Strona 1 z 1
wymiana pierscieni – nominalne czy pod szlif

Napisane:
14 cze 2007, 16:00
przez bodo
Hej,
wiem ze jest to glupie pytanie i wszystko zalezy ale sytuacje mam taka a nie inna i prawdopodobnie bede musial kupic z gory. Dlatego chcialem sie zapytac o doswiadczenia z benzyniakami, czy zuzywaja sie tylko pierscienie, czy czesto konieczne jest tez szlifowanie cylindrow?
Objawy mam standardowe: dymi na bialo/szaro z rana, po rozgrzaniu – nic a nic, no i ciagnie olej 1L/500km)
Da sie cos z tego wywrozyc cos sensownego, jakies procenty? ;–)
Pozdrawiam,
Bogdan

Napisane:
14 cze 2007, 16:24
przez buba74
bodo napisał(a):dymi na bialo/szaro
Możliwe, że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona. Spala wodę i olej. Czy silnik się przegrzewa??
bodo napisał(a):ciagnie olej
Wymiana pierścieni i najprawdopodobniej wymiana uszczelniaczy zaworów. Szlifowanie cylindrów nie wskazane. Bloki mazdy bardzo mało się zużywają. Szlifowanie może je uszkodzić....

Napisane:
14 cze 2007, 16:42
przez bodo
Dzieki Buba! Wlasnie o cus takiego mi chodzilo.
Poza moim laickim spojrzeniem na czujnik temperatury wody ktory wznosi sie zawsze do tego samego, ladnego poziomu (troche przed polowa), trudno mi cokolwiek innego powiedziec. generalnie powiedzialbym ze wszystko chodzi jak w zegareczku, gdyby nie fakt ze zre ten olej i kopci :–)
Dzieki jeszcze raz.
Pozdrawiam,
B.

Napisane:
14 cze 2007, 21:45
przez sds12
moje pytanie dotyczy wskaźnika temp.
u mnie wskazówka tak za połową zazwyczaj się ustawia mniej więciej na godzinie pierwszej
czy tak ma być?
jak to uwas wygląda?

Napisane:
14 cze 2007, 22:00
przez Rekin
sds12 napisał(a):moje pytanie dotyczy wskaźnika temp.
u mnie wskazówka tak za połową zazwyczaj się ustawia mniej więciej na godzinie pierwszej
czy tak ma być?
jak to uwas wygląda?
Tak dokładnie wskażnik masz prawidłowo położony na godzinie 1-wszej

u mnie tak samo ...

Napisane:
14 cze 2007, 22:34
przez sds12
ufff to kamień spadł miz serca bo jakoś tak kilka postów już mi się przewineło że niby to wskazówka powinna stać przed połową...