Wymiana zaworka pompy olejowej – fotorelacja (626 GE FS)

Postprzez Bo_Lo » 5 sty 2013, 11:43

pytałem ale na razie brak odp. :),a widze ze w tym dziale ten temat byl najliczniej poruszany.w dziale BJ raczej o spalaniu tdvi sie pisze ;)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez szumki44 » 5 sty 2013, 13:03

w 1.5 bj pomogla wymiana oleju na pelen syntetyk :) i odpowietrzenie popychaczy :) bynajmniej w moim przypadku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Bo_Lo » 5 sty 2013, 14:27

Nie no u mnie tragedi nie ma,tylko rano jak zimniej to chwile poklekocze,ale ponoc to norma.ja jezdze na syntetyku i szczerze to przez pierwsze 2 – 3 tys po zmianie (valvoline max life)byla cisza nawet rano.a co tam odpowietrzac,przeciez tam nie ma hla.tam jest regulacja plytkowa.

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez szumki44 » 6 sty 2013, 03:31

popychacze hydrauliczne :) 4000rpm przez 4min :P i sa odpowietrzone :D a co do klekotania to po wymianie klekocze jak olej zejdzie do min 60 % ;) wiec dolewasz i cisza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 6 sty 2013, 11:23

To o odpowietrzaniu to masz z pewnego źródła? Myślę, że to się samo odpowietrza zaraz po odpaleniu auta.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 6 sty 2013, 14:02

tutaj zrodeklo nie bede zasmiecac forum :d kopiowaniem tekstu

http://www.zssplus.pl/transport/budowa/ ... acze09.htm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 6 sty 2013, 23:48

patrzę i patrzę i znów sprzedawca obówia <lol>
szumki44 napisał(a):popychacze hydrauliczne 4000rpm przez 4min i sa odpowietrzone a co do klekotania to po wymianie klekocze jak olej zejdzie do min 60 % wiec dolewasz i cisza

I tak za każdym razem chcesz robić? Bezsens poprostu.
kamilspider napisał(a):To o odpowietrzaniu to masz z pewnego źródła? Myślę, że to się samo odpowietrza zaraz po odpaleniu auta.

Dokładnie tak, HLA masz napełnione olejem wystarczy im tylko odpowiednie ciśnienie oleju.
szumki44 napisał(a):tutaj zrodeklo nie bede zasmiecac forum :d kopiowaniem tekstu

http://www.zssplus.pl/transport/budowa/ ... acze09.htm


Jak zdązyłeś zobaczyć podane masz w linku odpowietrzanie HLA po montażu, nie po normalnej pracy silnika!
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez luk-kk » 28 lut 2013, 18:41

No i mam zaworek wymieniony przy przebiegu prawie 300 tys. Powiem tak jestem w SZOKU jak duża jest poprawa po wymianie, aż żałuję że nie nagrałem silnika przed wymianą i po. Przed wymianą popychacze zagłuszały resztę, a teraz dopóki praktycznie nie przyłożę ucha do pokrywy to ich nie słychać <jupi>, najgłośniejszy teraz jest pasek od alternatora, na światłach można zapomnieć że jest silnik uruchomiony :D.
Żeby być uczciwym to dodam że razem z zaworkiem została zrobiona płukanka Amsoila, olej wymieniony na elfa 10w40 competition sti i filtr oleju na ori. Także polecam wymianę zaworka, nawet jak mechanicy będą marudzić że to nic nie da (jak w moim przypadku). Warto.
Ostatnio edytowano 3 mar 2013, 02:05 przez luk-kk, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Postprzez szumki44 » 1 mar 2013, 11:21

Przed wymiana to doslownie jest jak bys mial 4 malpki i dal im 8 Mloteczkow;p i tak stukaly... Po wymianie zaworka 0 :D tylko paski i inne elementy ruchome slyuchac:) . Wymien paski na nowe wszystkie klonowe a zobaczysz ze zapomnisz o wlaczonym silniku :P hahaha 0 cisza na maxa ja sadzilem ze pompa wspomagania padla a tu tylko pasek ocieral wiec kup czym predzej :)


Tylko szkoda ze zawory dostaly i tak po pupie bo by bylo ich wogole nie slychac :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez waldek.kom » 3 maja 2013, 12:33

Witam też mam problem z tym klekotaniem, znalzałem takie coś:

http://www.forte-nwe.pl/zastosowanie/silnik

Kiedyś czytałem na forum o tych preparatach, ale jakoś wątek mi zgnoił:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez noxes » 3 maja 2013, 13:31

Nawet nie próbuj wlewać tego do silnika. Wymieniasz zaworek i jeździsz. Wszelkiego typu płukanki tylko szkodzą silnikowi.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 4 maja 2013, 12:20

Nie pomaga i nie dziala :D testowane na xedosie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez waldek.kom » 5 maja 2013, 09:14

Poważnie ten preparat nic nie działa a już chciałem go kupować a może coś na wyciszenie hydrauliki, ale sprawdzone
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez noxes » 5 maja 2013, 09:20

zaworek kosztuje 60zł, czy jest sens kombinować? Osobiście nie znam magicznych specyfików które pomagałyby zamiast wymiany części.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez waldek.kom » 5 maja 2013, 11:35

stary temat zaworka to już przerabiałem nawet dwa razy i zamiennik z inter cars a ostatnio orginał z ASO, do tego olej mobi 10w40 najlepiej by było wymienić szklanki ale orginał to oko 200 zł za sztuke :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez noxes » 5 maja 2013, 21:35

tak bardzo grają? Mierzyłeś ciśnienie w magistrali?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez waldek.kom » 5 maja 2013, 21:56

jeszcze nie ale jak by przyszło robić głowice tokoszty bedą obłedne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez noxes » 5 maja 2013, 23:05

Kupisz drugą oddasz do regeneracji i wyjdzie około 1.000PLN to nie 16x200PLN
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez damiano1 » 17 cze 2013, 21:40

witam dzis glownie za wasza namowa wymienilem ten nieszczesny zaworek i musze powiedziec ze jestem bardzo rozczarowany..wszyscy pisali ze nie klekocze ze jest cisza a u mnie jak klekotal tak klekocze..nie wiem moze jak pojezdze troche bedzie jakis rezultat ,bo narazie zadnej poprawy :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2012, 23:35
Posty: 49
Skąd: Szczytno
Auto: Mazda626GF 2.0 1998 Ben-Lpg

Postprzez asterf » 17 lip 2013, 13:52

jak zaczęło się u was to stukanie, jakaś dłuższa trasa czy coś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6