Strona 1 z 1

ładowanie-problem

PostNapisane: 12 lut 2007, 02:56
przez rafaolo
czy ktoś wie gdzie przyczyna? do 2.2obrotów jest ok powyżej zapalają się kontrolki (jak na zdjęciu) pasek naciągałem i nie wiem czy kończą się szczotki czy gdzie indziej jest przyczyna :| pierwszy raz z czymś takim się spotkałem :( dzięki za pomoc :D :D
http://img170.imageshack.us/my.php?image=mazdaon7.jpg

PostNapisane: 12 lut 2007, 11:14
przez xANDy
Nic z tego nie wynika...
Napisz model auta, rocznik, typ silnika... :|

PostNapisane: 12 lut 2007, 14:49
przez rafaolo
626 93r silnik 1.8

PostNapisane: 12 lut 2007, 14:57
przez Grzyby
rafaolo, model i silnik wpisujemy w drugiej linii tematu.

Zapraszam do dokładnej lektury http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=4304 i poprawienie tematu.

Masz najprawdopodobniej uszkodzony alternator. Bez elektryka raczej się nie obejdzie.

PostNapisane: 12 lut 2007, 23:59
przez Redoo
ja bym stawiał na legulator napiecia szczotki raczej nie bo by swieciło cały czas moj tata tak miał w Previ tesh tak siem działo a puzniej szlag trafił uzwojenie!!!!

PostNapisane: 13 lut 2007, 16:52
przez rafaolo
patrzyłem miernikiem i na wysokich obrotach jest ładowanie ponad 17v. czyli dioda czy regulator?

PostNapisane: 13 lut 2007, 18:01
przez Grzyby
regulator

PostNapisane: 13 lut 2007, 23:26
przez xANDy
rafaolo napisał(a):na wysokich obrotach jest ładowanie ponad 17v
Regulator padł na pewno, diody powinny być jeszcze "żywe", na pewno akumulator mógł dostać i większość elektroniki (ona ma "wyporność" najczęściej 16V). Im dłużej tak jeździsz tym większe niebezpieczeństwo sukcesywnych zniszczeń.

PostNapisane: 14 lut 2007, 00:14
przez GIXXER
ja mialem podobny objaw w 323f BG palily mi sie dokladnie tak jak tobie 2 kontrolki i okzalo sie ze byl to regulator napiecia kosztowalo mnie to 140zl plus robocizna :D

PostNapisane: 14 lut 2007, 00:25
przez rafaolo
a eraz ciekawostka :| skończył się gaz i pojeździłem na benzynce i kontrolki się już nie palą ,na gazie też przesteły świecić, tak jakby przeszło? jutro sprawdze miernikiem

PostNapisane: 15 lut 2007, 13:55
przez rafaolo
ładowanie po sprawdzeniu 14.1 ,i w czym przyczyna że było źle a jest dobrze?samonaprawa jakaś wystąpiła

PostNapisane: 18 lut 2007, 14:03
przez Bobo
Padł pewnie regulator napięcia 17V to za wysokie napięcie powinno być w granicach 13,6 -14,5V
pozdrawiam!!!

PostNapisane: 18 lut 2007, 23:51
przez alf28
rafaolo napisał(a):ładowanie po sprawdzeniu 14.1 ,i w czym przyczyna że było źle a jest dobrze?samonaprawa jakaś wystąpiła
czołowe miejsca w bezawaryjności zobowiązują <lol>