Strona 1 z 2

Jak rozpoznać moc silnika?

PostNapisane: 20 sie 2007, 15:55
przez ml-rally
Witam. Mam w mazdzie silnik 2.0 i ostatnio dowiedziałem się że te silniki posiadały różne moce. I takie moje pytanko jak to rozpoznać? Od razu mówie że nie wiem który jest rok tego silnika ;)

pzdr

PostNapisane: 20 sie 2007, 18:14
przez Emiel
polecam na hamownię się udać :D

PostNapisane: 20 sie 2007, 18:37
przez lucas_ka
W ge posiadały tylko 115 km, silniki 1.8 rózniły sie mocą.

PostNapisane: 20 sie 2007, 18:41
przez nemi
ml-rally napisał(a):Mam w mazdzie silnik 2.0 i ostatnio dowiedziałem się że te silniki posiadały różne moce.

To jakieś złe źródło było :P. W GF owszem, ale nie w GE.


ml-rally napisał(a):I takie moje pytanko jak to rozpoznać?

Na szczęście nie musisz się trudzić. Fabrycznie było 115 KM, a ile z tego pozostało może powiedzieć tylko hamownia.

Pozdrawiam,
nemi

PostNapisane: 20 sie 2007, 20:21
przez ml-rally
no w sumie żródło to książka bodajże z Basha z nr świec ;) Koleś w sklepie mi powiedział że te silniki mają różną moc...to teraz widać jakich mamy sprzedawców w sklepach specjalizujacych się w japońskich autach ;) w każdym razie dzięki za info :) pozdrawiam

PostNapisane: 21 sie 2007, 01:09
przez Bartek1986
i miał racje bo silnik FS czyli 2.0 16V miał albo 115 km albo 136 tylko ,że w GE występował tylko 115 a w GF 136 – z tym , że ten z tego co wiem był na mechanice, a nie hydraulice :)

PostNapisane: 21 sie 2007, 01:27
przez Riki
Bartek1986 napisał(a):GF 136 – z tym , że ten z tego co wiem był na mechanice


Dokładnie tak :)

PostNapisane: 21 sie 2007, 02:42
przez ml-rally
no tylko on znalazł w sumie 3 rodzaje tych silników ale nie ważne ;)

to już teraz wszystko wiem. Wielkie dzięki za wytłumaczenie tematu.

pzdr

PostNapisane: 20 paź 2008, 19:15
przez waskii87
To i ja cos powiem bylem w sobote swoia madzia na hamowni i wykazalo 124 km.

PostNapisane: 20 paź 2008, 20:22
przez pawelMX6
To albo nad wyraz zdrowe 115PS albo odrobinę schorowane 136PS :P A propos – wrzuć wykres do stosownego tematu.

PostNapisane: 21 paź 2008, 00:02
przez Speed
Panowie a japosnki FS ? 160 koni ? :D czy 170 bo juz niepamietam za dobrze :P

PostNapisane: 21 paź 2008, 08:44
przez pawelMX6
FS-ZE 170PS przy 6800.

Tak wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 21 paź 2008, 12:27
przez klub3
Błednie podane są parametry silnika w katalogach filtrona i sprzedawcy sprzedają niewłaściwe filtry oleju. Muszą dobierać te filtry z pozycji, gdzie silnik ma 115 PS ( jest w katalogu oddzielna pozycja dla FS o wyższej mocy – nie pamiętam ile dokładnie ale chyba 150 PS)

PostNapisane: 21 paź 2008, 12:40
przez Grzyby
klub3 napisał(a):Błednie podane są parametry silnika w katalogach filtrona i sprzedawcy sprzedają niewłaściwe filtry oleju

Pomijam fakt, że oryginalny filtr do FSa w ASO jest tańszy od Filtrona :)

PostNapisane: 21 paź 2008, 12:57
przez arabek
pawelMX6 napisał(a):FS-ZE 170PS przy 6800.

Tak wygląda:
wygląda pięknie :D ja mam 115 kucy i szczerze napisze robiłem przejażdżkę Radom – Warszawa i albo reszta samochodów nie daje rady albo kierowcy do bani bo na setkę jeden odważny się znalazł nową Hondą i mnie łyknął choć nie bez problemów :D a te 170PS chyba bym się "posikał" od razu swap do głowy przychodzi

PostNapisane: 21 paź 2008, 13:16
przez Grzyby
arabek napisał(a):te 170PS chyba bym się "posikał" od razu swap do głowy przychodzi

niewykonalny do GE (pomijam fakt zerowej dostępności tego silnika)
W GF prędzej.

PostNapisane: 21 paź 2008, 13:23
przez zezi
Bartek1986 napisał(a):i miał racje bo silnik FS czyli 2.0 16V miał albo 115 km albo 136 tylko ,że w GE występował tylko 115 a w GF 136 – z tym , że ten z tego co wiem był na mechanice, a nie hydraulice :)


mam GLE FS 2.0i 16V – 136 KM i mam hydraulike, ale to GLE moze to roznica

PostNapisane: 21 paź 2008, 13:32
przez arabek
Grzyby napisał(a):niewykonalny do GE (pomijam fakt zerowej dostępności tego silnika)
W GF prędzej.

pewnie tak jest ale za te kasę co by trzeba władować wolał bym zmienić furmankę :]

PostNapisane: 21 paź 2008, 13:41
przez Grzyby
zezi napisał(a):mam GLE FS 2.0i 16V – 136 KM i mam hydraulike, ale to GLE moze to roznica

kto Ci powiedział że masz 136KM? Sprzedający? Czy byłeś na hamowni?

PostNapisane: 21 paź 2008, 14:15
przez pawelMX6
arabek napisał(a):a te 170PS chyba bym się "posikał" od razu swap do głowy przychodzi

Tylko raz widziałem ten silnik na ebay'u, przez rok czasu jak posiadam MX-6 ;) Poza tym tak jak napisał Grzyby – niewykonalne. Przerabiane przez posiadaczy MX'a w USA.

zezi napisał(a):mam GLE FS 2.0i 16V – 136 KM i mam hydraulike, ale to GLE moze to roznica

Był w ogóle taki silnik w GE montowany?