Strona 1 z 1

Jak sprawdzić stan paska rozrządu w cronosie 2.0 (FS)...?

PostNapisane: 28 sie 2004, 22:47
przez rafels
No właśnie czy trzeba ściągać pokrywę zaworów ???
Zrobiłem to inaczej: odkreciłem 4 sruby mocujące boczną osłone plastikową, ale zdjąć się jej nie dało – góra zachodzi pod pokrywę zaworów (co prawda "pomogłem" sobie śrubokrętem ale to nie tak ma być!).

Kuna głupie...

PostNapisane: 28 sie 2004, 23:20
przez Jaksa
No właśnie czy trzeba ściągać pokrywę zaworów
Tak....resztę już wiesz.

PostNapisane: 28 sie 2004, 23:27
przez rafels
No to chyba przyznasz mi rację, że to jeden z niewielu "bobków" w maździe :)

z własnego doświadczenia: Czy po zdjęciu pokrywy uszczelka będzie się jeszcze nadawała do ponownego założenia...?
Pewnie nie bardzo...

PostNapisane: 29 sie 2004, 09:47
przez Jaksa
Czy po zdjęciu pokrywy uszczelka będzie się jeszcze nadawała do ponownego założenia...?
Pewnie nie bardzo...
Wszystko zależy od niej ,w jakim jest stanie. W R4 pokrywa to moment roboty więc mozesz zawsze zdemontowac uszczelkę.

PostNapisane: 29 sie 2004, 10:26
przez Długi
Pomijając demontaż, to w jaki sposób ocenisz zużycie paska rozrządu????

PostNapisane: 29 sie 2004, 10:43
przez Jaksa
Pomijając demontaż, to w jaki sposób ocenisz zużycie paska rozrządu??
Na oko... :P ..dychę jeszcze zrobi..... <lol>

PostNapisane: 29 sie 2004, 11:24
przez rafels
Długi napisał(a):Pomijając demontaż, to w jaki sposób ocenisz zużycie paska rozrządu?


Wiadomo, że jest to niemożliwe oceniając "na oko", ale wszelkie niepokojące zjawiska, takie jak: pęknięcia, postrzępienia IMHO dadzą do myślenia i zapalą u użyszkodnika "Red Alarm" <lol>

PostNapisane: 29 sie 2004, 12:01
przez Długi
Widziałem wiele pasków które wyglądają super, mają nawet napisy, a zrywają się bo najważniejsze jest w środku :)

PostNapisane: 29 sie 2004, 12:34
przez Jaksa
Zasada jest prosta,jak nie wiesz ( nie masz dokumentacji ) w jakim stanie jest pasek to go wymień z rolkami i uszczelniaczami

PostNapisane: 29 sie 2004, 12:53
przez rafels
Do kompletu podajcie polecane przez Was marki pasków rozrządu, bo czytając różne opinie np. Gates nie bardzo się nadaje...

PostNapisane: 29 sie 2004, 13:22
przez Jaksa
Do kompletu podajcie polecane przez Was marki pasków rozrządu
Najlepiej oryginał ( 192 zł ) możesz tez zakupic zamiennik japonski róznica cenowa ok 70 zl .

PostNapisane: 29 sie 2004, 14:29
przez Długi
Do FS oryginał jakieś 150zł

PostNapisane: 29 sie 2004, 15:33
przez Jaksa
Do FS oryginał jakieś 150zł
Sławek,to chyba z upustem albo netto .W IM 190 ze dwa tyg. temu( może tylko dla mnie taka cena <killer> )

PostNapisane: 29 sie 2004, 15:49
przez Długi
Do FP kosztuje 192

PostNapisane: 29 sie 2004, 15:53
przez Jaksa
Do FP kosztuje 192
<lol> <glupek2> no tak masz rację...oj pomyliłem sie o parę złociszy......

PostNapisane: 30 sie 2004, 00:54
przez nightcomer
Długi napisał(a):zrywają się bo najważniejsze jest w środku :)
oczywiscie się zgadzam, ale mimo tego można zauważyć niektóre uszkodzenia. Np mój pasek lekko podśmiardywał od jakiegoś czasu spaloną gumą – co się okazało – zacierała sie jedna rolka.
Albo mozna obracajac silnikiem starać się obserwowac czy na krawędziach zębów nie pojawiają się głębokie pęknięcia. W moim trzeba w tym celu zdjać jedną oslonę.