Strona 1 z 1
mazda nie pali, jaka przyczyna?

Napisane:
16 maja 2007, 00:48
przez Gość
Witam , jestem świeżak na forum więc nie będę truł pupy tylko przejdę do rzeczy.
Mianowicie wczoraj jadąc moją mazdka w pewnym momencie mi zgasła i nie chce już w ogóle palic. Myslalem na poczatku ze to pompa paliwe – nie , filtr -nie , rozrzad – nie. swiece – nie... Sa bardzo dziwne objawy bo samochod kreci , iskra jest , paliwo podaje a nie pali.Na swiecach pojawil sie olej! sprobowalem dzisiaj testu kodów diodowych i wyszedl mi nr 28 ( w opise który znalazłem wychodzi Elektrozawór podciśnienia w EGR )
Czy ktos spotkal sie juz z czyms podobnym i wie jak temu zaradzic?
z gory dzieki za pomoc
Filip

Napisane:
16 maja 2007, 07:39
przez nemi
Ja się spotkałem u siebie – też miałem iskrę na świecach, ale niestety na tyle słabą, że silnik nie pracował. Musiałem wymienić aparat zapłonowy, ale nie zaryzykuję stwierdzenia, że u Ciebie jest to samo...

Napisane:
16 maja 2007, 10:32
przez Gość
u mnie iskra jest na wszystkich swiecach i wydaje mi sie ze dosyc mocna, poza tym samochod zgasl mi nagle podczas jazdy, nie wiem...

Napisane:
16 maja 2007, 10:56
przez nemi
Dokładnie jak u mnie... Zmniejsz maksymalnie iskrę na świecach i zobacz czy chociaż zagada. Jeśli nie, to może zapchał się katalizator (nie sądzę...).

Napisane:
16 maja 2007, 16:21
przez Gość
jak zmniejszyc ta iskre?

Napisane:
16 maja 2007, 16:53
przez Marcin
A jak mi ostatnio zgasla i nie chciala odpalac/kiepsko odpalala to okazalo sie ze spadl mi wąż z trójnika LPG i uciekla cala woda...
Sprawdz stan płynu-może,może


Napisane:
16 maja 2007, 17:06
przez BIGer
masz immo?

Napisane:
16 maja 2007, 17:58
przez Marcin
BIGer napisał(a):masz immo?
tez dobre pytanie...
szczegolnie po tym jak
kinkiiemu w Koninie wlasnie tak sie stalo
he,he jego efka chyba z godzine byla chora jak
GRU zle odblokowal mu immo

Napisane:
16 maja 2007, 18:45
przez nor
Możliwe, że fakycznie winien jest zawor EGR mi w służbowym też wadliwie działał i samochodu nie można było odpalić. Z tym że po jakiś 15 – 20 min odpalał. Po wymianie zaworu i zmianie softu problem zniknął i już się nie pojawił.

Napisane:
17 maja 2007, 00:40
przez Gość
Mam immo , tylko gaszony ręcznie koło lewarka zmiany biegów.Nie wiem czy to będzie jego wina, bo jak go nie zgasze to w ogole nie kreci...Problem z tym EGR-em jest taki że nie mogę go zlokalizować.Probowałem go szukać za blokiem silnika ale żadne kable tam nawet nie dochodzą.Oj nie będzie ze mnie mechanika, nie będzie...
Jak sprawdzić ten EGR , ewentualnie wymienic?
A gdyby to rzeczywiscie był immo to jak go mogę odłączyć?
Jak macie jakis sprawdzony zakład w Skawinie , Krakowie i okolicach , gdzie znają sie na rzeczy i nie liczą jak za woły to proszę o kontakt.
pozdrawiam

Napisane:
17 maja 2007, 17:55
przez Maciek626
yyyyy olej na świecach

– to chyba pierścionki sie kończą (przepszczają olej). czy nie mam racji

.moze brak kompresji...?

Napisane:
17 maja 2007, 18:02
przez Grzyby
Phelippo napisał(a):Jak sprawdzić ten EGR , ewentualnie wymienic?
Porek napisał(a):Spróbuj też użyć opcji 'Szukaj' ..... znajdziesz ...... odpowiedzi


Napisane:
17 maja 2007, 19:23
przez tadziol
Maciek626 napisał(a):yyyyy olej na świecach – to chyba pierścionki sie kończą (przepszczają olej). czy nie mam racji .moze brak kompresji...?
na pewno masz,zwłaszcza,że
Phelippo napisał(a):wczoraj jadąc moją mazdka w pewnym momencie mi zgasła i nie chce już w ogóle palic.