Problem tak jak w temacie a mianowicie po wymianie plynu chlodzacego silnik zwariowal obroty pływaja na biegu jałowym ale ale podczas obciazenia silnika osprzetem elektryczny w pelnej opcjii czyli doslownie wszystko lecz gdy wylaczymy czesc urzadzen sprawa znika i wszystko jest ok czyli wlaczone swiatla mijania, nawiew na 2, ogrzewanie tylnej szyby ale gdy dojdzie stopniowo reszta wraz z wzrostem zalanczanych urzadzen obroty co raz bardziej faluja zas na gazie jest bardzo odczuwalne bo na benzyce troszke mniej pozatym wczasie jazdy jest wszystko wporzadku. Dotej pory co zrobilem to : odpowietrzenie ukladu sposobem GOFNETA, czyszczenie silniczka krokowego, sprawdzenie blendow za pomaca sygnalo swietlnych(nie wykazalo zadnych blendow) nieco podnioslem obroty biegu jalowego w trybie serwisowym czyli wlaczenie trybu serw.– regulacja – wylaczenie trybu jesli tyczy sie odpowietrzania to odkrecenie korka wlewu plynu do chlodnicy- czekanie na wlaczenie sie wntylatora- dolanie plynu- ponowne czekanie na wlaczenie wentylatora -wylaczenie silnika- uzupelnienie plynu efekt – zaden
Opisuje jak to robilem bo moze zrobilem cos zle a jesli tak to prosze o korekte
Do tego wszystkiego zauwazyłem ze podczas tego falowania gdy zdejmie sie zaslepka z kolektora ssacego w miesu gdzie podlaczany jest tempomat falowanie ustaje lecz nie do konca i silnik dostaje wibracji a i podczas odpowietrzania wentylator nie wlacza sie gdy mamy wlaczene ogrzewania na maxa czekalem 2h i nic dopiero gdy wylaczylem nawieiw wlaczyl sie wentylator.
Przed wymiana plynu bylo wszystko ok.
Jesli ktos ma poimysl jak zlikwidowac ta usterke prosze o pomoc bo przegladajac posty w tym temacie nie znalazlem odpowiedz
Soul of Motion ...791 791 600...