Podłączenie przewodów do zaworu EGR

Witajcie,
Po wizycie w warsztacie, na który się śmiertelnie obraziłem i już tam nie wrócę, zaczęła się palić kontrolka check engine. Sprawdziłem jakie błędy zgłasza komputer i pojawił się błąd nr 16 czyli właśnie EGR. Odnalazłem zawór i zobaczyłem że nie dochodzą do niego żadne przewody, a wyczytałem w necie że włącza i wyłącza go podciśnienie.
Wygląda na to że po ostatniej naprawie mechanik czegoś nie podłączył do zaworu EGR. Czy możecie mi napisać czy faktycznie powinno tam być doprowadzone podciśnienie, a jeśli tak to z jakiego punktu? Moja wiedza na temat silników jest dość ogólna, więc wybaczcie jeśli problem jest oczywisty.
Pozdrawiam, Arek
Po wizycie w warsztacie, na który się śmiertelnie obraziłem i już tam nie wrócę, zaczęła się palić kontrolka check engine. Sprawdziłem jakie błędy zgłasza komputer i pojawił się błąd nr 16 czyli właśnie EGR. Odnalazłem zawór i zobaczyłem że nie dochodzą do niego żadne przewody, a wyczytałem w necie że włącza i wyłącza go podciśnienie.
Wygląda na to że po ostatniej naprawie mechanik czegoś nie podłączył do zaworu EGR. Czy możecie mi napisać czy faktycznie powinno tam być doprowadzone podciśnienie, a jeśli tak to z jakiego punktu? Moja wiedza na temat silników jest dość ogólna, więc wybaczcie jeśli problem jest oczywisty.
Pozdrawiam, Arek