Strona 1 z 4
Nie pali na wszystkie cylindry – 626 GE

Napisane:
31 sie 2006, 09:16
przez miazga
Witam,
Ostatnio jak samochod postoi dluzszy czas (dzien lub dwa) na deszczu (spora wilgotnosc) to po odpaleniu nie pala wszystkie gary. silnik pracuje jak by mial z 5 litrow pojemnosci. Po nabraniu temperatury problem znika, ale nie calkiem....przy nizszych obrotach podczas przyspieszania pojawia sie znowu az do momentu osiagniecia (okolo) 3 tys obr/min....na luzie wszystko gra.
Mam nadzieje ze to kable lub swiece, jezeli cos innego to prosze mnie oswiecic, az sie boje.
PS. Puki co zdarzylo sie to raptem dwa razy....

Ostatnio przenioslem sie do Torunia (nowa praca) i mam pytanko gdzie w tym spoko
miescie mozna znalezc jeszcze bardziej spoko mechaniora co ma pojecie o mazdach.
Pozdro
Marcin

Napisane:
31 sie 2006, 11:36
przez maku
mialem podobny problem, auto nie pracowala na wszystkich garach. Okazalo sie ze to kable WN bo podobno to nie jest najtrwalszy element madzi. Spokojna glowa


Napisane:
31 sie 2006, 20:32
przez Grzyby
miazga napisał(a):Ostatnio przenioslem sie do Torunia (nowa praca) i mam pytanko gdzie w tym spoko
miescie mozna znalezc jeszcze bardziej spoko mechaniora co ma pojecie o mazdach.
jest taki specjalny temat o serwisach.....

Napisane:
1 wrz 2006, 00:00
przez mayer
kable na 99%

Napisane:
1 wrz 2006, 22:02
przez waldii
mayer napisał(a):kable na 99%
kable na 100%


Napisane:
3 wrz 2006, 22:28
przez m 626
Kable WN na 150%. Wymieniałem 5 razy. Nigdy nie przeżyły okresu gwarancji (zachowaj paragon).

Napisane:
4 wrz 2006, 00:27
przez Grzyby
m 626 napisał(a):Wymieniałem 5 razy. Nigdy nie przeżyły okresu gwarancji (zachowaj paragon).
Zależy co kupiłeś .....

Napisane:
6 wrz 2006, 14:16
przez arekzgorek
Grzyby napisał(a):Zależy co kupiłeś .....
tzn? Kupiłem SAGI w serwisie, bo samochód przerywał, potem było oki i znowu przerywa. Tylko na LPG. Możliwe ze kable padły po 10 tys km?

Napisane:
14 wrz 2006, 13:07
przez arekzgorek
No to sam sobie odpowiem. Może komuś się przyda. Kable są oki, tylko podobno zajeb....te platynowe świece NGK są na 90 tyś a nie wytrzymały 20 tyś i kupiłem jakieś zwykłe NGK, zrobiłem 500 km i na razie jest oki. Więc naprawa była banalna, tylko nikt na to nie wpadł, dopiero AZ Auto mi powiedziało, że platynowe wychodzą z użycia.
Re: Nie pali na wszystkie gary po odpaleniu....

