Strona 1 z 2

Pytanie do Długiego i nie tylko – dotyczy pierścieni GOETZE

PostNapisane: 29 wrz 2004, 16:48
przez Bokciu
Napisales ,ze zalozyles pierscienie GOETZA i jest wszystko OK.
Tez mi je poradzili jako dobry zamiennik.Tylko mam pytnie gdzie je dostac i ile kosztuja.Dzisiaj facet w sklepie zaproponowal mi jakies CTI za 250 zl i powiedzial ,ze innych nie ma no chyba ,ze JC.GOETZE nie sprowadza bo nie ma.Pytalem tez o RIKa ale tez nie ma.

PostNapisane: 29 wrz 2004, 17:14
przez Długi
GOETZE powinni mieć w intercarsie jutro sprawdzę :)

PostNapisane: 29 wrz 2004, 17:29
przez Bokciu
Napisz mi jeszcze cos o nich .Polecasz je jako zamienniki czy.Zeby nie padly tak jak pisze Jaksa o innch np. po 10 tys.Kumpel z serwisu Opla twierdzi ,ze bardzo dobre ale ponoc jeszcze lepsze sa jakies Male czy jakos tak.Slyszales o nich?
Pozdr.

PostNapisane: 29 wrz 2004, 20:36
przez GrzegorzSz
hmm, dziwna sprawa

Mam w zasadzie wszystkie katalogi z Federal Mogul. Jednak w katalogu papierowym nie ma pierscieni do FS mazdy.

PostNapisane: 1 paź 2004, 05:51
przez mtaranti
Bokciu ja takie za 250 zł założyłem bo miały być" super, hiper.....hehehe" i co po przejechaniu 2-3 tys zaczął wcinać 1 litr oleju na 500 km.
dobre były co?????????? :D

PostNapisane: 1 paź 2004, 10:28
przez Waclaw_Szubert
Bokciu napisał(a):zaproponowal mi jakies CTI za 250 zl i powiedzial ,ze innych nie ma no chyba ,ze JC.GOETZE nie sprowadza bo nie ma.

Dowiedzialem sie ze CTI to japonskie pierscienie jesli masz cene 250 to jest to bardzo dobra cena (wg mnie) a Goetz to polski produkt – JC faktycznie ich nie ma. (Info z JC Auto)
Ma za to swoje nr kat: O 43001.000JC za 200,00zl bez 0,01 zl
A CTI wystepuja pod nr: O 43001.000 za 349,01zl
Przynajmniej taki jest stan na dzien 01.10.2004r :)
pozdrawiam
P.S. IMHO nie masz sie czego obawiac powinienes otrzymac jaka gwarancje!
--
Wacek

PostNapisane: 1 paź 2004, 10:56
przez GrzegorzSz
To, ze sa japan wcale nie oznacza ich dobrej jakosci, co wielu doswiadczylo. Japonczycy wiekszosc robia ze stali z importu, a najtansze produkty jedynie sa pakowane w Japonii, a robione w Chinach lub podobnych krajach. Takie info dal mi gosc, ktory prowadzi sprawy handlowe ze stala do krajow Azji.

Pierscienie GOETZE sa robione w Wielkiej Brytani. Sprawdzilem dokladniej i jedno jest pewne – nie produkuja ich do silnikow mazdy FS i KL.
http://www.elcome.ltd.uk/fmRings/index.asp

Moze pomyliles z paskami GATES, bo te faktycznie w wiekszosci pochodza z Polski.

PostNapisane: 1 paź 2004, 11:51
przez Waclaw_Szubert
Greyg napisał(a):Pierscienie GOETZE sa robione w Wielkiej Brytani. Sprawdzilem dokladniej i jedno jest pewne – nie produkuja ich do silnikow mazdy FS i KL.
http://www.elcome.ltd.uk/fmRings/index.asp

Wiec zostalem oszukany :( lub ten co przekazywal mi ta wiadomosc tez sie pomylil lub...
nie bede dochodzil sedna :)

Czyli nie przewiduja aby w tak mlodych silnikach polecialy pierscienie :)
pozdrawiam

P.S. Chiny czy Taiwan czy to bedzie dobre? Powinno byc wykonywane wg jakichs norm?
--
Wacek

PostNapisane: 2 paź 2004, 00:09
przez Jaksa
mtaranti napisał(a):Bokciu ja takie za 250 zł założyłem bo miały być" super, hiper.....hehehe" i co po przejechaniu 2-3 tys zaczął wcinać 1 litr oleju na 500 km.
dobre były co?
1 Przykład.
Waclaw_Szubert napisał(a):Dowiedzialem sie ze CTI to japonskie pierscienie jesli masz cene 250 to jest to bardzo dobra cena (wg mnie) a Goetz to polski produkt – JC faktycznie ich nie ma. (Info z JC Auto)
Ma za to swoje nr kat: O 43001.000JC za 200,00zl bez 0,01 zl
A CTI wystepuja pod nr: O 43001.000 za 349,01zl
Przynajmniej taki jest stan na dzien 01.10.2004r
A to wszystko to Korenski szit w ładnym opakowaniu.

