zdjeciu wtyczki od regulacji przepustnicy obroty natychmiast sie podwyzszaja na 2000obr/min .Czasem jak mu odbija to utrzyma na chwilke 1000obr/min ale podczas dluzszego postoju na wolnych obrotach podskocza do swojego 1500obr.min i tak sie utrzymuje .komputer zresetowaelm bo mialem na dzieje ze sie to wszystko jakos samo wyreguluje a tu nic .Za niedlugo zwariuje z tym autkiem a juz myslalem ze koniec moich zmartwien.

PostNapisane: 11 gru 2008, 18:44
przez żubr
w waszych autach błędy można odczytać kawałkiem kabla i diodą LED, tak samo jak w 323

PostNapisane: 11 gru 2008, 19:41
przez kzh600
oki wiem o tym a powiesz mi jaki kod to jaki błąd... ???każdy jeden??

PostNapisane: 11 gru 2008, 22:55
przez Tygrysek21krk
Ok Panowie u mnie problem zazeganany przetrzepalem szukajke i okazalo sie ze wystarczyla regulacja srubka w przepustnicy od obrotow i teraz mam swoje 800obr/min na PB jak i na LPG a dla zainteresowanych odsylam do tematu ktory jest bardzo pomocny w rozwiazaniu problemu i jest tam jasno pokazane gdzie znajduje sie ta srubka od regulacji
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=kroko*

PostNapisane: 12 gru 2008, 01:00
przez żubr
każdy jeden, wrzuć tu numery

PostNapisane: 12 gru 2008, 11:39
przez kzh600
kolego gdzie ta śrubka do pokęcenia jest???

PostNapisane: 12 gru 2008, 11:54
przez żubr
Myślę że mechanicy wpadliby na to, gdyby to była kwestia śrubki.
Błędy i tak spróbuj odczytać.
Śrubkę zaznaczyłem żółtą strzałką
Obrazek

PostNapisane: 12 gru 2008, 16:47
przez kzh600
dzięki za zdjecie ale ja mam chyba jakąś inną przepustnice.....ale wiem gdzie szukać drobna regulacja poprawienie wtyczek na przepusynicy,reset kompa odpalamy ................... i obroty OK mechanicy się wogóle nie znają to sa wymieniacze klocki oleje szybka robota duża kasa i to chyba za duzo na ich mózgi bo mogą trafic się czujniki !!!!!!!!! pozdrawiam mazda samochód nie dla idiotów !!!


ps czujnik sterujący liswy wtryskowej zmieniłem koszt 50 zł używka tam co idzie powietrze leciała benzyna dla tego na bezynie tak dziwinie chodził dostawał 2x benzyne


ma pytnie jeszcze powoli schodzi mi z obrotów w przedziale 1700-800???ma ktoś pomysł???

PostNapisane: 12 gru 2008, 20:53
przez żubr
Obejrzyj sobie przepustnicę, pod sam koniec zamykania hamuje ją taki mały amortyzator – trzeba go rozruszać lub wymienić.

PostNapisane: 12 gru 2008, 21:09
przez kzh600
witam dzisiaj zapalam mazde a to znowu to samo 2000 obroty i nie chce schodzić coś sie dzieje chyba z płynem chłodzącym???moze to termostat albo pompa wody sam nie wiem rece opadaja odkryłem ze jak sie rozgrzeje i zgasze go i odpale za ok 20min jest ok do porannego odpalenie moze to czujnik tem silnika na komputer wie ktoś gdzie on się znajduje dokłanie czujnik na wskażnik wymieniłem był cały pordzewiały....