Strona 3 z 3

[Usunięte]

PostNapisane: 3 mar 2014, 23:32
przez kamilspider
PostTen post został usunięty przez noxes 4 mar 2014, 00:40.
Powód: OT

[Usunięte]

PostNapisane: 3 mar 2014, 23:41
przez szumki44
PostTen post został usunięty przez noxes 4 mar 2014, 00:41.
Powód: OT

PostNapisane: 4 mar 2014, 08:16
przez Romas
Głowica nie była planowana, a jak chcesz widzieć dlaczego to wal PW żeby nie śmiecić ;)

[Usunięte]

PostNapisane: 4 mar 2014, 10:36
przez batigol66
PostTen post został usunięty przez noxes 4 mar 2014, 14:20.
Powód: OT

Re: Kompresja, ciśnienie na cylindach – jakie powinno być ? GE

PostNapisane: 13 cze 2014, 14:25
przez pawel2507
Witam Panowie jestem zielony w tych tematach mam pytanie do was i mysle ze pomozecie mianowicie mam mazde 6 2.0 benzyna 147 KM i bierze ni duzo oleju sprawdzalem u mechanika kompresje i na wszystkich czterech cylindrach mam po rowno 12 bar czy to dobrze czy zle??
Mechanik mowi ze ta beda na 95% uszczelniacze na zaworach.

PostNapisane: 13 cze 2014, 19:36
przez noxes
Nie ten dział. Ciśnienie ok, ale myślę, że sama wymiana uszczelniaczy nie wiele da.

Re: Kompresja, ciśnienie na cylindach – jakie powinno być ? GE

PostNapisane: 2 kwi 2015, 09:05
przez raddim
Podłączę się pod temat, jakie w końcu jest katalogowe ciśnienie w silniku KL 2.5 v6 ? każdy podał jakie ma w swoim aucie ale nikt nie dał konkretnej odpowiedzi ile powinno mieć katalogowo ?

Re: Kompresja, ciśnienie na cylindach – jakie powinno być ? GE

PostNapisane: 2 kwi 2015, 13:03
przez mark.87
Wedlug ksiazki ktorej mam wychodzi na to ze tyle
prosze dla silnika FS
Obrazek
dla KL
Obrazek

Re: Kompresja, ciśnienie na cylindach – jakie powinno być ? GE

PostNapisane: 5 cze 2019, 21:52
przez futrzak1966
Odkopię temat – u mnie ciśnienie obecnie jest w granicach 12,5 na 3 cylindrach i 6 na jednym. Była zrobiona głowica – zaczęło się od oleju pojawiającego się w układzie chłodzenia i masełku w tymże. Ubytków ogólnie nie stwierdzono, ale objawy raczej nie po mojej myśli. Diagnoza – głowica i robimy. Było pięknie przez jakiś czas po uruchomieniu. Gdzieś po 40 minutach samochód zaczął chodzić na wolnych obrotach nierówno. Diagnoza specjalistów od głowicy (specjalizowany warsztat) – wciągnęło pierścienie uszczelniające na tym cylindrze. W Hondach i Mazdach tak się zdarza – podobno. Próba olejowa – wzrosło na trochę do 10. Silnik ma ~350kkm, przy 207kkm były już zmieniane pierścienie – dymił po uruchomieniu, poprzedni właściciel strasznie silnik zapuścił olejem mineralnym i brakiem wymian. Magik jeszcze próbuje pierścienie naftą odblokować, ale ciemno to widzę. Od piątku chyba się zacznie zwalanie głowicy i wymiana pierścieni po raz kolejny. No nic, czego to się nie robi dla Mazdy :)