PostNapisane: 2 paź 2004, 12:33
przez Tiber
A to wszystko to Korenski szit w ładnym opakowaniu


ktory wkladasz do japonskiego szmelca KF tez w pieknym opakowaniu <lol> <lol> :D

JOKE

PostNapisane: 2 paź 2004, 15:39
przez Bokciu
Tiber napisał(a):ktory wkladasz do japonskiego szmelca KF tez w pieknym opakowaniu

Dobre........hehe
A tak na marginesie ,odebrałeś juz swojego Xeda?

PostNapisane: 3 paź 2004, 13:20
przez Tiber
A tak na marginesie ,odebrałeś juz swojego Xeda?


prosze mnie nie draznic :D
Powinien byc ready na poniedzialek, ale ciagle nie mam tych [tiiit] tablic bo jakis smierdziel nie podpisal jeszcze dokumentow w US. <killer> Bede wiec probowal sie dogadac z warsztatem zeby potrzymali to auto u siebie. I tak wyjezdzam we wtorek z roboty na caly tydzien takze bespieczniej bedzie u nich bo bez tablic to go nawet nie ubezpiecze.

P.S. Niech ktos poleci jakis tani alarm. Najlepiej zeby sterowal zamkiem i szybami jesli to nie kosztuje pierdytylion zlotych. Patrzylem na Allegro, ale nie wiem jakie czujniki powinien miec zeby bylo ok, ile syren itd. I czy mozna bez znajomosci tego tematu zalozyc i podlaczyc to samemu???

PostNapisane: 3 paź 2004, 14:01
przez XsiX
Tiber napisał(a):P.S. Niech ktos poleci jakis tani alarm.

tradycyjnie polecam alarmy firmy CORADO
http://www.corado.com.pl/index.php?lang=pl
mam u siebie VERSUS P + radiopowiadamianie i jest naprawdę dobry

PostNapisane: 3 paź 2004, 17:44
przez Tiber
hmm ogladam tego versusa i z tego co widze to oprocz alarmu wszystko trzeba jeszcze dokupic. Czyli syrene, nie wiem czy sa w zestawie czujniki czy tez sie je dokupuje, pisze ze steruje zamkiem i szybami ale nie jestem pewien czy tez trzeba dokupic jakies moduly?? Widzialem tam jakies gotowe zestawy. Ale napisz Xsix jak skldales co dokupiles do golego versusa p. Jakie czujki itd.
Radiopowiadamianie sobie chyba daruje bo chyba kosztje z 300, a z kolejnym gadzetem w kabzie mi sie latac nie chce :) .
Pozdro

PostNapisane: 3 paź 2004, 19:26
przez XsiX
w sklepie na stronie możesz zamówić sobie wszysto co ci będzie potrzebne. Ja zamówilem alarm,
piloty wybrałem sobie typu "bumerang" do tego syrenka z własnym zasilaniem,
czujkik ultradźwiękowy oraz radiopowiadamianie. Domykania szyb nie kupowalem :|

PostNapisane: 12 paź 2004, 23:20
przez mtaranti
przypomniałem sobie nazwe tych pierścieni które załozyłem : GRAND czy GRANT coś w tym stylu jedno wielkie badziewie.

PostNapisane: 12 paź 2004, 23:41
przez Jaksa
Ori ori ori .......TYLKO :P

PostNapisane: 14 paź 2004, 18:21
przez Bokciu
Jaksa napisał(a):Ori ori ori .......TYLKO :P

No dobra,przekonałeś mnie do ORI.Pierscienie musza byc Ori to nie podlega dyskusji,ale co z pozostałymi częściami typu uszczelniacze,uszczelki itp.Gdzie trzeba zalozyć oryginała gdzie mozna zamiennik tak oczywiscie zeby bylo wszystko OK.Pewnie ćwiczyłeś to już nie raz.
Dzięki z góry i pozdrawiam

PostNapisane: 14 paź 2004, 19:31
przez Jaksa
Bokciu napisał(a):.Pewnie ćwiczyłeś to już nie raz.
Faktycznie ,parę sztuk juz zrobilismy w tym moje 2 GE i 1 GF. Oryginalne musisz miec pierscienie , uszczelkę głowicy , uszczelniacze na wałki rozrządu i wału korbowego ( jak są oczywiscie kiepskie ) dalej, uszczelkę pokrywy zaworow .... reszta w zamienniku czyli panewki korbowodowe ( nominalne ),uszczelniacze zaworowe uszczelkę kolektora ssącego + wydechowego ( przy naprawie głowicy ) zamienniki kupisz w Hipolu w Warszawie www.hipol.pl ori...022 633-91-89.

PostNapisane: 14 paź 2004, 20:14
przez Bokciu
Dzięki za odpowiedz.
Panewki też koniecznie?
Jaki jest przybliżony koszt takiej imprezy bo tez pwenie już ni eraz kasowałeś za taką usługę?
Poważnie robiłeś juz swoją GF?Przecież to młody samochóed z małym przebiegiem.No chyba ,że była to jakaś inna GF...
Pozdr.
Marcin