Obracanie panewek
1, 2
Witajcie chialbym sie poradzic czy to prawda ze w silniku KL obracaja sie czesto panewki ,z czym jest to zwiazane ze złą eksploatacja czy poprostu wada fabyczna i czy to samo dzieje sie w silniku KF z gory dzieki
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
Jestem już trochę na tym forum a nie słyszałem o takim przypadku...
O wale który wyszedł bokiem (w KF) słyszałem.
O wale który wyszedł bokiem (w KF) słyszałem.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
nie no jak sledze np na allegro samochody to np na 10 aut 2 maja obrucone panewki
ale to moze spowodowane katowaniem i nie dbaniem o silnik jak by kazdy zmienial olej co 10 tys km to by ok bylo wkoncu to mazda
ale to moze spowodowane katowaniem i nie dbaniem o silnik jak by kazdy zmienial olej co 10 tys km to by ok bylo wkoncu to mazda
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
gratulluje wybory dzialu z takim pytaniem
–>
–>
damian626 silniki serii K zawsze troche oleju biora.Sa tez po to,zeby troche poszalec.Wiec malo oleju plus ostra jazda = panewki do wymiany.Wiem,bo sam tak zrobilem i nie jest to powod do dumy 
-
waldii
damian626 napisał(a):a czym to bylo spowodowane ze korbowud wyszedl bokiem
tym o czym pisał waldii
czyli za niski poxiom oleju brak smarowania na panewkach i jeżeli zatrze się panwewka to albo ją obróci albo obróci korbowód czyli urwie (korbowody te raczej nie były przewidziane do pracy na zginanie)
Moim zdaniem przy prawidłowym poziomie oleju i sprawnym układzie chłodzenia nic temu silnikowi nie powinno się stać (do tego jeszcze olej conjamniej półsyntetyczny).
według niektórych z forum te silniki (przynajmniej KF) zaczyna żreć olej w dużcych ilościach przy przebiegu ok. 15 tyś km
Mój ma juz przeszło 220 000 i od 50 000 na lpg i zużycie ciągle na tym samym poziomie (1-2 ) L. na 10 000km
a ma moze ktos w fs takie cos ze temperature pokazuej troche za duzo an wskazniku i wiatrak sie czesto wlancza??
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
damian626 u mnie np. pokazywał ok. 1 mm ponad połowę skali i wentylator pracował nawet po zatrzymaniu się z prędkości 80 km/h. Wlazłem pod auto i okazało się, że płyn wyciekał z trójnika, którym patałach-gazownik wpiął się w obwód chłodzenia silnika. Dokręciłem opaski zaciskowe, dolałem ok. 1 litr płynu do chłodnicy i temperatura stoi na połowie skali. Ponadto wentylator włącza się tylko jak długo jadę na 2 biegu.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
mi od kada ja kupilem jak nie miala gazu tez sie wlanczal w miare szybko i temperatura wychyla sie ponad polowe ale jak jade np 80 km/h i stane i odejde do chlodnicy to ejst taka chlodna i waz powrotny tez ale po chcili jak auto pracuje robi sie juz goraca tak jak np stoej w korku czyli jest ok chyba mam walnienty poprostu czujnik ktrry odpowiada za pokazywanie temperatury w kabinie
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
damian626 wymień termostat.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
caly czas mam taka sama szybko niby nawet rano wskakuje na polowe po przejechaniu np 3 km ale jak dotkne silnika to jest zimny
a wiatrak to jak stane po jezdze to po minucie sie wlancza na 10 sekund i sie wlancza znowu za minute na 10 sekund i temperatura mi nigdy sie nie wychylila wiecej albo mniej caly czas mam taka sama czyli ponad polowe
a wiatrak to jak stane po jezdze to po minucie sie wlancza na 10 sekund i sie wlancza znowu za minute na 10 sekund i temperatura mi nigdy sie nie wychylila wiecej albo mniej caly czas mam taka sama czyli ponad polowe
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
nie mamwogle nigdzie wyciekow i nic ogolnie auto ejst w igla od starszego goscia i mowil ze jak ja mial od 4 lat to tak caly czas pokazuje temperature weic ja podejzewam ze czujnik zglupial
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
Jeśli delikatnie ponad połowę i się nie wychyla, to nic złego, choć dla pewności można wymienić czujnik, żeby nie było zdziwienia.
Jak chcesz, to mam taki czujnik do KLa, sprawny w 100%.
Jak chcesz, to mam taki czujnik do KLa, sprawny w 100%.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
tak sie sklada ze mam cala kl na czesc
ale to i tak wentylator ma swuj czujnik
a jak gadalem z gosciem co robi japonce to mowi ze tu ejst silnik strzezony przez cos tam ze nie ma opcji przegrzania ale to nie wiem na 100% wiem ze kiedys ja bez plynu odpalilem to tak zglupila a obroty wolne 3000 tys potem skakaly nie chiala jechac
a jak gadalem z gosciem co robi japonce to mowi ze tu ejst silnik strzezony przez cos tam ze nie ma opcji przegrzania ale to nie wiem na 100% wiem ze kiedys ja bez plynu odpalilem to tak zglupila a obroty wolne 3000 tys potem skakaly nie chiala jechac
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
damian626 napisał(a):wiem ze kiedys ja bez plynu odpalilem to tak zglupila a obroty wolne 3000 tys potem skakaly nie chiala jechac
czujnik był niedogrzany i podawał do sterownika że silnik zimny.
a jak mam rpzebieg 170000 od 15 tys jest gaz i czasem 1 szklanka mi pyka 3 razy mi sie tak zrobilo ze pzrez jakis tam odcinek pyka a potem cisza olej polsyntetyk castrol co 10000 wymieniam
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6