Slabe cisnienie na jednym z cylindrow-jakie beda objawy podczas jazdy?
Strona 1 z 1
hmm podszas jazdy albo syf w zbiorniku, albo pompa sie konczy,a moze filtr paliwa a moze kopułka albo aparat zapłonowy albo kable trzeba mocniej wcisnac a co do cylindrow hmmm wydaje mi sie ze by wolniej jechal ale nie jestem pewien
a dokladniej podczas zmiany biegow szarpanie jest czy podczas dodawania gazu??
przy jezdzie ze stała predkoscia szarpie,
a dokladniej podczas zmiany biegow szarpanie jest czy podczas dodawania gazu??
przy jezdzie ze stała predkoscia szarpie,
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
szarpanie jest podczas normalnej jazdy,wyglada to tak jakby byly przerwy w dostawie paliwa,apropo aparatu zaplonowego ,obracanie nim nie przynosi zadnej reakcji ani silnik nie przyspiesza ani nie zwalnia
- Od: 3 maja 2008, 21:56
- Posty: 19
- Skąd: Allentown ,PA usa
- Auto: mazda 626 LX 97r 2.0L 4 cyl.
a kable wszystkie sprawdzone?? moze wymieniałes kable?
jak kable sa ok to kopułka albo sam aparat zapłonowy ale nie jestem pewny niech ktos kto lepiej zna sie wypowie.
jak kable sa ok to kopułka albo sam aparat zapłonowy ale nie jestem pewny niech ktos kto lepiej zna sie wypowie.
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
kable ,kopulka ,swiece byly wymieniane na nowe,tylko jak krece calym aparatem zaplonowym to co wchodzi w glowice to wogole nie ma reakcji ,a powinno byc ,bo tym sie ustawia wyprzedzenie badz opoznienie zaplonu,a przy obracaniu tym silnik ma takie same obroty,czy krece w prawo czy w lewo
- Od: 3 maja 2008, 21:56
- Posty: 19
- Skąd: Allentown ,PA usa
- Auto: mazda 626 LX 97r 2.0L 4 cyl.
podobnie mialem, zobacz czy na aparacie zapłonowym nie ma uszkodzenia u mnie było male pekniecie ktore nie bylo widoczne, najlepiej jak bys miał drugi aparat zapłonowy popytaj sie moze ktos na rozruch porzyczy ci ale mysle ze nie wiecej niz 150 zl nie zapłacisz a jak to nie bedzie to to oddasz i kase dostaniesz i wtedy bedziemy myslec moze ktos bedzie widział napisz do przemo mysle ze bedzie wiedział 
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
zdzicho jak chcesz miec pewnosc czy to brak kompresji powoduje szarpania to poprostu ja zmien.A i tak stawiam na wysokie napiecie.Wiekszosc ludzi pisze,ze ma nowe lub prawie nowe przewody.A faktycznie maja 60tys.km lub sa firmy krzak.Wymien przewody i swiece na NGK (smirnoff ma takowe www.carspeed.pl ) oraz dobra kopulka i palec rozdzielacza no i jazda.Otworz maske jak bedzie ciemno i odpal silnik.Jesli bedzie przebicie na przewodzie to raczej zauwazysz iskre.A przestawianie aparatu zaplonowego nic nie zmienia,bo i tak komp swoje przestawia.Dopiero jak w zlaczu DIAGNOSTIC zrobisz zworke miedzy GND i TEN mozesz przestawic zaplon.
-
waldii
wymienialem dwa tygodnie moze trzy temu ,kopulke kable palec rozdzielacza i swiece,poprostu wszysto co mozliwe jesli chodzi o wysokie napiecie,przewody mam duralast ignition wires,mieszkam w stanach i takie kupilemmaja life taimes guaranty,gdy szwankuja oddaje te co mam a daja mi nowe za darmo czyli mysle ze sa dobre skoro daja taka gwarancje,prubuje dalej wszelkich mozliwoasci ale bez rezultatu, mechanik twierdzi ze to glowica,a dzieje mi sie to od momentu zerwania paska rozrzadu podczas jazdy przedtem nie mialem zadnego problemu z samochodem,inni twierdza ze to wina czujnika ktory znajduje sie nad przepustnica taki okragly walec,w koncu juz sam nie wiem co jest
- Od: 3 maja 2008, 21:56
- Posty: 19
- Skąd: Allentown ,PA usa
- Auto: mazda 626 LX 97r 2.0L 4 cyl.
zdzicho ale jeszcze raz napisz.Zerwanie paska,wymiana wysokiego napiecia.Co i jak z czasem tzn czy przed wymiana WN tez szarpalo??Czy przed zerwaniem paska szarpalo??
-
waldii
zerwalem pasek rozrzadu podczas jazdy,przed zerwaniem paska samochod chodzil bardzo dobrze,pasek rozrzadu wymieniany byl w zakladzie samochodwym ,czarna magia nie wiem co moze byc,teraz ostatnio wymienilem cala kompletna przepustnice myslalem ze moze ten sensor siadl co jest przy niej ale i to nie pomoglo,po zalozeniu moze z 10 mil bylo ok ,potem szarpanie znow nastapilo,tak sobie mysle ale nie wiem czy to prawda,ze moze podczas zerwania paska rozrzadu wygielo zawory w ktoryms z cylindrow,juz miewam sie z zamiarem kupna calego silnika wraz z skrzynia biegow,ma przejechane 40 tys.mil,cena nie jest tak wysoka bo kosztuje 749$,moj silnik ma juz ponad 100tys.mil.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-02-MA ... QQtcZphoto
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-02-MA ... QQtcZphoto
- Od: 3 maja 2008, 21:56
- Posty: 19
- Skąd: Allentown ,PA usa
- Auto: mazda 626 LX 97r 2.0L 4 cyl.
U mnie ten czujnik nie ma zadnej regulacjii,apropo cisnienia w cylindrach to juz pisalem ze niema go na jednym z cylindrow patrzac z przodu samochodu ostatni po prawej.
Apropo jeszcze przepustnicy,w starszej byla tam jeszcze jakas srubka od spodu ktora mozna bylo regulowac,w nowszej nie ma zadnej regulacji...chodzi o ten czarny w ksztalcie walca czujnik
Apropo jeszcze przepustnicy,w starszej byla tam jeszcze jakas srubka od spodu ktora mozna bylo regulowac,w nowszej nie ma zadnej regulacji...chodzi o ten czarny w ksztalcie walca czujnik
- Od: 3 maja 2008, 21:56
- Posty: 19
- Skąd: Allentown ,PA usa
- Auto: mazda 626 LX 97r 2.0L 4 cyl.
Temat bedzie prawdopodobnie zamkniety,byl u mnie mechanik z czytnikiem ,okazalo sie ze jest waniety transmission sensor circuit high input cod PO708,po jego wymianie dam znac jak sie samochod spisuje i zamkne temat...pozdrawiam wszystkich ,ktorzy starali mi sie pomoc
- Od: 3 maja 2008, 21:56
- Posty: 19
- Skąd: Allentown ,PA usa
- Auto: mazda 626 LX 97r 2.0L 4 cyl.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6