po wymianie aparatu zaplonowego – kod bledu 3;

Witam,
moze ktos mi pomoze.
Zaczelo sie od awaryjnego zatrzymkania na A4 – zgasl silnik i przepalony bezpieczniki od zaplonu (IG KEY). Po zmostkowaniu bezpiecznika nie dalo sie juz auta odpalic. W warsztacie po demontazu aparatu zaplonowego stwierdzono spalenie cewki zaplonowej (faktycznie bylo czuc smrod spalenizny), Udalo mi sie w miare szybko kupic identyczny aparat (kompletny, tylko ze uzywany). Samochod odpalil, niestety pojawil sie nastepny problem:
na wolnych obrotach auto przerywa (od 1000 do 2000 obr/min), powyzej 2000obr/min zapala sie kontrolka check engine i jest w miare ok. Po zczytaniu okazalo sie ze kod bledu 3 oznacza usterke czujnika polozenia walka rozrzadu. I teraz moje pytanko: czy ten czujnik jest w module zaplnowym (tak mi powiedzieli w warsztacie), czy gdzies na silniku. I jak to sie ma do wymiany aparatu zaplonowego. Opcja przed ktora teraz stoje to kupno nowego aparatu, ale czy to rozwiaze problem??
Please, pomocy.
moze ktos mi pomoze.
Zaczelo sie od awaryjnego zatrzymkania na A4 – zgasl silnik i przepalony bezpieczniki od zaplonu (IG KEY). Po zmostkowaniu bezpiecznika nie dalo sie juz auta odpalic. W warsztacie po demontazu aparatu zaplonowego stwierdzono spalenie cewki zaplonowej (faktycznie bylo czuc smrod spalenizny), Udalo mi sie w miare szybko kupic identyczny aparat (kompletny, tylko ze uzywany). Samochod odpalil, niestety pojawil sie nastepny problem:
na wolnych obrotach auto przerywa (od 1000 do 2000 obr/min), powyzej 2000obr/min zapala sie kontrolka check engine i jest w miare ok. Po zczytaniu okazalo sie ze kod bledu 3 oznacza usterke czujnika polozenia walka rozrzadu. I teraz moje pytanko: czy ten czujnik jest w module zaplnowym (tak mi powiedzieli w warsztacie), czy gdzies na silniku. I jak to sie ma do wymiany aparatu zaplonowego. Opcja przed ktora teraz stoje to kupno nowego aparatu, ale czy to rozwiaze problem??
Please, pomocy.