Witam, mam problem ze swoją mazdą, 626 1.8 z gazem 105 KM.
Od jakiegoś tygodnia, przy zmianie biegów, gdy obroty spadły poniżej 2000 zaczynała szarpać, zwłaszcza mocno gdy włączona była klima. Od 2 tygodni, zdarzało się sporadycznie ( jakieś 2-3 razy) że zimna mocno zadymiła na niebiesko, dziś tak samo, zadymiła rano na niebiesko, nierówna praca silnika, po chwili zgasła i już nie odpaliła.
Rozrząd robiony miesiąc temu, nie odpala ani na benzynie ani na gazie, świece zmienione bez rezultatu, w środę zmieniam również przewody, paliwo podaje, iskra jest, sprężanie jest, nie wiem co jej się stało, mam ją od 2 lat, zainwestowałem w nią ponad 2 razy tyle co za nią dałem, odpalała zawsze bez problemu, na dotyk, moc przyśpieszenie, wszystko bez zarzutu.
Nie wiem czy to ma coś do rzeczy, ale w czwartek czy piątek, na mieście przy parkowaniu trąciłem czymś trochę o wysoki krawężnik.
Proszę o jakieś rady, pomoc,
Pozdrawiam!
Mazda 626 GE 1.8 B+G 105 KM – Zgasła i nie odpala
Strona 1 z 1
Rozrząd dobrze ustawiony?
Stuków nie było ?
Jak dla mnie to źle ustawiony rozrząd.
Musisz rozebrać trochę i sprawdzić czy koło rozrządu zgadza się ze znacznikami
Stuków nie było ?
Jak dla mnie to źle ustawiony rozrząd.
Musisz rozebrać trochę i sprawdzić czy koło rozrządu zgadza się ze znacznikami
-
Paweł_Radom
Więc tak, w mazdzie zmieniony aparat zapłonowy- odpaliła, lecz nierówno pracowała, rozrząd w porządku.
Zmieniona została sonda na nową- ma moc i dobre przyśpieszenie, lecz nadal nie równo pracuje,
więc zmieniona została przepustnica z silnikiem krokowym, lecz objawy nie ustąpiły.
Objawy są takie, że po odpaleniu silnik się kiwa, tzn skaczą obroty. Powyżej 2000 obrotów pracuje już równo i nie szarpie, ale np odpalę, dam gazu na 3000 obr i puszczę gaz- zaraz się potrzęsie i gaśnie, gdzie szukać przyczyny bo kończą mi się już nerwy
Pozdrawiam!
Zmieniona została sonda na nową- ma moc i dobre przyśpieszenie, lecz nadal nie równo pracuje,
więc zmieniona została przepustnica z silnikiem krokowym, lecz objawy nie ustąpiły.
Objawy są takie, że po odpaleniu silnik się kiwa, tzn skaczą obroty. Powyżej 2000 obrotów pracuje już równo i nie szarpie, ale np odpalę, dam gazu na 3000 obr i puszczę gaz- zaraz się potrzęsie i gaśnie, gdzie szukać przyczyny bo kończą mi się już nerwy
Pozdrawiam!
- Od: 19 lut 2016, 00:12
- Posty: 19
- Auto: Mazda 626 1.8i 105HP 1996
Mam podobny problem. Mazda odpalila, przejchala 200 m i zgasla na zakręcie. Miałem podobny przypadek, wymieniłem aparat zaplonowy i nic, kręcić kreci, iskra jest, pompa się zalacza, na Lpg nie odpala. Może przestawił się rozrząd lecz czy mogę to jakoś sprawdzić pod blokiem? Bez rozbierania wszystkiego?
Pacjent: Mazda 626 GE 1997 1.8 90 km
Pacjent: Mazda 626 GE 1997 1.8 90 km
- Od: 4 wrz 2013, 20:13
- Posty: 9
- Skąd: EOP
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 90KM FP
Pod blokiem będzie ciężko ale spróbować możesz. Odkręcić górna osłonę od rozrządu ustaw znaki E i I na walkach żeby się pokrywaly następne na dolnej osłonie jest znak T i koło pasowe ma mały znak który musi się pokryć. Najlepiej to jedz do mechanika niech sprawdzi lampa skroboskopowa. Wymrygaj też błędy
lukaszrg napisał(a):Może Świece i przewody. Jak dymi to może sprawdź kompresję lub czy nie łyka płynu chłodniczego
Świece i przewody nowe, dymienie było przyczyną uszkodzonej sondy. płynu nie ubywa.
Wolnych obrotów nie ma nadal.
- Od: 19 lut 2016, 00:12
- Posty: 19
- Auto: Mazda 626 1.8i 105HP 1996
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6