Strona 1 z 1

Działanie przepływomierza

PostNapisane: 7 lip 2004, 13:14
przez hubal
witam
mam pytanko co do przepływomierza bo moja mazda GE 93r z LPG cosik szwankuje <killer> a mianowicie jak jest zimna i przygazuje (na paliwie) to nie wchodzi na obroty dławi się i dusi jak by coś ją przymulało na gazie tego problemu nie ma chodzi normalnie, następnie jak jade i silnik jest już nagrzany przełącze na paliwo to autko jedzie ale mocy swojej nie uzyskując bardzo długo sie zbiera oglądając wizualnie przepływomierz jest ok kratka cała i druciki całe jakby nie były wogle ruszone, ale wyłączając wtyczki z przepływki nie ma żadnej różnicy w pracy silnika i teraz nie wiem czy to wina przepływki komputera czy coś jeszcze. Będę wdzięczny za pomoc i porady :| bo już nie wiem co robić

PostNapisane: 9 lip 2004, 19:34
przez fachura
WITAM na bank masz walnięty przepływomierz żarnik który mieży objetość powietrza zasysanego jest uszkodzony to coś co znajduje się tam gdzie przepływa przez to powietrze zasysane przypatrz się temu uważnie to zobaczysz weź lupe o naprawie tego to lepiej zapomnij szukaj coś z uzywańca.Pozdrawiam FACHURA.

PostNapisane: 10 lip 2004, 15:06
przez olek
no i tak :| , a podobno mazdy nie kichają częściej niz inne samochody, a tak pozatym jaką masz instalkę hubal ?

PostNapisane: 14 lip 2004, 15:07
przez hubal
witam sorry że długo nie odpisywałem ale sami wiecie urlop ale w czym żecz rozebrałem cały przepływomierz te druciki na żarniku są ok nie ma żadnej przerwy czy może być uszkodzony sam żarnik? i czy to powinno być widać????

PostNapisane: 14 lip 2004, 18:48
przez LoB
w czym RZecz

PostNapisane: 14 lip 2004, 19:04
przez hubal
rzecz ok niech ci będzie postaram sie nie robić byków ale myślałem że coś wiesz na ten temat sprawdzam twoje posty i wytkne ci ywoje błędy

PostNapisane: 14 lip 2004, 20:27
przez GrzegorzSz
Moze zanim zaczniesz kombinowac z wymiana, sprawdz dokladnie inne elementy – przede wszystki jakie kody bledow wywala. Znaczenie ma tez instalacja LPG, rocznik auta, itp. a tego w opisie nie podales.

PostNapisane: 14 lip 2004, 20:32
przez hubal
chodzi o sprawdzenie na kompie? czy można inaczej sprawdzić?

PostNapisane: 14 lip 2004, 20:35
przez GrzegorzSz
Stary – nie rob jaj tylko czytaj wyraznie. Jak mozna Ci pomoc, skoro nawet nie podales dobrze jaki model masz. Wiekszosc ma 626 ( ja nie :D ), a co dalej.

PostNapisane: 14 lip 2004, 21:11
przez hubal
mam 626 GE 2,0 silnik 93r wejdz prosze sprawdz jestem w liście sympatyków i tam są zdjęcia łącznie z komorą silnika

PostNapisane: 14 lip 2004, 21:14
przez GrzegorzSz
Ok, zerkne – ale dolacz to do opisu, bo zapewne wielu tak jak ja korzysta glownie z linku do forum.

PostNapisane: 14 lip 2004, 21:17
przez GrzegorzSz
hmm, o ile sie nie myle, to nie jest przeplywka B577. Jesli tak jest, to koszt wymiany w razie czego tylko okolo 200zl. Odczyt kodow masz opisany na stonie – tylko wykonac.

PostNapisane: 14 lip 2004, 21:21
przez hubal
to jest B577 TRZYMAM GO W RĘCE

PostNapisane: 14 lip 2004, 21:24
przez GrzegorzSz
ujj, wspolczuje jesli jest walniety, a tak zapewne jest. Mi sie ostatnio wszystkie zrodla w tym temacie oproznily w niemczech. Po otwarciu granic masowy wykup czesci poszedl.

PostNapisane: 14 lip 2004, 22:18
przez olek
czy ten typ przeplywomierza mają mazdy GE 626 1.8 FP '96 ?
(B577 ?)

PostNapisane: 14 lip 2004, 22:40
przez hubal
nie wiem ale to idzie sprawdzić

PostNapisane: 14 lip 2004, 23:18
przez newbie
Anemometr B577 miały wszystkie rzędowe GE z manualnymi transmisjami niezależnie od kraju pochodzenia oraz europejskie "speki" z ATX.

PostNapisane: 15 lip 2004, 00:44
przez hubal
@-tech odezwij sie mailem albo po gg

PostNapisane: 15 lip 2004, 02:06
przez GrzegorzSz
@-tech napisał(a):Anemometr B577 miały wszystkie rzędowe GE z manualnymi transmisjami niezależnie od kraju pochodzenia oraz europejskie "speki" z ATX.


No tez tak myslalem, ale przypadek Probe 2.0 MTX, ktore robilem calkiem mnie zbil z tropu, az szukalem czy to nie przerobka z automatu. Kiedys chyba cos wspominalem na forum. Ale to jeden tylko taki wynalazek. :D

PostNapisane: 15 lip 2004, 21:04
przez hubal
Mam pytanie co do przepływomierz mam Mazdę 626 GE 1993r 2,0 i od kiedy założyłem instalacje gazową to trafiło mi przepływkę tzn nigdy nie strzelił mi i wizualny wygląd przepływki jest dobry co się stało nie mam pojęcia. Rozebrałem cały przepływomierz a nawet mam go w ręce i w czym problem a mianowicie w środku jest cały ten żarnik (tulejka) a w nim wychodzi coś jak by opornik (okrągły) zakończony blaszką obok niego są dwa druciki i one są całe i te dwa druciki schodzą się do innej blaszki wygląda to tak jakby ta blaszka z drucikami miała by być złączona z blaszką od opornika (właściwie to one były styknięte ze sobą ale nie na stałe) jak to powinno wyglądać proszę o poradę. Przepływka ma symbol B577 no i próbuję ją reanimować bo koszt nowej to nieporozumienie i dlatego proszę o pomoc.

Pozdrawiam (moje gg 4504207)