Napisane:
15 wrz 2006, 12:50
przez jesus
miazga napisał(a):Ostatnio przenioslem sie do Torunia (nowa praca) i mam pytanko gdzie w tym spoko
miescie mozna znalezc jeszcze bardziej spoko mechaniora co ma pojecie o mazdach.
Pozdro
Marcin
Hmm niech pomyśle najbliżej torunia to tylko JAKSA raczej. Jest spoko mechanior, jest najbliżej torunia, i ma pojęcie o mazdach.
nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
5 sie 2010, 12:02
przez Speed
Mam już od dłuższego czasu problem żeby odpalił na wszystkie gary , obojętnie czy jest ciepły czy zimny , zostalo juz wymienione filtr paliwa , kable wymienione , swiecie tez , regulator paliwa , podmieniony aparat. Ogolnie dodam troche gazu i zaskakuje na wszystkie. Powiem szczerze ze juz niewiem co mu jest , wtryski ? brudna przepustnica ?
Pozdrawiam
Radek
Re: nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
5 sie 2010, 12:27
przez Vlad24
prawdopodobnie to czego sie najbardziej boisz
uszczelka albo głowica
Re: nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
5 sie 2010, 14:54
przez noxes
Zmierz ciśnienie w cylindrach i będziesz wiedział.
Re: nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
5 sie 2010, 20:49
przez Speed
Vlad24 napisał(a):prawdopodobnie to czego sie najbardziej boisz
uszczelka albo głowica
Niestety tego najbardziej sie boje ale uszczelkę to by już dawno poszła , plynu nie ubywa (jedynie w zimie kiedy uzywam ogrzewania to potrafie ten 1-2l dolac przez ten okres ale to nagrzewnica raczej czy cos obok) , glowica ? chyba tez nie bo ogolnie by tak nie jezdzil dobrze. Remont silnika byl raptem w 2008. Dzis wlalem STP do wtryskow itp jesli bedzie jakakolwiek zmiana to znaczy ze uklad paliwowy. Jesli ktos ma jakies pomysly to chetnie sprawdze.
A co powiecie moze na uszczelke pod korektorem ssącym ?
Re: nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
5 sie 2010, 22:36
przez Vlad24
Jak ci łapie na wyższych obrotach a na niższych nie pali i do tego w sąsiednich cylindrach to ewidentnie uszczelke przedmuchało. A głowica moze być pęknieta od przegrzania i np sikać na elektrody świec i też nie bedzie palil, ale po rozgrzaniu załapie.
Re: nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
5 sie 2010, 22:54
przez noxes
zmierz ciśnienie w cylindrach
Re: nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
5 sie 2010, 23:15
przez Speed
Vlad24 napisał(a):Jak ci łapie na wyższych obrotach a na niższych nie pali i do tego w sąsiednich cylindrach to ewidentnie uszczelke przedmuchało.
Moze zle napisalem , powiedzmy na 10 odpalen potrafi 5 nie zalapac na wszystkie , dodanie delikatnie gazu powodu ze lapie normalnie , normalnie trzyma obroty ,normalnie sie zbiera itd.
noxes napisał(a):zmierz ciśnienie w cylindrach
przy okazji sprawdzę ale wątpię ,w tedy by mulił i nie równo chodził non stop.
Re: nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
6 sie 2010, 00:15
przez Hugo
Jeśli nie przegrzałeś nigdy silnika to uszczelkę pod głowicą zostaw w spokoju. Są niemal wieczne. Sprawdziłbym oporność czujnika temperatury silnika (2 pinowy) oraz gruntownie wyczyścił przepustnicę.
Re: nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
6 sie 2010, 09:18
przez kocurek
ja bym sprawdził wtryski
kiedyś w 323F BG zawiesił mi sie wtrysk i miałem takie objawy jak ty, z tym ,że po pewnym czasie chodziła już tylko na 3 "gary" niezależnie od obrotów. Ja problem rozwiazałem w ten sposób, że podpiałem niedziałający wtrysk bezpośredniuo pod akumulator (dosłownie na minutke). Zaczęła strasznie kopcić bo za duża dawka paliwa była ale wkońcu wtrysk sie odblokował.
Re: nie odpala na wszystkie cylindry FS GE6

Napisane:
6 sie 2010, 12:00
przez gwint
...wyglada na zly mix paliwa. jak uszczelke pod korektorem ssącym o.k., to morze byc sensor na temperature zepsuty, albo jestes powietrze w systeme chlodzacym, jak u mnie bylo. sprawdzic najpierw stan plynu chlodzacego i odpowietrzyć caly system chlodzacy. pozdrawiam