Ubytki oleju i dym z wydechu – co robiliście.

Do moderatorów. Nie chodzi mi o dyskusję ale o to, żeby koledzy podali tym razem – SUCHE FAKTY, w kontrowersyjnym temacie brania oleju.
Przy jakim przebiegu
Ile ubywało oleju na 10 kkm.
Co wymieniono i poddano obróbce. ( np. pierścienie, marki, uszczelniacze marki itp).
Jaki jest przebieg od remontu i czy powraca dymienie i branie oleju.
Zacznę od siebie.
O pierwszym remoncie nie będe się rozpisywał, bo był zrobiony na "byle czym" i nie było pozytywnego efektu,
Drugi remont.
Przebieg nieudokumentowany, ale na oko ponad 200 kkm.
ubywało 3-4 litry na 10 kkm
Wymenione pierścienie RIK i uszczelniacze Tacoma – bez obróbek głowicy i cylindrów.
Przy sporych wyciekach z usczleniaczy rozrządu nie schodzi na bagnecie poniżej stanu min. na 10 kkm (bez dolewek).
Po remoncie przebieg 30 kkm.
Proszę o wpisywanie informacji w podobnym układzie.
Przy jakim przebiegu
Ile ubywało oleju na 10 kkm.
Co wymieniono i poddano obróbce. ( np. pierścienie, marki, uszczelniacze marki itp).
Jaki jest przebieg od remontu i czy powraca dymienie i branie oleju.
Zacznę od siebie.
O pierwszym remoncie nie będe się rozpisywał, bo był zrobiony na "byle czym" i nie było pozytywnego efektu,
Drugi remont.
Przebieg nieudokumentowany, ale na oko ponad 200 kkm.
ubywało 3-4 litry na 10 kkm
Wymenione pierścienie RIK i uszczelniacze Tacoma – bez obróbek głowicy i cylindrów.
Przy sporych wyciekach z usczleniaczy rozrządu nie schodzi na bagnecie poniżej stanu min. na 10 kkm (bez dolewek).
Po remoncie przebieg 30 kkm.
Proszę o wpisywanie informacji w podobnym układzie.